Ostin w203...
Ostin w203...
Joo elikkäs tollanen C 270 cdi A tuli tänää hommattua, ihan kiva auto aluksi mutta taitaa olla todellinen paska. Laatikko meni muutaman kerran vikatilaan, ihan normaalissa rauhallisessa ajossa ja lopulta se meni niin ettei sammuttaminenkaan enää auta. Lisäksi hiljaa ajaessa kuuluu todella kenkkumainen rutina/pauke jonka ajattelin kuuluvan jarruista mutta kyllä se vahvasti siltä kuulostaa että laatikosta ääni tulis. Tuossahan on se paska valeon jäähdyttäjä, mutta eikai glykolit laatikossa tollasta aiheuta? Silloin kun laatikko on normaali tilassa niin vaihdot on hyviä eikä luista vaihtaessa. Pitääkö sitä vaan huomenna jurnata 35km testeriin?
Re: Ostin w203...
No voi paska!S202 kirjoitti:Joo elikkäs tollanen C 270 cdi A tuli tänää hommattua, ihan kiva auto aluksi mutta taitaa olla todellinen paska. Laatikko meni muutaman kerran vikatilaan, ihan normaalissa rauhallisessa ajossa ja lopulta se meni niin ettei sammuttaminenkaan enää auta. Lisäksi hiljaa ajaessa kuuluu todella kenkkumainen rutina/pauke jonka ajattelin kuuluvan jarruista mutta kyllä se vahvasti siltä kuulostaa että laatikosta ääni tulis. Tuossahan on se paska valeon jäähdyttäjä, mutta eikai glykolit laatikossa tollasta aiheuta? Silloin kun laatikko on normaali tilassa niin vaihdot on hyviä eikä luista vaihtaessa. Pitääkö sitä vaan huomenna jurnata 35km testeriin?

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: Ostin w203...
Pyöränlaakeri?S202 kirjoitti:hiljaa ajaessa kuuluu todella kenkkumainen rutina/pauke jonka ajattelin kuuluvan jarruista
C253+Q3+A1
Ex: 164.122, 203.207, 202.194, 169.031
Ex: 164.122, 203.207, 202.194, 169.031
Nostin kahdella tunkilla perän ilmaan ja pyöristä ei kyllä kuulunu mitään, pientä suhinaa jarruista. Sen sijaan ku kuunteli auton alta nii kyllä se laatikon suunnalta tuli. Ainiin, ääni häviää jarruttaessa, siksi epäilinkin aluksi jarruja. Voisko olla kannatinlaakeri? Hyvällä tuurillahan se vois olla se ja laatikossa joku anturivika. Auton vaihdoin pienestä autoliikkeestä joten sen puoleen ei hätää. Auto olis muuten hyvä, ja melkein kaikilla varusteilla 

No ei muutako sinne yhteyttä että osallistuvat korjaus kustannuksiin tai puretaan kauppaS202 kirjoitti: Auton vaihdoin pienestä autoliikkeestä joten sen puoleen ei hätää.

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
.
Vähän uudemmissa automaateissa on sellainen ominaisuus, että kaksi kertaa laatikon vikatila kuittaantuu uudelleenkäynnistämisellä.
Kolmas kerta aiheuttaa, ettei enää onnistukkaan niin, vaan pitää staarilla kuitata vikamuisti tyhjäksi.
En osaa sanoa, mistä alkaen, mutta jo -03 väykyssä olen tähän törmännyt.
Vikatilan kuittaamattomuudella on varmaankin pyritty varmistamaan, ettei laatikkoa todellakaan saa rikki.
...Joten, oliskohan nyt todellakin syytä selvittää asia ja lukea se vikamuisti.
Ei muistaakseni onnistu, kun staarilla.
Laatikoitakin saa germaaniasta ihan kohti hinnalla, ei tuosta useamman tonnin vahinkoa taida tulla mitenkään.
Vähän uudemmissa automaateissa on sellainen ominaisuus, että kaksi kertaa laatikon vikatila kuittaantuu uudelleenkäynnistämisellä.
Kolmas kerta aiheuttaa, ettei enää onnistukkaan niin, vaan pitää staarilla kuitata vikamuisti tyhjäksi.
En osaa sanoa, mistä alkaen, mutta jo -03 väykyssä olen tähän törmännyt.
Vikatilan kuittaamattomuudella on varmaankin pyritty varmistamaan, ettei laatikkoa todellakaan saa rikki.
...Joten, oliskohan nyt todellakin syytä selvittää asia ja lukea se vikamuisti.
Ei muistaakseni onnistu, kun staarilla.
Laatikoitakin saa germaaniasta ihan kohti hinnalla, ei tuosta useamman tonnin vahinkoa taida tulla mitenkään.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Ostin w203...
Eikö autoja saa nykyää enää koeajaa ennen ostopäätöstä?S202 kirjoitti:Joo elikkäs tollanen C 270 cdi A tuli tänää hommattua, ihan kiva auto aluksi mutta taitaa olla todellinen paska.

