Juu-u... Turbohommat alkaa olla pikkuhiljaa uomissaan... Seuraavaksi kysyisin tuota moottorinvaihtoa... Monivena konehan menee "heittämällä" vanhan tilalle, mutta ilmeisesti hehkujen piuhotukset erilaiset ym. Mitä kaikkea joutuu muokkaan että saa koneen ns. käyntikuntoon? Jos joku tietää kokonaisuudessaan niin olisi kiva saada tiedot ylös, että hommat hoituisi mahdollisimman vähillä ärräpäillä

Että olisiko sama ostaa joku persiiseen pökätty C-sarjalainen turbomosalla (saisi sähkösarjaa jne...) vaiko pelkkä kone... Vai onko juurikaan merkitystä
Ja kumpaa suosittelette ST-käyttöön manuaali askia vaiko tomaattia? Varmasti on monen koulukunnan ihmisiä, mutta kumpi on todettu kestävemmäksi... "Vakio" kytkimessähän varmasti olisi luisto-ongelmia

Eri kytkinvariaatioitakin tuntuu olevan ST-käytössä monia... Mikähän paras vai onko sellaista todettavissa

Kummat lujempia 5- vai 4-vaihteiset manuaalit (niitäkin tietty erejä?) ? Getrakkihan se ois se mahtiaski, mutta ei ainakaan tällä hetkellä mahdu budjettiin

Tuo aihiohan on 5-V. manu...

"Why choose a Diesel from a line of cars when you can choose a Mercedes-Benz from a line of Diesels?"