vanhan kytkin asetelman ja moottorin välillä oli nyt sitten tietenkin eri mittainen korkeus kun tämän uuden asetelman kanssa jolloin kytkimen painelaakeri ei sitten paina tasaisesti kytkimeen.
Nostin kytkimen painelaakeri vivun sylinteri tappia 4mm kahdella prikalla ja kytkin sylinterin tappiin hitsasin 3mm pituutta lisää. kaikki pinnat hioin tasaisiksi ja mahd. liukkaiksi.
uusi kykin ja laatikko paikoilleen ja kun kartaania rupesin kiinnittämään nii kas vaan yksi kartaanin etupään pulteista on menny hukkaan

noo uuden sain jo seuraavana päivänä..
nyt kun mersu VIHDOIN oli saatu kuntoon nii eiku testaamaan. hyvin toimi kytkin, eikä luistanut, otti ja irroitti hyvin, Liian helppoa??

hyvin toimi, ensimäiset 50km... yhtä-äkkiä se vaan ei meinaa ottaa ei sitte millään!! alkaa jo usko loppumaan koko touhuun.. kytkin on auto sammuksissa ollessa aivan normaalin tuntuinen mutta käynnissä se si vaan ota enää tarpeeksi, aivan vähän vaan ja kun auto käy tyhjäkäynnillä ja painan kytkintä niin koko kampe sammuu, jaksaa pysyä käynnissä jos painaa vähän kaasua.
Ilmasin nyt kytkimen uudestaan mutta ei auta. mikä vikana? Nostinko niiden kahden kytkin tapin korkeutta liikaa vai liian vähän? vai voiko vika olla vaikka esim. kytkimen työsylinterin stefa vuotais? jäähdytin kyllä sitä hitsauksen ajan että ei ois pitäny kyllä päästä sulamaankaan.
en tiiä, kertokaa te viisammat