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Kävin heittämässä 25km testilenkin. Ajelin sellasta 40-50kmh pikkuteillä. Eilisestä klotinasta/rohinasta ei tietoakaan. Oliskohan se vaan ollu joku jarru, ääni tuli niin harvakseltaan että ei sellanen voi muualta tulla.
Toinen askarruttava kysymys on kitkerä pakokaasun haju. Ei, suuttimen tiiviste ei vuoda, suuttimien ympärystät ihan kuivat ja puhtaat. Siis kun auto käy tyhjäkäynnillä niin haju on sellainen kitkerä. Suuttimet? Voiko viallinen ilmamäärämittari tehdä tuollaista? Tuntuis että se olis aikansa elänyt, alakierroksilta löytyy voimaa mutta ei se ihan 170hp autolta tunnu.
Toinen askarruttava kysymys on kitkerä pakokaasun haju. Ei, suuttimen tiiviste ei vuoda, suuttimien ympärystät ihan kuivat ja puhtaat. Siis kun auto käy tyhjäkäynnillä niin haju on sellainen kitkerä. Suuttimet? Voiko viallinen ilmamäärämittari tehdä tuollaista? Tuntuis että se olis aikansa elänyt, alakierroksilta löytyy voimaa mutta ei se ihan 170hp autolta tunnu.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
vastaan tullut tapaus missä EGR(pakokasun kerätys) tohusi mitä sattuu
niin putken päästä tuli tosi kitkerä käry
yleisempiä on ollut suutimista johtuva katku
niin putken päästä tuli tosi kitkerä käry
yleisempiä on ollut suutimista johtuva katku
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Joo, suuttimia itsekin epäilen. Sinänsähän tuo nyt ei kovin paljoa haittaa, saispahan ainakin tekosyyn vaihtaa amg kärjet suuttimiin jos niissä jotain vikaa on. Joo tiedän että ei niistä amg suuttimia sillai saa mutta jonkin verran lisäystä syöttöihin kuitenki? Kun saa tuon laatikko asian kuntoon niin pitää miettiä sitä ohjelmoimista, ja etenkin pakokaasun kierrätys pois käytöstä. Onko 200 heppaa maksimi mitä tuolla turbolla saa? Luulis sen vähän pitemmälle riittävän 

