Terve,
Mitäs olette mieltä tekeekö yli 700.000km ajetulla W210 220CDI:llä enää mitään. Perä vaihdettu, kerran ylimaalattu ja normihuollot tehty kuulema.
Muuten varusteet hyvät.
Eli haen itselle käyttöautoa, päivittäin yli 100km.
Mitäs tuosta kannattaa tarkistaa? Olettaen että ruosteet on korjattu.
Miten automaattilaatikko kestää nuo kilsat?
t. viittiskö sekaantua
700 tkm ajettu W210 220CDI ?
Ihan oma mieli pide on että jos halvalla saa niin sitten. Eli jollain muutamalla tonnilla.
Sitä ei sitten tiedä kuinka paljon joutuu korjailemaan. Harrastepelinä varmaan kiva.
Kyllä se kori kuitenki kuluu liitoksista ja kaikki muutkin paikat..
Sitä ei sitten tiedä kuinka paljon joutuu korjailemaan. Harrastepelinä varmaan kiva.
Kyllä se kori kuitenki kuluu liitoksista ja kaikki muutkin paikat..
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Jos hinta on luokkaa 3000€ niin voi ajatella mikäli on jonkinmoisessa käyttökunnossa, muutoinpa ei tuonverta ajettua kannata ostaa eteenkin kun ajoa sinullakin tulee kohtuullisen reilusti.
Jälleenmyydessähän tuo on lähes arvoton kun mittari alkaa pyöriä ympäri vaikka käyttökuntoa vielä
Jälleenmyydessähän tuo on lähes arvoton kun mittari alkaa pyöriä ympäri vaikka käyttökuntoa vielä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90





