Ostin sitte väyrysen ?
Ostin sitte väyrysen ?
Tuli sitten ostettua väyrynen vm.99 200CDI ajettu 297000 ja kilometrit pitää paikkansa. Kaikki paikat toimii,en ole löytänyt vielä mitään selvää vikaa paitsi valot on huonot lasit on harmaat ja pienissä halkeamissa ettei näe edes heijastimia onko hyvät vai ei. Aion ostaa uudet valot,mutta mitkä alkuperäiset vai projektorivalot,onko asiasta mielipiteitä tai kokemuksia ?
MB W-210 200cdi vm 99
Kiillotuksesta ei kokemusta,projektorivalot tilasin heti seuraavana päivänä kun väykyn ostin.
Haalistuneet alkuperäiset todella surkeat.Valoteho paranee projektoreilla huomattavasti,ja nuo kun mallia kirkas,niin ei oo vielä kukaan tullut thyyning-mersuksi haukkumaan.
Haalistuneet alkuperäiset todella surkeat.Valoteho paranee projektoreilla huomattavasti,ja nuo kun mallia kirkas,niin ei oo vielä kukaan tullut thyyning-mersuksi haukkumaan.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Miten sinne lasin sisälle pääsee käsiksi?sonikki kirjoitti:Onnea ostoksesta!
Kyllä ne orkkis umpioiden lasitkin vielä saa uuden veroisiksi ku hakee 10 eurolla hiomapaperia ja tuubin hiomatahnaa mikäli ei tarvi olla thyyning
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
tempera kirjoitti:Miten sinne lasin sisälle pääsee käsiksi?sonikki kirjoitti:Onnea ostoksesta!
Kyllä ne orkkis umpioiden lasitkin vielä saa uuden veroisiksi ku hakee 10 eurolla hiomapaperia ja tuubin hiomatahnaa mikäli ei tarvi olla thyyning


Ottaa sen lampun lasin irti

Ainakin pre-faceliftistä saa otettua irti, myydäänhän pelkkiä lasejakin erikseen.
(tosin suomessa pelkkä lasi maksaa saman verran kuin vaikka briteissä koko lamppu)
Faceliftissä sitten onkin erilaiset lamput, jotka ei taida olla purettavissa.

Tarinahan ei kerro onko ketjun aloittajalla facelift vai ei. (1999 sai molempia naamoja 200CDI:nä)
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Kyllä mulla oli semmoinen käsitys että se ulkopinta hiotaan, ainakin sen topicin mukaan mikä tälläkin palstalla on ollut...tempera kirjoitti:Miten sinne lasin sisälle pääsee käsiksi?sonikki kirjoitti:Onnea ostoksesta!
Kyllä ne orkkis umpioiden lasitkin vielä saa uuden veroisiksi ku hakee 10 eurolla hiomapaperia ja tuubin hiomatahnaa mikäli ei tarvi olla thyyning

Lainaan sieltä tekstiä hieman:
petsku kirjoitti:joo tuli kokeiltua kaverin suosituksesta kun oli lasit aikas himmentynyt edellisen jäljiltä ja pimeät tulossa. tää ei ole yleisohje vaan minun kertomus omien lasien kiillotuksesta. aloitin homman aika karkealla, 800:lla pinta himmeeksi koko alalta+ paljon vettä, jonka jälkeen vaihdoin 1200+ paljon vettä jolla jatkoin hiukan, siis käsin hiontaa. kun lasi alkoi tuntua sormiin sileeltä ja lasi joka puolelta rouhitun näköseltä niin lopuksi vedin hienolla hiomatahnalla lasin kiiltäväksi ja viimetteeksi vielä joku kiillotusaine (vaha -kliineri) päälle. lopputulos oli mielestäni yllttävänkin hyvä. onnistuu varmaan rälläkkämallin kiillotuskoneellakin kun maltilla laskettelee ainakin toi tahnan osuus + loppukiillotus,. rohkeesti vaan kokeilemaan
vainiott kirjoitti:Hiot siis ulkopinnan?
nj^ kirjoitti:eipä se sieltä sisäpinnalta pääse naarmuuntumaan
petsku kirjoitti:juu ulkopinnan. umpiot ja lasit oli paikoillansa, eli ei tarvitse niin p...sti pitää kiinni hioessa
[i]"Jos tänään lotossa voitan, niin mersun ostan -ajattelee moni suomalainen lauantai-iltana. 99% näistä ei ikinä ole ajanut Mersulla, joten siksi tuollainen mielipide heillä varmaankin on. Penkit Mersussa ovat yhtä pehmeät ja miellyttävästi muotoillut kuin yleisen uimahallin saunan lauteet. Mersun jälkeen ei voi muuta autoa ostaa, vaan pitää olla merkkiuskollinen. Suomalainenhan ei tyhmyyttään suostu tunnustamaan."[/i]
Kans ostin -95 220 aut.
Seuraavat viat autossa:
-mittaristossa ja kojelaudassa ei ole valoja. Sulakkeet ehjiä.
-SRS merkivalo ei syty ollenkaan -muut varoitusvalot toimivat normaalisti. Sulake ehjä.
-vedossa hitaassa vauhdissa kuuluu hiljainen rapsuttava ääni edestä päin.
-ilmansuodattimen jälkeen on putkessa joku anturi( päässä diodin näköinen osa), josta on katkaistu johdot poikki. Toisia päitä ei löydy.
Tietoa näistä kaivataan.
Seuraavat viat autossa:
-mittaristossa ja kojelaudassa ei ole valoja. Sulakkeet ehjiä.
-SRS merkivalo ei syty ollenkaan -muut varoitusvalot toimivat normaalisti. Sulake ehjä.
-vedossa hitaassa vauhdissa kuuluu hiljainen rapsuttava ääni edestä päin.
-ilmansuodattimen jälkeen on putkessa joku anturi( päässä diodin näköinen osa), josta on katkaistu johdot poikki. Toisia päitä ei löydy.
Tietoa näistä kaivataan.
Kiitos tiedosta, mulla tulee virta soittimeen (alkuperäinen) vaikka avaimet ei ole lukossa.patrol31 kirjoitti:Srs valo menee pimeäksi ainakin jos soitin vaihdettu ja virrat kytketty väärin.
Eli väärässä kytkennässä virrat soittimeen tulee vaikka avaimet ei lukossa.
Osui omalla kohdalle aikoinaan.
Mittarin ja kojeaudan valot syttyivät, kun ajoin terävän montun yli. Ny taas eivät pala. Hyvä tietää, että ne saa toimimaan kun oikean liitosen löytäisi.