ja viton murheellinen tarina jatkuu...
ja viton murheellinen tarina jatkuu...
Elikkä ensiongelmien ratkettua hehkun vaihdolla auto toimi moitteettomasti pari viikkoa kunnes tänään iloisin mielin mökille menossa ollessani auto sammui kesken ajon eikä sano enää mitään. Akussa on virtaa, startti toimii, sahasi hienosti kun konehuoneen puolelta koitti mutta käyntiin ei lähtenyt. Virrat päälle laittaessa kaikki valot syttyy normaalisti PAITSI hehku. Se ei edes vilahda ja avaimella käynnistäessä ei tapahdu yhtään mitää...elääkö tuo mun hieno uusi työauto jotain omaa elämäänsä???
Auto on -00 2,2
Perkele mä sanon sen kanssa.
Auto on -00 2,2
Perkele mä sanon sen kanssa.
W126 300 SE -91
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81
Tuolla näkyi ainakin jotain releitä penkin alla, onko niitä muualla?nemb kirjoitti:ettei'olis'se'yj-rele..väyrysessä'ainaki'teki'just'samaa:S
Onko rele entinen vai voiko tuon "kuitata" jostain ja alkaisi toimimaan taas?
Eikö nuo jollai mittareilla näe mikä vika voisi olla kyseessä?
Löytyykö Turusta päin joku jolla olisi kyseisiä vehkeitä?
W126 300 SE -91
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81
Unohda se väyrysen rele toistaiseksi ja pistä hakusanaksi ajonesto / vito, jos sillä löytyisi apuja. Vitot ja väyryset on vähän erilaisia sähköiltään

Oliko muuten se vaihdettu hehku rikki, mietin vain miksi se tuli hetkeksi kuntoon, vai oliko se vain sattumaa.
Laskeeko akkujännite liikaa kun startataan ?

Oliko muuten se vaihdettu hehku rikki, mietin vain miksi se tuli hetkeksi kuntoon, vai oliko se vain sattumaa.
Laskeeko akkujännite liikaa kun startataan ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Juu siis oli yksi hehku oli pimiä eikä meinannut lähteä kylmällä käyntiin, mutta nyt siis ihan eri ongelma...
Vaikea tuosta jännitteestä sanoa. Avaimesta ei starttaa ollenkaan.
Konehuoneen puolelta annoin startista virtaa herätteelle jolloin startti toimi normaalisti muttei käyntiin lähtenyt. Täytyy tuo jännitehomma tarkastaa vielä.
Vaikea tuosta jännitteestä sanoa. Avaimesta ei starttaa ollenkaan.
Konehuoneen puolelta annoin startista virtaa herätteelle jolloin startti toimi normaalisti muttei käyntiin lähtenyt. Täytyy tuo jännitehomma tarkastaa vielä.
W126 300 SE -91
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81
Niin joo, se ei siis edes yritä...eihän tämä vain ollut automaatti ? (automaatti ei starttaa kuin P asennossa, eli jos se kytkin kenkkuaa jne. mutta ei se selitä sammumista vauhdista).
En muista oliko tässä jotain ajonestoon liittyviä ledejä jossakin tai pystyikö tekemään jotain temppuja ajoneston suhteen...
En muista oliko tässä jotain ajonestoon liittyviä ledejä jossakin tai pystyikö tekemään jotain temppuja ajoneston suhteen...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Manuaali on, ettei ole siitä kiinni..täytyypi varmaan vaan hinata jollekki joka osaapi jotaiun tehdä...veskola kirjoitti:Niin joo, se ei siis edes yritä...eihän tämä vain ollut automaatti ? (automaatti ei starttaa kuin P asennossa, eli jos se kytkin kenkkuaa jne. mutta ei se selitä sammumista vauhdista).
En muista oliko tässä jotain ajonestoon liittyviä ledejä jossakin tai pystyikö tekemään jotain temppuja ajoneston suhteen...
kiitoksia kuitenkin...
W126 300 SE -91
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81
Juu tätäki epäilin kyllä, muttei jaksanut arpoa enää kun kerran työauto on.vanttom kirjoitti:Minkälainen toi virtalukko on näissä raili-vitoissa...? Kai sekin voi rikki mennä kun kerran kaikki muukin....
Hinattiin huoltoon. Palaillaan kun setä kertoo missä mättää.
W126 300 SE -91
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81
VITOn prutku
EX-W126 500SEC -81