Otsikon mukainen auto on alkanu reistaileen enemmälti. Jos jollain on tietoa seuraavien vikojen aiheuttajista niin ois kiva saaja apua.
-nopeusmittari näyttää nollaa
-abs valo palaa
-ets valo palaa
-kone tuntuu tehottomalta
-pakki pääle niin menee aikaa ennenkö auto liikkuu (automaatti laatikko)
-laatikko ei vaihda kaasu pohjassa isommalle.
-tausta peilin alla vilkkuu punainen ja vihreä valo ovien lukituksen ja avauksen jälkeen aika kauan.
w210 300d paljon vikoja.
tohon nopeusmittari vikaan ja abs ets niin syylinen taitaa olla tossa releboksissa mikä on siellä apparin puolla mustan kotelon sisällä,yleensä se tule kuntoon kun juottaa niitä tinauksia uudestaan.tohon koneen tehottomuuteen veikkaan egr paikat tukossa
ja laatikkoon kannattaa ihan ekas vaihtaa putari ja uudet öljyt! ja nää oli vaan mun veikkauksia 


w210 220d 98
w126 500sec kesä pirssi!
w126 500sec kesä pirssi!
timi.lin kirjoitti:tohon nopeusmittari vikaan ja abs ets niin syylinen taitaa olla tossa releboksissa mikä on siellä apparin puolla mustan kotelon sisällä,yleensä se tule kuntoon kun juottaa niitä tinauksia uudestaan.tohon koneen tehottomuuteen veikkaan egr paikat tukossaja laatikkoon kannattaa ihan ekas vaihtaa putari ja uudet öljyt! ja nää oli vaan mun veikkauksia
pitää koittaa tinata uusiksi sitä releboksia. voiko joku noista vikatiloista aiheuttaa tuon tehottomuuden? pakokaasun takaisin kierrätys on poistettu käytöstä että sen en usko sitä aiheuttavan. Vaihteisto öljyt on vaihdettu aika vasta eli voiko seki olla joku sähko vika ku laatikko ei toimi kunnolla?
Tälle myös ääni noihin vikavaloihin liittyen. Tuleeko käynnistyksen jälkeen ensimmäisenä näyttöön valitus kuluneista jarruista? Sellainenkin yleensä liittyy tuohon rele vikaan. Boksi on se ensimmäinen edestäpäin katsottuna, se missä on sulakkeita. Helppo tinailla.timi.lin kirjoitti:tohon nopeusmittari vikaan ja abs ets niin syylinen taitaa olla tossa releboksissa mikä on siellä apparin puolla mustan kotelon sisällä,
Laita ne EGR:n letkut takaisin niin huomaa onko siinä vika vikatilaan menemiselle. EGR:n takia aiheutuvassa viassa menee vikatilaan kun ajaa hetken tasakaasulla. Sammutuksen/ Käynnistyksen pitäisi kyllä nollata tuo vika.