http://teamlmd.1g.fi/kuvat/e30+330Cd/

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
sapama
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Su 14.10.2007 12:25
Paikkakunta: Kanta- Häme

http://teamlmd.1g.fi/kuvat/e30+330Cd/

Viesti Kirjoittaja sapama »

Väärä koppa mut oikea tekniikka
ja leimattu. :lol:

http://teamlmd.1g.fi/kuvat/e30+330Cd/
Täytyy istua hetki jos homma ei onnistu.
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1734
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Juu, tämän olen nähnyt livenäkin. Luulin, että tästä olisi jo puhuttu aiemminkin foorumilla. Kuiteskin n. 600 Hv ja n. 900 Nm.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Hyvin on paukkua e30:pissä :)
Btcf:llä on enemmän juttua autosta jos jotakuta kiinnostaa?
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=191658
Viimeksi muokannut Jube, To 09.09.2010 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

on tullu ajettua ja kojettua...hieno kampe. mitä ilmeisemmin päivitystä tulossa talvella.
Avatar
micas
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Su 07.06.2009 19:32
Paikkakunta: kaustinen

Viesti Kirjoittaja micas »

mistähän mahtaa olla peräsin tuo takaisku turbon imupuolella, ja mitä varten kaasuläppä ennen remmiahinta. itellä suunnitelmissa tehä saman kaltanen värkki, tosin vain aihiona om602
Avatar
antti_k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: Su 04.11.2007 23:16

Viesti Kirjoittaja antti_k »

Jostaki penta volvosta muistaakseni. Tuolla tarkemmi selevitetty projektin vaiheet ja osat
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=191658
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

3-tie vena on volvo penta merimoottorista. ja kaasuläppä ennen remmiä ei käytössä ollenkaan. nyt on parempi suudatinkin ennen remmiä niiin ei kuulu jumalaton vinkuminen sisälle.
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Ajettu myös. Ihan paska :lol:
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

just tultiiin monensadan kilsan lenkiltä. liukasta oli 8)
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1734
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Olin menossa HML jäähallille eilen iltapäivän (16-17)puolella ja korviini kantautui jännä vinkuva ääni-no siellähän se 330cD taas ajeli kohti tiiriötä, mutta onneksi oli vauhti kurissa, sillä jäähallin nurkalla päivysti poliisi ratsioineen.
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

On kyllä tosi häirikkö ja hieno laite, tyhjäkäynti on kyllä julman kuullosta, pistäkää nyt vähän tyhjäkäynti videoo, kaikilla on noita vetovideoita :wink: :wink:
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

:shock: Ensimmäisen kerran elämässäni näen hienon bemarin!
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

sunbeam kirjoitti:On kyllä tosi häirikkö ja hieno laite, tyhjäkäynti on kyllä julman kuullosta, pistäkää nyt vähän tyhjäkäynti videoo, kaikilla on noita vetovideoita :wink: :wink:
tyhjäkäynti "siiistiyty" kun tuli parempi ilmansuodin remmille.
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Onhan tuo nyt vähän tuommosta... Minkä takia bemarin koppa? Parempi tietysti noin ku toisinpäin. Tai että pelkkä baijerilainen...
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

Kummeli kirjoitti:Onhan tuo nyt vähän tuommosta... Minkä takia bemarin koppa? Parempi tietysti noin ku toisinpäin. Tai että pelkkä baijerilainen...
no miksei, ei nämä w201 ja w124 kopat nyt niin ihania ole, että niitä aivan palvomaan pitäis alkaa :wink: 3 koppaisen bemun koppa taitaa olla vielä mukavan "kevytkin" ja saa leveitä vanteita pienellä ET:llä jne. eikä ne etupään "bolt on" coil overitkaan ainakaan heikennä bemarin pisteitä näissä virityksissä... perätkin tasi olla kestävempiä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

napa kirjoitti:
Kummeli kirjoitti:Onhan tuo nyt vähän tuommosta... Minkä takia bemarin koppa? Parempi tietysti noin ku toisinpäin. Tai että pelkkä baijerilainen...
no miksei, ei nämä w201 ja w124 kopat nyt niin ihania ole, että niitä aivan palvomaan pitäis alkaa :wink: 3 koppaisen bemun koppa taitaa olla vielä mukavan "kevytkin" ja saa leveitä vanteita pienellä ET:llä jne.
On kyllä totta että uudemmat e30 on kyllä mahtavia sisältä, mutta onhan tuo niinku fiilunkia... Ei tuollalailla sais tehä... Niinku dieseleitäkään ei sais virittää... :roll:
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
patroltd
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 129
Liittynyt: La 24.07.2010 23:36

Viesti Kirjoittaja patroltd »

Hyviä osia yhdistelemällä syntyy parhaat laitteet.
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

patroltd kirjoitti:Hyviä osia yhdistelemällä syntyy parhaat laitteet.
Kuuluuko niihin osiin kiinalainen hukkaportti? :wink:
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Viesti Kirjoittaja norsu »

On itsensä pettämistä luulla, että "ei-kiinanportti" tehtäisiin jossain muualla kuin Kiinassa... Valmistusmaamerkintään riittää pakkaaminen kulloisessakin maassa. :lol:

Tämä auto on tehty niukalla budjetilla, mutta silti lopputulos on upea ja toimiva. Taustajoukoista löytyy myös tietoa/taitoa nakuista ja myös hieman nopeammista voimalaitteista.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Eikä se oo itestää selevyys, että kiinasa tehää pelekkää pskaa.
Täytyy vaa tietää mistä tavaraa ottaa.

Vai herättääkö Holset miehillä epäluuloja valamistusmaa India?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

jeemu kirjoitti:Eikä se oo itestää selevyys, että kiinasa tehää pelekkää pskaa.
Täytyy vaa tietää mistä tavaraa ottaa.

Vai herättääkö Holset miehillä epäluuloja valamistusmaa India?
mun holsetissa lukee ainakin UK. jos siinä olis lukenu made in china, niin olis jääny ostamatta.

kyllä sieltä kiinasta jotain ihan hyvääkin tulee, lähinnä tää hiiri, mitä nytkin käytän, varmaan tää näppiskin on sieltä ja jotain muuta elektroniikkaa. omakohtasista kokemuksista sanoisin, että lähinnä materiaali suunnittelussa kokoomisprosessin toiminnassa niillä on vaikeuksia. en ostais mitään sellasta, minkä tarvii olla 100% toimiva, jos vaihtoehtoina on made in china ja toisena vaihtoehtona made in finlanda, japan, tai uk, tai joku muu.

toimiiko muuten noi kiinanhukkikset?
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

niissä voi lukea vaikka mitä, mutta pääasiassa kaikki perusteollisuuden tuotteet on tehty nykyään kiinassa :wink:

missähän ne HKS:n 400 euron hintaiset portit muuten on tehty, ettei vain kiinassa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Kummeli kirjoitti:
patroltd kirjoitti:Hyviä osia yhdistelemällä syntyy parhaat laitteet.
Kuuluuko niihin osiin kiinalainen hukkaportti? :wink:
toi bemu onkin kasattu pääsääntösesti käytetyistä roskis osista+ uusista budjetti halpa osista.

silti se tuntus toimivan ja tönäävän jotenkin....vaikka nyttenhän onkin jo seisonnassa ja päivityksessä...
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

pera8x kirjoitti:
jeemu kirjoitti:Eikä se oo itestää selevyys, että kiinasa tehää pelekkää pskaa.
Täytyy vaa tietää mistä tavaraa ottaa.

Vai herättääkö Holset miehillä epäluuloja valamistusmaa India?
mun holsetissa lukee ainakin UK. jos siinä olis lukenu made in china, niin olis jääny ostamatta.

kyllä sieltä kiinasta jotain ihan hyvääkin tulee, lähinnä tää hiiri, mitä nytkin käytän, varmaan tää näppiskin on sieltä ja jotain muuta elektroniikkaa. omakohtasista kokemuksista sanoisin, että lähinnä materiaali suunnittelussa kokoomisprosessin toiminnassa niillä on vaikeuksia. en ostais mitään sellasta, minkä tarvii olla 100% toimiva, jos vaihtoehtoina on made in china ja toisena vaihtoehtona made in finlanda, japan, tai uk, tai joku muu.

toimiiko muuten noi kiinanhukkikset?
Pitäs ainakin tuon 60mm portin toimia. Vissiin se pienempi malli missä on ollu enemmän vikoja...

Siis nimenomaan varmasti suurin osa kaikesta tehään kiinassa, mutta tuo materiaali... Tiedätte itekkin että aito HKS tai Synapse tms. on varmasti laadukkaampi ku kiinan kopio. Ei sillä, voihan noissakin jotakin virheitä olla, mutta pääsääntöisesti pitäs olla parempaa tavaraa. :roll: Jos ei muuta ni itsetuntoa pönkittää ja rauhottaa mieltä. :D

Valtavan hieno laitehhan tuo bemmu on ja näyttäs että onnistunukki. Kuhan vähäsen söhäsin muurahaispesää... :roll:

Btw. itellä ihan samanlainen kiinanportti, että ei sillä...
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

kiinassahan tehdään siis merkkifirmojen merkkituotteita ja sitten niiden piraattikopioita, ei saa sekoittaa näitä keskenään... kaikki kiinassa tehty ei ole automaattisesti paskaa tai hyvää...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

turboa ja remmiä ois myynnissä nyt tuosta laitteesta. tulee vaparina seuraavaks ajoon.
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

???
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

nj^ kirjoitti:???
sori nyt ei ymmärtäny?
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Miksi
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Sami T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: To 07.04.2005 17:53
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Sami T »

nj^ kirjoitti:Miksi
'Kun mikään ei riitä'
ja varmaan kiinnostaa kokeilla uusia juttuja ja erilaisia kombinaatiota
Vastaa Viestiin