Jouns voi siltiki olla eri mieltäAmmendment kirjoitti:Kiitos. Tosta ei enää 124 parane.
Forumin siistein W124
- Ammendment
- Vakiokalustoa

- Viestit: 67
- Liittynyt: Su 20.12.2009 11:51
Dtr kirjoitti:Paljos jaagoulla edessä ja takana mittaa vanteen keskiöstä lokasuojan kaareen? ja minkä kokoset renkaat ja millä et:llä vanteet? Hyvän näkönen on tolla madalluksella!
edessä on 300mm ja takana 315mm vanteet on 8x17" 225/45 kummeilla edessä et35 ja takana et20.....
huihai321 kirjoitti: Tässä olis kuvaa omasta projektistäni "Valmistuu keväällä 2011" (Ehkä)
Voisinpas sanoa että tulipas kuolattua torstaista sunnuntaihin.....
Luonnossa nähtynä katto alhaalla aivan kerrassaan upea peli.....
- http://www.v-tuning.fi
Kiitoksia kehuista!Petehri kirjoitti:Totta joka sana. Hyvältä näyttää "bäkströmmin" linttaJube kirjoitti:Pelaa kyllä nuo A:t aika hienosti tässä yksilössä vaikka yleisesti ottaen onkin vanhempien Mersujen ja Bemarien "oikea" vanne![]()
Minkä kokoiset vanteet on? Millä et:llä??
Hyvä veikkaus jubelta!
Edessä 8,5" et n.15 205/40r17 (mitattu et, ei lue vanteessa)
Takana 10" et10 215/40r17 (sis 10mm spacerin vanteen et20)
Noihin vanteisiin hommaan vielä alkuperäiset peitelevyt borbet tekstillä, nykyiset tein alumiinista..
Viime lomilla täältä intistä ostin bbs rs200, eli 8,5x17" et13, niistä pitäis taikoa ens kesäksi jotain, vaikka bbs:iä alkaa kaikilla olemaan niin veikkaan niiden sattuvan vielä borbetteja paremmin tähän!
- Aurinkoinen
- Sisäänajossa

