cdi suuttimen korjaus arvot

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jjh
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 35
Liittynyt: Ma 08.03.2010 12:21
Paikkakunta: ylöjärvi

cdi suuttimen korjaus arvot

Viesti Kirjoittaja jjh »

sylinteri 1 -3,7mm/isk
sylinteri 2 3,1mm/isk
sylinteri 3 4,4mm/isk
sylinteri 4 -3,9mm/isk

onko näille jotain tehtävissä!? penkissä näytti ok! mistähän vois johtua että korjaus arvot on noin suuret? vinkkejä otetaan vastaan!
jjh
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 35
Liittynyt: Ma 08.03.2010 12:21
Paikkakunta: ylöjärvi

suutin

Viesti Kirjoittaja jjh »

huomenna vielä veholle testeriin! katotaan löytyykö mitään uutta! ei YMMÄRRÄ!
jjh
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 35
Liittynyt: Ma 08.03.2010 12:21
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja jjh »

mikä sen määrää paljonko suutin joutuu korjaan? onko se joku anturi mistä käsky tulee?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4779
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Ohjelma mittaa kampiakselin kiihtyvyyttä jokaisella työtahdilla.
Kiihtyvyyeroja tasataan sitten sylinterkohtaisesti joko vähentämällä, tai lisäämällä ruiskutusta.
Suutinremppa sulla oottaa tuossa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
jjh
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 35
Liittynyt: Ma 08.03.2010 12:21
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja jjh »

suuttimet oli penkissä ja kaikki arvot oli rajojen sisäpuolella? niin ihmetyttää miks ne korjaa niin paljon? voisko johtua viallisesta anturista? ja mistä tota savua riittää? MISSÄHÄN PÄIN TOI ANTURI VITOSSA SIJAITSEE?
Vastaa Viestiin