eivaa. mikä siinä on oikea syy, että ahtimet lähtee? vai tuleeko vaan enemmän ja isompaa tilalle?
http://teamlmd.1g.fi/kuvat/e30+330Cd/
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Eikai kukaan nii väittänykkään?napa kirjoitti:kiinassahan tehdään siis merkkifirmojen merkkituotteita ja sitten niiden piraattikopioita, ei saa sekoittaa näitä keskenään... kaikki kiinassa tehty ei ole automaattisesti paskaa tai hyvää...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
onko sinne tulossa joku bensa V8 tai V12...norsu kirjoitti:Hyvältä tosiaan vaikuttaa seuraavan setin palikat. Eiköhän se vetoaluekin parane mukavasti molemmista päistään...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Sierran kahenlitran OHC kolmen kautta neljän puhaltimella.napa kirjoitti:onko sinne tulossa joku bensa V8 tai V12...norsu kirjoitti:Hyvältä tosiaan vaikuttaa seuraavan setin palikat. Eiköhän se vetoaluekin parane mukavasti molemmista päistään...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
No kertokaa ny muillekkin niistä palikoista, vai onko suurikin salaisuuslaineracing kirjoitti:juu eiköhän tuu parempi kun normi setti yhellä isolla ahtimella..norsu kirjoitti:Hyvältä tosiaan vaikuttaa seuraavan setin palikat. Eiköhän se vetoaluekin parane mukavasti molemmista päistään...
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
johan se tuossa sanottiin... ->"Sierran kahenlitran OHC kolmen kautta neljän puhaltimella" tuota pakettihan ei perinteisesti voita mikään...apg kirjoitti:
No kertokaa ny muillekkin niistä palikoista, vai onko suurikin salaisuus![]()
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
55pro, ettei 52prolaineracing kirjoitti:kai jotenkin näin jotta 8mm+55pro+lysholm2300+mega+++
vai että aina vain jatketaan sillä moottorinpesuaineella
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
lukee jotta pro55 niin semmonen.napa kirjoitti:55pro, ettei 52prolaineracing kirjoitti:kai jotenkin näin jotta 8mm+55pro+lysholm2300+mega+++![]()
vai että aina vain jatketaan sillä moottorinpesuaineellaeikö olisi aika siirtyä jo oikeaan polttoaineeseen
ne on niiin nähtyjä että bensasta tuloo voimaa ihan homona. mutta toiset voi kokeilla vaikka paskojen dieselien viritystä? vaikkei aina onnistuiskaa...
http://kkdmotorsport.com/kauppa.php?t=1 ... 1270835105
ok. voihan tuollaisen "omatekoisen" hybridin noinkin nimetälaineracing kirjoitti:
lukee jotta pro55 niin semmonen.
muakin on alkanut tuo 52 pro tai "55 pro" jotenkin viehättämään, nyt kun ei olla pelkästään turbon varassa omissa suunnitelmissa
toki kyllähän tuo 40 superikin ihan hyviin lukemiin bensakoneessa riittää... pro 52 voi olla jo liian yliampuva katuautoon
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
Solmurauta
- Vakiokalustoa

- Viestit: 170
- Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
no mä en tiedä onko joku holsetin malli sama kun tuo pro55 semmosena sitä kuitenkin kaupataan. erikokokoinen pakosiipi kuin pro52.Solmurauta kirjoitti:Mitä pitää sisällään 55pro mitä ei jo ole aiemmissa konstruktioissa ole ollut?
Onko se mainosmiesten uudelleen nimeämä versio samasta dieselahtimesta jota on ollut saatavissa jo ties kuinka kauan?
taitaa olla muuten normaali hx55, mutta siinä on pro 52 kompura+ siipi
noin äkkipäätä päätellen mitoista... mikä taas ei tee siitä välttämättä yhtään parempaa, kuin mitä 52 pro on... melkein 300 € halvempikin tuo "55 pro", mitä 52 pro...
Viimeksi muokannut napa, La 02.10.2010 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
Solmurauta
- Vakiokalustoa

- Viestit: 170
- Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28
No suurin versio HX55 mallista on 80mm pakosiivellä.laineracing kirjoitti:no mä en tiedä onko joku holsetin malli sama kun tuo pro55 semmosena sitä kuitenkin kaupataan. erikokokoinen pakosiipi kuin pro52.Solmurauta kirjoitti:Mitä pitää sisällään 55pro mitä ei jo ole aiemmissa konstruktioissa ole ollut?
Onko se mainosmiesten uudelleen nimeämä versio samasta dieselahtimesta jota on ollut saatavissa jo ties kuinka kauan?
Pitäisiköhän sinun kysyä jostain ihan turbokauppiaalta noista ahtimista niin saisit viimeisintä tietoa, nuo nettikauppiaat kun eivät välttämättä omaa parasta mahdollista tietämystä ahtimista.
Holset siellä lukee..
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
miks mun pitää kysellä jostain turboista jotain? kysele ite kun kerran sua se enemmän kiinnostaa. MINÄ en ole ostanu ainootakaan pro55 ahdinta enkä edes pro52 tai saati hx55....mitä kettuaSolmurauta kirjoitti:No suurin versio HX55 mallista on 80mm pakosiivellä.laineracing kirjoitti:no mä en tiedä onko joku holsetin malli sama kun tuo pro55 semmosena sitä kuitenkin kaupataan. erikokokoinen pakosiipi kuin pro52.Solmurauta kirjoitti:Mitä pitää sisällään 55pro mitä ei jo ole aiemmissa konstruktioissa ole ollut?
Onko se mainosmiesten uudelleen nimeämä versio samasta dieselahtimesta jota on ollut saatavissa jo ties kuinka kauan?
Pitäisiköhän sinun kysyä jostain ihan turbokauppiaalta noista ahtimista niin saisit viimeisintä tietoa, nuo nettikauppiaat kun eivät välttämättä omaa parasta mahdollista tietämystä ahtimista.
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
pro52 tekee kuulemma ainakin pakosiaaa 606 jatkeeenaaa...napa kirjoitti:taitaa olla muuten normaali hx55, mutta siinä on pro 52 kompura+ siipinoin äkkipäätä päätellen mitoista... mikä taas ei tee siitä välttämättä yhtään parempaa, kuin mitä 52 pro on... melkein 300 € halvempikin tuo "55 pro", mitä 52 pro...
-
Solmurauta
- Vakiokalustoa

- Viestit: 170
- Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28
Paperillaha toi 55 o palijo parempi dieselii mitä 52napa kirjoitti:taitaa olla muuten normaali hx55, mutta siinä on pro 52 kompura+ siipinoin äkkipäätä päätellen mitoista... mikä taas ei tee siitä välttämättä yhtään parempaa, kuin mitä 52 pro on... melkein 300 € halvempikin tuo "55 pro", mitä 52 pro...
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kyseessä on Pro55 , ei minun keksintö. Ei ole minun tekemä hybridi vaan holsetilta tullut ahdin
Mutta veikkaan että Petellä on kohta oikeeta voimaa, kun sai tulpan pois sarjan päästä
Mutta veikkaan että Petellä on kohta oikeeta voimaa, kun sai tulpan pois sarjan päästä
Viimeksi muokannut kalle7876, La 02.10.2010 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
käyttis 657hv 870nm 0.9bar 810009 masterpower
holset ja mp ahtimet. pakosarjan laipat yms..
www.kkdmotorsport.com
holset ja mp ahtimet. pakosarjan laipat yms..
www.kkdmotorsport.com



