Ite tuossa justiisa töistä tulin niin piti jo pitkät päällä ajella niin kas kummaa näytti pitkät puitten latvaan niin saako nuita säädettyä mitenkään? kun säätelee niitä ruuveja mitä takana on niin lyhyet vain säätyy ylös ja alas mutta ne pitkät ei minnekään liiku :/ ja onko porukka saanu valoja säädettyä sivuille kun ei näytä liikkuvan minnekään kun kääntelee :DD muuten ois hyvä valoteho nuissa umpioissa ceenoneilla
En muista kunnolla enää, mutta eikös siellä kolme säätöruuvia ole? Lyhyille korkeus- ja sivuttaissäätö, pitkille pelkkä korkeus? Se puiden latvoihin näyttäminen on luultavasti enemmän ominaisuus. Ainakin 124:n Sonarin valot on rakenteeltaan sellaiset, että se pitkän polttimo on umpion reunassa --> valot pöllöille. Nyt ei enää ole noita valoja nokalla.
Riittävästi kun on valotehoa, niin pärjää, vaikka puolet meniskin pöllöille.
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000