- Viestit: 19
- Liittynyt: To 02.09.2010 00:37
- Paikkakunta: Kankaanpää
Asiallisen näköinen mese, hieman asiallisuutta vaan himmentää kromikaaret..Aurinkoinen kirjoitti:Budjetin salliessa tulee toisenlaisia vilkkuja ja valoja. Alustasarjaakin tekisi mieli, mutta kun tuo vakioalusta on niin pirun mukava ajaa.
Alustasarja asiaan: Mulla on 200deessä alla Vögtlandin madallusjouset vakiota vastaavilla iskareilla (jouset makso 183e), ajettavuus ei kyllä ainakaan huonontunut yhtään, ennemminkin parantui kun jämäköityi.
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Ei ny kuitenkaan voorumin siistein, mutta ainaki w124:nen
http://www.minunauto.com/auto/25016 oon vähä käsi ni en osannu laittaa kuvia nii että näkkyy suoraan.
http://www.minunauto.com/auto/25016 oon vähä käsi ni en osannu laittaa kuvia nii että näkkyy suoraan.
Re: Projekti!
Pirun ruma! Mutta konehuoneesta iso plussa.huihai321 kirjoitti:Tässä olis kuvaa omasta projektistäni "Valmistuu keväällä 2011" (Ehkä)
http://huihai321.kuvat.fi/kuvat/Mese/
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
-make- kirjoitti:Ei ny kuitenkaan voorumin siistein, mutta ainaki w124:nen![]()
http://www.minunauto.com/auto/25016 oon vähä käsi ni en osannu laittaa kuvia nii että näkkyy suoraan.
Oli livenä maukkaan näkönen ku ajelit yks päivä ykassa vastaan
Re: Projekti!
kaikkia ei voi miellyttää, kiitos kuitenkin.teem085 kirjoitti:Pirun ruma! Mutta konehuoneesta iso plussa.huihai321 kirjoitti:Tässä olis kuvaa omasta projektistäni "Valmistuu keväällä 2011" (Ehkä)
http://huihai321.kuvat.fi/kuvat/Mese/
Taivas kattona
Ne peilit,ne peilitNessu kirjoitti:Noniin nyt ollaan saatu parit edustuskuvat autosta, ja otetaan vastaan ruusuja sekä risuja. Eli menopeli löytyy alla olevasta linkistä
TÖKS
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Siis tarkkaa nimeä en niille tiedä, mutta tarkoittanee vanteet puolien päälle prässättyjä ''suojia'' ja tosiaan amg replica vanteet olis seuraavaks hakusessa, toki pienellä huulellaSergey kirjoitti:samoilla linjoilla eepin kans. alessiot jotenkuten menettelee mutta tunkkipeilit![]()
mikä o rosterisuoja?
Ja pieni editti vielä kylkeen, eepi laitoit, että edustuskuvat pitäisi edustaa autoa, no kumminkin kohteena kuvauksessa on ollut ainoastaan auto? Ja tuo ''edustus''- sana oli vain karkea ilmaisu ns. paremmille kuville.
Ja nuo isopuolaset vanteet on loppujenlopuksi aika nähtyä tavaraa mersuissa
Mutta kiitos arvosteluista
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3169
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Minä en taas ole nähnyt yhteenkään 124:een paremmin sopivia peilejä, kuin 123:n peilit. On kromia ja sopii niin helvetin hyvin...Nessu kirjoitti: koska en itse tykkää mersun vakiopeileistä juuri ollenkaan
Mutta nää on taas niin niitä makuasioita.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
minä taas tykkään, että w124 koriseen sopii ne omat peilit parhaiten... pysyy se kirveellä veistetty linja...Pakardinen kirjoitti:Minä en taas ole nähnyt yhteenkään 124:een paremmin sopivia peilejä, kuin 123:n peilit. On kromia ja sopii niin helvetin hyvin...Nessu kirjoitti: koska en itse tykkää mersun vakiopeileistä juuri ollenkaan
Mutta nää on taas niin niitä makuasioita.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
erittäin V***n hieno. tuosta ei juuri w124 paraneCH kirjoitti:Siinä muutama kuva omasta tähdestä joka on jo 7 vuotta itseäni hyvin palvellut. Vaikkakin nyt olisi poltteet vaihtaa W209:n
Lähtökohta:
[ http://gamma.nic.fi/~cheikkil/mersu/kuvia%20003.jpg ]
[ http://gamma.nic.fi/~cheikkil/mersu/IMG_6101.jpg ]
[ http://gamma.nic.fi/~cheikkil/mersu/IMG_6107.jpg ]
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
mikäs värisävy tässä pelissä on. uuteen tulokkaaseen (kun nyt huominen (pe) tai maanatai ny koittais pian vaan, meinasin tuollaista violettia efektilakalla niskaan, seuraksi satiini mustat amg:tTeamAhma kirjoitti:Tuommosta tällä kertaa
[ http://i78.photobucket.com/albums/j115/teamahma/mesehallissa.jpg ]
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
No nyt on mersun mallia tuossa kuvassalassi-s kirjoitti:mikäs värisävy tässä pelissä on. uuteen tulokkaaseen (kun nyt huominen (pe) tai maanatai ny koittais pian vaan, meinasin tuollaista violettia efektilakalla niskaan, seuraksi satiini mustat amg:tTeamAhma kirjoitti:Tuommosta tällä kertaa
[ http://i78.photobucket.com/albums/j115/teamahma/mesehallissa.jpg ]
Komia veittiDuPu kirjoitti:Tuossa omasta "tuningpulkasta" kuva -08 kesältä. Otetaan joskus uusia kuvia uusista jutuista kun saadaan kasaan taas...
[ http://koti.mbnet.fi/dupu/Kes%e408_02.jpg ]
DuPu
Ensiaskel!

Tommonen ensi projekti löytys nuoren mersu kuskin tallista.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb










