Nuo takapuskurin päällä olevat sivukromit ovat päässeet ruostumaan. Onnistuuko noiden irroitus osakaavion mukaan, vain suojaklipsit takaa irti, pultit auki ja hivutusta ?
Päällisin puolin aika hyvässä kunnossa, mutta alta ovat ruostuneet ja ruoste pukkaa läpi. Onko kukaan tekohengittänyt noita suojaamalla jollain massalla, siis ruosteenpoiston jälkeen ??
Uudet taitavat olla suolaisen hintaisia, mites Saksan markkinat ??
126 takakromit
126 takakromit
Sami & BoNO 260SE A
Jos ruostetta pukkaa läpi, on peli jo aikalailla menetetty. Uudet Saksasta tilaten 84€, keskipala ~150€ ja ne pikkupalat 17€. Vertailun vuoksi Vehossa tuo pitkä plootu muistaakseni 270-280€.
Kiinnikkeet joutuu samalla uusimaan; ainakaan kulmakromit eivät varmaan lähde irti ilman rälläkkää ja pienimuotoista voimankäyttöä.
Puskurin joutuu irrottamaan jokatapauksessa, kiinni neljällä mutterilla. Ja uusiin osiin tietenkin jotain ruosteenestomömmöä pintaan, niin kestää isältä pojalle.
Kiinnikkeet joutuu samalla uusimaan; ainakaan kulmakromit eivät varmaan lähde irti ilman rälläkkää ja pienimuotoista voimankäyttöä.

Puskurin joutuu irrottamaan jokatapauksessa, kiinni neljällä mutterilla. Ja uusiin osiin tietenkin jotain ruosteenestomömmöä pintaan, niin kestää isältä pojalle.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Mites tuon puskurin irroitus, tuo räjäytyskuva ei oikein avaudu;Pasi M. kirjoitti:Jos ruostetta pukkaa läpi, on peli jo aikalailla menetetty. Uudet Saksasta tilaten 84€, keskipala ~150€ ja ne pikkupalat 17€. Vertailun vuoksi Vehossa tuo pitkä plootu muistaakseni 270-280€.
Kiinnikkeet joutuu samalla uusimaan; ainakaan kulmakromit eivät varmaan lähde irti ilman rälläkkää ja pienimuotoista voimankäyttöä.
Puskurin joutuu irrottamaan jokatapauksessa, kiinni neljällä mutterilla. Ja uusiin osiin tietenkin jotain ruosteenestomömmöä pintaan, niin kestää isältä pojalle.
http://www.autoimport.dk/reservedele/bi ... &nr=88-075
Pääseekö siis helpolla irroittamaan tuon päällimmäisen puskurin, jotta pääsisi massaamaan altapäin nuo entiset kromit ?
Noiden kromien irroitus siis ei tule rikkomatta kyseeseen ?
Nuo hinnat vielä kovia suhteessa uusimisen vaivaan, kun nuo alkuperäiset ovat vielä jossakin kunnossa. Joissain yksilöissä olen nähnyt täysin läpimätiä koko pituudeltaan.
Sami & BoNO 260SE A
Joo, eli siis neljällä mutterilla puskuri kiinni peräkontin puolelta, sen jälkeen lähtee vetämällä irti. Pakko se on irrottaa kokonaan, koska nuo kiinnikkeet tavallaan "naittavat" nuo kaikki kolme osaa (puskurin runko, pintamuovi, kromilistat) yhteen. Kromit kyllä lähtee ehjänä irti, jos eivät ole täysin mäihäksi ruostuneet. Sen sijaan kiinnikkeistä tulee aikamoista silppua. Mutta kyllä niistäkin pitäisi suurimman osan aueta, kunhan ensin ruiskii niihin rost-offia CRC:tä tms.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
- Daimler
- Mersumies
- Viestit: 616
- Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
- Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala
http://www.autoimport.dk/reservedele/bi ... &nr=88-075
Aika mielenkiintoisia räjätyskuvia löytyypi tuolta.
.
Aika mielenkiintoisia räjätyskuvia löytyypi tuolta.
.
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Loistava linkki, muillekin malleille. Vielä kun ymmärtäisi tuota hiton kieltäDaimler kirjoitti:http://www.autoimport.dk/reservedele/bi ... &nr=88-075
Aika mielenkiintoisia räjätyskuvia löytyypi tuolta.
.
