Mersun malli, joka ei sytytä?
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: Mersun malli, joka ei sytytä?
Makuasioista on turha kiistellä; mielestäni vanha CLS on kuningas muotoilussa; jalopuinen kaareva kojelauta ja auton perä + sivuprofiili eritoten. Auton muodoissa on luonnetta muille jakaa... kriittisimpien mielestä liikaakin.
Mutta aiheeseen; nykymallien (204, 212...) sokeiden jalankulkijoiden ehdoilla suunniteltua konepeltimuotoilua en ymmärrä...
Sivusauma hattumallikonepellin kantaisä:
Mutta aiheeseen; nykymallien (204, 212...) sokeiden jalankulkijoiden ehdoilla suunniteltua konepeltimuotoilua en ymmärrä...
Sivusauma hattumallikonepellin kantaisä:
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Lisäisin luettelooni vielä c107
Tuleeko joku juttu mieleen...Esa H. kirjoitti:Ei kait hyötyajoneuvoja komeiksi suunnitellakkaan, mutta tuo L319:n keula on karmee..
[ http://www.bagatelles.fr/blog/images/L319B.jpg ]
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 219
- Liittynyt: Pe 20.08.2010 06:12
- Paikkakunta: Esbåå
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 219
- Liittynyt: Pe 20.08.2010 06:12
- Paikkakunta: Esbåå
kaikkien aikojen paskin omalta kohdaltani on 107 kori, susiruma, ei pääse mihinkään
http://www.emercedesbenz.com/Images/Oct ... _78F83.jpg
http://www.emercedesbenz.com/Images/Oct ... _78F83.jpg
Tuohon L319 ihastuin heti ensisilmäyksellä, en vaan ole löytänyt mistään hyväkuntoista yksilöä sillä panorama katolla. (ja vielä edullisesti)Sergey kirjoitti:Lisäisin luettelooni vielä c107
Esa H. kirjoitti:Ei kait hyötyajoneuvoja komeiksi suunnitellakkaan, mutta tuo L319:n keula on karmee..
[ http://www.bagatelles.fr/blog/images/L319B.jpg ]
C107:n perän olisi voinut ottaa jostain muualta kuin Ford Granadasta.
Eikä nuo W212:n Hyundai sonata takavalotkaan miellytä.
Kaikkein kauhein on kuitenkin Sportcoupè
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Hei..
Tuli hankittua oheinen menopeli.
Kesä mennyt kivasti tutustuessa "ominaisuuksiin".
http://www.youtube.com/watch?v=G44biPikbN0
Tuli hankittua oheinen menopeli.
Kesä mennyt kivasti tutustuessa "ominaisuuksiin".
http://www.youtube.com/watch?v=G44biPikbN0
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
epk kirjoitti:kaikkien aikojen paskin omalta kohdaltani on 107 kori, susiruma, ei pääse mihinkään
http://www.emercedesbenz.com/Images/Oct ... _78F83.jpg
No, ainakin konepellin sivusauma istuu 107: ssa paremmin kuin uusissa warreklooneissa...
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
mutta hankkimasi auto ei sentään kuulu kamalin mersu ikinä- topiciin? eihänCL 55 kirjoitti:Hei..
Tuli hankittua oheinen menopeli.
Kesä mennyt kivasti tutustuessa "ominaisuuksiin".
http://www.youtube.com/watch?v=G44biPikbN0
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Ei taida löytyä, enkä tiedä tarvitseekokaan. Kaikkihan sen kuitenkin tietää, että C126:n voittais sen topikin mennen tullen...AM kirjoitti:Kaunein mersu ikinä topicissa olisi sen sijaan kova sana. Jos sellainen täältä löytyy, en tiedä.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
puhut vähän mutta asiaa onhan se w126 sec ihan omaa luokkaaPakardinen kirjoitti:Ei taida löytyä, enkä tiedä tarvitseekokaan. Kaikkihan sen kuitenkin tietää, että C126:n voittais sen topikin mennen tullen...AM kirjoitti:Kaunein mersu ikinä topicissa olisi sen sijaan kova sana. Jos sellainen täältä löytyy, en tiedä.
w210 220d 98
w126 500sec kesä pirssi!
w126 500sec kesä pirssi!
dieselit ei sytytä, kun ei niissä ole tulppiakaan
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
mulla taas tuokin sattuu menemään juuri toisin en voi sietää sitä mersun merkkiä...Zinovjev kirjoitti:Yleensäottaen en ole koskaan tykännyt mersuista, jossa ei ole nokkatähti konepellin päällä.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
pystäri taas ei ole valitettavasti sytyttänyt enää sen jälkeen kun kaverilta sellainen katkes -80 luvulla -70 luvulla sekin vielä sytytti tai no, saattoi sytyttää kaikki autot silloin alle 10 vuotiaanaAapo.T kirjoitti:124 ja 201 mallit ei oo sytyttäny sen jälkeen kun pystärin ostin.
niin ja w123 mallia en ikinä ole oppinut pitämään, kuin kehittyneempänä ladana ne on niin lähellä toisiaan kuitenkin...
pitää muistaa vielä tarkentaa, että eipä tuo omakaan w124 kyllä "sytytä" mitenkään (tai w124 siis yleensäkkään)... ei ole ikinä tehnyt sitä ja vielä vähemmän alkuperäisillä penkeillä
ainut auto oikeastaan jonka vois sanoa herättävän intohimoja, on se ferrarin F40, siinä kolahti muotoilu ja kaikki muukin heti kerralla...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
W203, W210, W211 ja kaikki jotka näyttävät kumipyöräiseltä kampelalta jolla on neljä silmää...
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Viimeisen 20 vuoden aikana valmistetuista ei meikäläistä säväytä vähääkään W168 eli ekan sukupolven A. Myös W203 Sportcoupe on samassa sarjassa kun taasen 204 Sportcoupe näyttää hyvinkin hienolta. Johtunee perän uudelleen muotoilusta ja onhan se nokkakin hyvän näköinen. Vanhempiin en ota kantaa kun en oikein ymmärrä noiden veteraanien päälle... Myös Vianot, Vaneot ja Vitot kuuluvat sarjaan "ei vaan kiinnosta".
Edit: Lisätäänpäs vielä W210 (ennen facelifiä)
Edit: Lisätäänpäs vielä W210 (ennen facelifiä)
C220d T 4-Matic
Re: Mersun malli, joka ei sytytä?
Heh, helpompi tosiaan vastata tosiaan mitkä sytyttää W124 Facelift Laitettuna, W211 Facelift, W212 Pre-Facelit, siinäpä ne oliki Tietty kunkkuna harjalla GEEEE
https://www.youtube.com/watch?v=sNtltRoHYZ0" onclick="window.open(this.href);return false;
Eihän tästä voi olla tykkäämättä, eihän
https://www.youtube.com/watch?v=sNtltRoHYZ0" onclick="window.open(this.href);return false;
Eihän tästä voi olla tykkäämättä, eihän