.
Ahdin riittää luokkaa ~220 tehoon.
Vääntöjä ++500
Tuo viisipyttyisen edc-15 ecu on on tuon mallin mersuista vaikein saada "oikein" niitä syöttöjä.
..Tai vaikein ja vaikein, mutta tarkoitan tässä ilman sitä suutinkartan huijausta.
Se on rajattu alemmas se syöttö.
Ilmeisesti siksi "vakilastuille" ei kovin paljoa luvata.
Suuttimien päivitykselle ei oikein ole "tarvetta" tuossa ceessä ilman ahtimenkin päivitystä.
Vakiot suuttimet on sieltä isommasta päästä ja riittävät helposti siihen, mitä ahdin kestää.
Ahtimen päivityksellä ja kolmen baarin mapilla helpommin ja halvemmalla lisää vetoja.
....Mutta sen vaihteiston pitää olla kunnossa.
Ahdin riittää luokkaa ~220 tehoon.
Vääntöjä ++500
Tuo viisipyttyisen edc-15 ecu on on tuon mallin mersuista vaikein saada "oikein" niitä syöttöjä.
..Tai vaikein ja vaikein, mutta tarkoitan tässä ilman sitä suutinkartan huijausta.
Se on rajattu alemmas se syöttö.
Ilmeisesti siksi "vakilastuille" ei kovin paljoa luvata.
Suuttimien päivitykselle ei oikein ole "tarvetta" tuossa ceessä ilman ahtimenkin päivitystä.
Vakiot suuttimet on sieltä isommasta päästä ja riittävät helposti siihen, mitä ahdin kestää.
Ahtimen päivityksellä ja kolmen baarin mapilla helpommin ja halvemmalla lisää vetoja.
....Mutta sen vaihteiston pitää olla kunnossa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Ostin w203...
Tästä jäänyt huomaamatta vallan toi laatiko juttu...S202 kirjoitti:Joo elikkäs tollanen C 270 cdi A tuli tänää hommattua, ihan kiva auto aluksi mutta taitaa olla todellinen paska. Laatikko meni muutaman kerran vikatilaan, ihan normaalissa rauhallisessa ajossa ja lopulta se meni niin ettei sammuttaminenkaan enää auta. Lisäksi hiljaa ajaessa kuuluu todella kenkkumainen rutina/pauke jonka ajattelin kuuluvan jarruista mutta kyllä se vahvasti siltä kuulostaa että laatikosta ääni tulis. Tuossahan on se paska valeon jäähdyttäjä, mutta eikai glykolit laatikossa tollasta aiheuta? Silloin kun laatikko on normaali tilassa niin vaihdot on hyviä eikä luista vaihtaessa. Pitääkö sitä vaan huomenna jurnata 35km testeriin?
mutta ainakin yksi laatiko vika mikä pitää rutinaa ja pauketta
on jos laatikoon on tullut päittäis välystä(laakeri tai muuten kulunut) niin leveyt pääse pikasen pois paikaltaan, minkä jälkeen kun tulee paineeta ne rouskahtaa paikallen(paloja lähtee öljyn joukkon)
lisäksi toinen mikä on tullut vastaan on soledoidin/ventiilien jumitumiseta johtuva rutina/pauke(näkyy joissain tapauksissa testrillä takuilevana toimimisena sillon kun on vika päälä)
siis jos ei laatikon ulkopuolelta(kardaanin kiinitys kumilaippat tukikumilaakeri) löytynyt vikaa mikä ton äänen pitäisi niin voi varautua siihen että uusia osia jouttu hommailemaan, joissain tapuksiisa on pelkkä
venttili koneiston putsaus poistanut vaivan
mutta tosiian ensin testiin ja ei kannata edes harkita muita piuhoja kuin
*:ria
hintoja kannattaa myös tuumata,
takkukunostetu 5V laatiko ~1600€ ja 7v ~2000€ näytää olevan saksassa hinnat
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
ei siis kuulunt sittenkään laatikosta, hyvä niinS202 kirjoitti:Eiköhän se ääni ihan jarruista tullut, ja tänää 25km testilenkillä ääntä ei ollut. Ääni siis hävis kevyesti jarruttaessa täysin. Ja muutenkin äänen taajus oli niin harva että laatikossa pyörii paikat niin lujaa että ei se sieltä voinu tulla. Huomenna kiikutan auton testeriin.
(lukemalla paha kuunella

Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Voi olla että käsijarru on jäänyt päälle ja jumittaa. Mulla teki samaa hetken kun käytin jalkakäkkäriä pitkästä aikaa. Automaateissa ongelmaksi koituu että sitä jalka/käkkäriä käytetään niin harvoin..S202 kirjoitti:Eiköhän se ääni ihan jarruista tullut, ja tänää 25km testilenkillä ääntä ei ollut. Ääni siis hävis kevyesti jarruttaessa täysin. Ja muutenkin äänen taajus oli niin harva että laatikossa pyörii paikat niin lujaa että ei se sieltä voinu tulla. Huomenna kiikutan auton testeriin.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
HIENO JUTTU! Sitten ei muuta ko lastua laittamaan!S202 kirjoitti:Koodit luettu ja johdinlevy oli rikki. Ehkä se auto ei niin paska olekkaan

