Laitoin miinuskengän kiinni ja päräytin koeajolle, ensimmäiset 10 minuttia toimi OK ja sitte ALKOI TYHJÄKÄYNNILLÄ KIERROKSET SEILAAMAAN ja siitäpä tiesi jo että EI TOIMI vieläkään. NO Siitä v*ttuunneena lämä pohjassa pari vetäsyä ja taas toimi ihan ok, kunnes oireili taas.
Ei se ainakaan mikään vikasietotila ole ku kaasu AIVAN pohjassa se vetää ihan hyvin vaikka tappiinsa asti.
Moottoritiellä ajeltiin ja ohittaessa rupes taas rykimään/nykimään -> lämä pohjaan ja kaikki hyvin taas pari kilometriä.
Semmonen ihme hajukin tunkee välillä ihan sisätiloihin asti, tiiä onko se pakokaasua tai jottai konehuoneesta semmonen AJOITTAIN tuoksahtaa.
LÄMMÖT OVAT OK koko ajan.
tyhjäkäynnin seilatessa +-100 rpm myöskin öljynpaine seilaa 2,6-3.0 tietämillä, kun vielä toissapäivänä paineet tyhjäkäynnillä ok eikä tyhjäkäyntikään seilannut.
Kaippa se pittää jonnekkin vikakoodin lukuun viiä, jos siitä selviis.
Vielä tämmönen että kuuluuko virranjakajan pyörijän allaolevassa kaukalossa olla jotain öljyä?? Kannen vaihtaessa putsasin sen pyörijän alapuoleltakin sen kupin ja siellä oli yllätyksekseni hieman öljyä pohjalla jonka tietysti kuivasin helevettiin sieltä.
Jokatapauksessa pyörijä ja kansi on NYT samat joilla auto toimi vielä moitteetta(suhteellinen käsitys) Tulpanjohdot ovat pari kk vanhat ja auto muutenkin tiptop huollettu, että hieman mänöö sormi suuhun tässä nyt.
Pitää ajella paripäivää tässä sen minkä kärsii ja kiikuttaa auto sitten huoltoon, ellei selviä muuten.