w210 perä ääntää.
w210 perä ääntää.
eli w210 220cdi automaattilaatikolla vm.2000 aj.320tkm
perä ääntää kiihdytettäessä ja kun löysää kaasun ääni loppuu. onko vakavaa? mikä on syy? mitä pitäisi tehdä?
neuvoja otetaan vastaa.
perä ääntää kiihdytettäessä ja kun löysää kaasun ääni loppuu. onko vakavaa? mikä on syy? mitä pitäisi tehdä?
neuvoja otetaan vastaa.
Bensalla pestään pensselit.
- MB E 220 CDI Elegance W210 vm.2000
- ex MB 250D W124 vm.1991
- MB E 220 CDI Elegance W210 vm.2000
- ex MB 250D W124 vm.1991
Itse en rahoja tuhlaisi öljynvaihtoon vaan lähinnä miettisin
kolmesta vaihtoehdosta itselle sopivinta:
1. Kunnostettu perän osto hintaluokka lienee 800-1200 euroa. Vaihtotyö 2 tuntia
2. Autokorjaamolle ja nykyisen perän kunnostus. Laakerisarjan hinta lienee 300 euroa joka todennäköisesti pitää ääntä . Vaihtotyö vienee 8 tuntia.
3. Purkaamolta toisen perän osto. Hintaluokka lienee 500 euroa. Ongelma
että tälläinenkin perä voi ääntää.
kolmesta vaihtoehdosta itselle sopivinta:
1. Kunnostettu perän osto hintaluokka lienee 800-1200 euroa. Vaihtotyö 2 tuntia
2. Autokorjaamolle ja nykyisen perän kunnostus. Laakerisarjan hinta lienee 300 euroa joka todennäköisesti pitää ääntä . Vaihtotyö vienee 8 tuntia.
3. Purkaamolta toisen perän osto. Hintaluokka lienee 500 euroa. Ongelma
että tälläinenkin perä voi ääntää.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Voisihan sitä aluksi katsoa onko siellä edes öljyä
Öljynvaihto tuskin auttaa jos perä huutaa jo. Vähän voi vaimentua tai sitten pitää isompaa ääntä kun uusi öljy ei olekkaan enään niin "paksua". Tietysti ei siinä paljoa menetä jos vaihtaa ne öljyt.

Öljynvaihto tuskin auttaa jos perä huutaa jo. Vähän voi vaimentua tai sitten pitää isompaa ääntä kun uusi öljy ei olekkaan enään niin "paksua". Tietysti ei siinä paljoa menetä jos vaihtaa ne öljyt.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
laita sinne yksi banaani ja auto vaihtoon... näin ne muutkin tuntuu välillä tekevän
tuo banaani juttu on ihan kokeiltu juttu, vie äänen pois, jos ei ole ihan romuna se perä... öljyn täyttöaukosta siis pujottelet banaanin paloja sinne yhden kokonaisen banaanin verran...
ja kyllä tuota jotku käyttää ihan käyttöautossaankin, minä en kuitenkaan ole tuohon vielä alkanut... omassa hiljeni perä "siedettävälle tasolle", kun vaihdoin sinne redlinen öljyt, mersuun luokitelluilla öljyillä perä muistutti lähinnä palosireeniä

tuo banaani juttu on ihan kokeiltu juttu, vie äänen pois, jos ei ole ihan romuna se perä... öljyn täyttöaukosta siis pujottelet banaanin paloja sinne yhden kokonaisen banaanin verran...
ja kyllä tuota jotku käyttää ihan käyttöautossaankin, minä en kuitenkaan ole tuohon vielä alkanut... omassa hiljeni perä "siedettävälle tasolle", kun vaihdoin sinne redlinen öljyt, mersuun luokitelluilla öljyillä perä muistutti lähinnä palosireeniä

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Mulle joku neuvoi joskus että huutavaan perään kun laittaa kauroja ja vaseliinia niin on hiljainen. En tiedä kestääkö kovinkaan kauan noilla mömmöillä.?napa kirjoitti:laita sinne yksi banaani ja auto vaihtoon... näin ne muutkin tuntuu välillä tekevän![]()
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
mulla oli vanhassa mersussa kans perän kanssa ylimäärästä ääniongelmaa. huvikseni kokeilin tunkea sen täyteen vaseliinia ja vetonivelrasvaa ja kaikkee muuta. ihan samanlailla se toimi, mutta äänet ei muttunu minnekkään. vaihdoin sit perän, kun alko korvissa tuntuun se völinä.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
autovaraosaliikkeissä on myös myynnissä erimerkkisiä lisäaineita peräöljyn sekaan,pieniä 200g tuubeja,hinta noin 15-30euroa.Itse laitoin omaan,toivossa että välys poistuisi mutta ei siihen juuri auttanut.Uskon että äänet vaimenee noilla rasvoilla.
Se banaanijuttu on vaan pikkaisen huono talvella,olen kuullut että kun alkaa bansku jäätymään niin voip tulla ongelmia jäykkyyden suhteen
Se banaanijuttu on vaan pikkaisen huono talvella,olen kuullut että kun alkaa bansku jäätymään niin voip tulla ongelmia jäykkyyden suhteen