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Oli siis sitenkin laatiko... Ennen vetojen lisäystäS202 kirjoitti:Koodit luettu ja johdinlevy oli rikki. Ehkä se auto ei niin paska olekkaan
kannatta ajella hetkinen vakiona ja kuulostella toimintaa
ja jos laatiko ei huudeltu niin vielä kertaaleen vaihtaa sinne öljyt
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: To 26.08.2010 09:22
Minulla on C270CDI vm 2003. Autossa on erillinen jäähdytyskenno automaatille syylärin edessä. Onkohan aluperäinen vai jälkiasennus?S202 kirjoitti:Joo.. Huomenna olis tarkotus imaista öljytikun reijästä pikkasen öljyä ja kiikuttaa näyte käyttöautolle. Katotaan onko sielä glykolia. Kokenut mersu asentaja meinas että tuo jäähdytin vika on enemmän E sarjalaisen murhe mutta minä pelaan varman päälle
Auto on tuotu Saksasta 2007.
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: To 26.08.2010 09:22
MB Star Bulletin 24.3.2006 luettelee ne Mersun mallinumerot, joissa glykoliongelma esiintyy, eli:farkkumese kirjoitti:Minulla on C270CDI vm 2003. Autossa on erillinen jäähdytyskenno automaatille syylärin edessä. Onkohan aluperäinen vai jälkiasennus?S202 kirjoitti:Joo.. Huomenna olis tarkotus imaista öljytikun reijästä pikkasen öljyä ja kiikuttaa näyte käyttöautolle. Katotaan onko sielä glykolia. Kokenut mersu asentaja meinas että tuo jäähdytin vika on enemmän E sarjalaisen murhe mutta minä pelaan varman päälle
Auto on tuotu Saksasta 2007.
203.040/061/064/065/081/084/261/264/281/284/740/747/746
Löytyy rekisteriotteeste kohdasta D.2 tyyppi. Minulla esim 203.216
Lisää ongelmamalleja:
209.365/375/376/465/475 ja
211.065/070/076/083/265/283
Se pieni jäähdytyskenno on mun autossa ainakin ohjaustehostimen lauhdutin.Seuraa niitä putkia niin huomaat että,ne menee ohjaustehostimen pumpulle.farkkumese kirjoitti:Minulla on C270CDI vm 2003. Autossa on erillinen jäähdytyskenno automaatille syylärin edessä. Onkohan aluperäinen vai jälkiasennus?S202 kirjoitti:Joo.. Huomenna olis tarkotus imaista öljytikun reijästä pikkasen öljyä ja kiikuttaa näyte käyttöautolle. Katotaan onko sielä glykolia. Kokenut mersu asentaja meinas että tuo jäähdytin vika on enemmän E sarjalaisen murhe mutta minä pelaan varman päälle :!:
Auto on tuotu Saksasta 2007.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Mikäs auto on missä ne putket menne siitä pikku kennolta ohjaus tehostimeenari y kirjoitti:Se pieni jäähdytyskenno on mun autossa ainakin ohjaustehostimen lauhdutin.Seuraa niitä putkia niin huomaat että,ne menee ohjaustehostimen pumpulle.farkkumese kirjoitti:Minulla on C270CDI vm 2003. Autossa on erillinen jäähdytyskenno automaatille syylärin edessä. Onkohan aluperäinen vai jälkiasennus?S202 kirjoitti:Joo.. Huomenna olis tarkotus imaista öljytikun reijästä pikkasen öljyä ja kiikuttaa näyte käyttöautolle. Katotaan onko sielä glykolia. Kokenut mersu asentaja meinas että tuo jäähdytin vika on enemmän E sarjalaisen murhe mutta minä pelaan varman päälle
Auto on tuotu Saksasta 2007.

Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Ohjaustehostimen lauhdutin.
Olis w203 sportcoupe c180 kompressor.Moottori m271,
automaattivaihteistolla.Vm.2003.
automaattivaihteistolla.Vm.2003.