w126 500se automaatilaatikon pakkoykkönen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
PuSa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: Su 16.03.2008 18:42
Paikkakunta: Saarijärvi

w126 500se automaatilaatikon pakkoykkönen

Viesti Kirjoittaja PuSa »

Moi. Eli kyselisin etttä mistä alkaa ettiin vikaa ku kytkee tuon pakkoykkösen
päälle niin siltiki vaihtaa kakkoselle :?: Siis ei tuo minua silleen haittaa
normaali ajossa mutta tollasen asian olen huomioinut ja asialle jos jotain
voisi tehdä.Tuon kikdaunin toiminnastakaan en satavarmaksi mee sanoon
toimiiko, ennen jakopää remppaa vaihto pienemmälle ohitus tilanteissa tosi tuskastuttavan hitaasti.Asiaan tullu parannusta tuon jakopää rempan jälkeen
lisääntyneen väännön johdosta ja vaihtaa suht ripeesti pienempään.Minulla
ei paljo kokemusta noista automaattilaatikoista siis jos joku viisaampi
voisi neuvoo antaa.
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5735
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tartteepas huomenna kokeilla pyssyykö se pakko ykkönen päällä vai menneekö se tuikkaamaan kakkosta :roll: en oo muuten koskaan koittanu :oops:
kyllähän sen kikkeli vaihteen huomaa pellaako se kun tallaa lapun lattiaan, pitäs mennä pienempi päälle ainakin siinä kaheksankympin vauhissa :D
onko sulla siinä kepin vieressä ohjelmanvalintakatkaisin :roll:
mullon pelkkiä romuja vaan
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

ei mulla ainakaa pysyny ykkösellä eli vaihto kakkosen vaikka laitto sille pakkoykköselle.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

tdt leka kirjoitti:ei mulla ainakaa pysyny ykkösellä eli vaihto kakkosen vaikka laitto sille pakkoykköselle.
mulla oli sama w126 500 sel:ssä. pakko ykkönen onkin pakkoykköskakkonen.
W201 250DT 20V
w201 190E
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5735
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

kokeilin äsken pakko ykköstä ja hyvin pysy päällä, pikkunappula asennossa että D oli näkyvissä E:llä en koittanu :wink:
kärryhän on W126 420 SEL :D
se keppihän tarttee tyrkätä vielä oikeelle kun laittaa ykkösen päälle :wink:
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
jokkeri-82
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: Pe 30.07.2010 11:27
Paikkakunta: Harjavalta

"ykkösestä"

Viesti Kirjoittaja jokkeri-82 »

Vilaskaas omistajan käsikirjasta. Muistaaskeni ei kuuluisi mitenkään pitää ykkösellä, pitäis vaan venyttää likelle rajotinta ja sitten isontaa kakkoselle. Oli johonkin veto ja jyrkkää alamäkikäyttöä varten.
PuSa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: Su 16.03.2008 18:42
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja PuSa »

Juu toi mun mersu valmistettu 85 alkuvuodesta ja siinä ei ole sitä nappulaa
kepin vieressä.Sitä minä itekki mietin että pitääkö pysyä vain ykkösellä ku
kierokksia enemmän ennenkä ku vaihtaa kakkoselle kuin kepin
normaali asennossa.Kikdaunista sen vertaa että kai se toimii, tie nopeuksissa
vaihtaa hyvin ja ei kyllä jalkoihin jää :wink:
Vastaa Viestiin