
Mutta aiheeseen; nykymallien (204, 212...) sokeiden jalankulkijoiden ehdoilla suunniteltua konepeltimuotoilua en ymmärrä...
Sivusauma hattumallikonepellin kantaisä:
Tuleeko joku juttu mieleen...Esa H. kirjoitti:Ei kait hyötyajoneuvoja komeiksi suunnitellakkaan, mutta tuo L319:n keula on karmee..
[ http://www.bagatelles.fr/blog/images/L319B.jpg ]
Tuohon L319 ihastuin heti ensisilmäyksellä, en vaan ole löytänyt mistään hyväkuntoista yksilöä sillä panorama katolla. (ja vielä edullisesti)Sergey kirjoitti:Lisäisin luettelooni vielä c107
Esa H. kirjoitti:Ei kait hyötyajoneuvoja komeiksi suunnitellakkaan, mutta tuo L319:n keula on karmee..
[ http://www.bagatelles.fr/blog/images/L319B.jpg ]
epk kirjoitti:kaikkien aikojen paskin omalta kohdaltani on 107 kori, susiruma, ei pääse mihinkään![]()
http://www.emercedesbenz.com/Images/Oct ... _78F83.jpg
mutta hankkimasi auto ei sentään kuulu kamalin mersu ikinä- topiciin? eihänCL 55 kirjoitti:Hei..
Tuli hankittua oheinen menopeli.
Kesä mennyt kivasti tutustuessa "ominaisuuksiin".
http://www.youtube.com/watch?v=G44biPikbN0
Ei taida löytyä, enkä tiedä tarvitseekokaan. Kaikkihan sen kuitenkin tietää, että C126:n voittais sen topikin mennen tullen...AM kirjoitti:Kaunein mersu ikinä topicissa olisi sen sijaan kova sana. Jos sellainen täältä löytyy, en tiedä.
puhut vähän mutta asiaaPakardinen kirjoitti:Ei taida löytyä, enkä tiedä tarvitseekokaan. Kaikkihan sen kuitenkin tietää, että C126:n voittais sen topikin mennen tullen...AM kirjoitti:Kaunein mersu ikinä topicissa olisi sen sijaan kova sana. Jos sellainen täältä löytyy, en tiedä.
mulla taas tuokin sattuu menemään juuri toisinZinovjev kirjoitti:Yleensäottaen en ole koskaan tykännyt mersuista, jossa ei ole nokkatähti konepellin päällä.
pystäri taas ei ole valitettavasti sytyttänyt enää sen jälkeen kun kaverilta sellainen katkes -80 luvullaAapo.T kirjoitti:124 ja 201 mallit ei oo sytyttäny sen jälkeen kun pystärin ostin.