
mm:
1. Akunkengän -napa irti puolituntia, nollaantuu vikamuisti ?
2. Akunkengän -napa irti puoli tuntia, katoaa moottorin ohjausyksikön asetuksia? jos niin mitä.
3. Akun irroituksen ajaksi voi laittaa tilapäisesti virtaa tupakansytyttäjästä ettei koodit katoa esim. radiolta?
4. Akun irroitus lukitsee sähköiset vermeet niin ettei niiden asetukset muutu vaikka ne irroitetaan ja laitetaan takaisin?
5. Kaasupolkimen opetus: virrat päälle- poljin pohjaan ja ylös- virrat pois.
asettuuko poljin vai kaasuläppäkotelo vai ei mikään?
6. voiko moottori mennä vikatilaan jonkun häiriön takia? miten sen huomaa ja kuinka sen saa pois jos menee?
7. voiko poistaa vanhoja asetuksia joillain virat päälle ja pois esim 3 kertaa kepuli konsteilla vai onko aina testerilla tms. tyhjennettävä?
kait noita on muillekin jääny jotain ns "varmaa tietoa, kaverin kaverilta kuulin" tänne vaan ihmeteltäväks
