190 1.8E kylmäkäynnistysongelma
190 1.8E kylmäkäynnistysongelma
Elikkäs osaako joku neuvoa mikä on vikana kun koneen laittaa kylmänä käymään, se lähtee hyvin käyntiin ja nostaa kierrokset noin 1800rpm ja tiputtaa siitä melkein suoraan 500rpm, sen jälkeen yleensä sammuu? Moottori toimii lämpimänä aivan normaalisti.
http://cgi.ebay.de/Luftmengenmesser-Pot ... 665wt_1138
Vaihda tuo ja käy säädättämässä se arvoihin jossain missä on kunnon testerit (bosch)
Itsellä samanlainen ongelma poistui tuon vaihdolla.
Boschin listahinta on 220 euroa suomessa.
Vaihda tuo ja käy säädättämässä se arvoihin jossain missä on kunnon testerit (bosch)
Itsellä samanlainen ongelma poistui tuon vaihdolla.
Boschin listahinta on 220 euroa suomessa.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
jos kerran lämpimänä toimii ihan normaalisti, niin siellä on silloin vain perus säätö liian laihalla... käy säädättämässä jossain liikkeessä, jos et itse osaa... maksaa ehkä kympin ja saa yleensä sitten vielä katsastukseen samalla sen päästölapon...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."





