nonni.. pari päivää merssun miehenä ja heti ongelmia..
Eli tuollanen väyrys mallin 300TD ei kierrä kuin 4500 ja ei siten liiku juuri mihinkään. auttaa ku käyttää virrat pois ja käynnistää uudelleen. vika tulee takaisin pikkusen ajon jälkeen..
Mistäpä sitä ettis ensimmäisenä?? ajettu 300tonnia.
Jos ei näyttöön tule mitään vikailmoitusta niin tilaa KL-Varaosasta uusi ilmamassa-anturi imukanavaan.
Maksaa noin 75€. Pelittää sitten seuraavat ~150 000km.
Mulla teki Väyrynen keväällä saman tempun.
PS. Ei siinä sinun autossa mitään vikaa ole! Siihen pitää vain vaihtaa yksi kulunut osa.
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Jos ei näyttöön tule mitään vikailmoitusta niin tilaa KL-Varaosasta uusi ilmamassa-anturi imukanavaan.
Maksaa noin 75€. Pelittää sitten seuraavat ~150 000km.
Mulla teki Väyrynen keväällä saman tempun.
PS. Ei siinä sinun autossa mitään vikaa ole! Siihen pitää vain vaihtaa yksi kulunut osa.
näihän siinä kävi. iliman nuuskija sieltä oli kuollu.. ja JÄRKYTTÄVÄSSÄ paskassa soli, suosittelisin kyllä vaihtaan tihiään ilmanpuhistimen..
KL-:ssä ei ollu roissa ku lähes 300 Bocshilaista. mutta onneksi mouru pekalla oli tuollanen halpis versio hyllyssä.
nythä se vasta puhisee..