kytkin poljin jää pohjaan?
kytkin poljin jää pohjaan?
eli otsikon mukaisesti kytkin poljin jää pohjaan eikä kytkin irroita kunnolla.välillä irrottaa joten kuten. nesteitä onpi tarpeeksi mutta tuntuu että jostain sinne ilmaa pääsee? alkaisko etsii vikaa laatikon työsylkästä vai polkimen juuresta pääsylkästä. onko samanlaisia kokemuksia. auto on vm89 300 ce
Re: kytkin poljin jää pohjaan?
Samat oireet pari vuotta sitten omassa ce:ssä. Pikku hiljaa rupes kytkin oikuttelemaan, ei irrottanut kunnolla yms. Pääsylinteri oli rikki.remsu kirjoitti:eli otsikon mukaisesti kytkin poljin jää pohjaan eikä kytkin irroita kunnolla.välillä irrottaa joten kuten. nesteitä onpi tarpeeksi mutta tuntuu että jostain sinne ilmaa pääsee? alkaisko etsii vikaa laatikon työsylkästä vai polkimen juuresta pääsylkästä. onko samanlaisia kokemuksia. auto on vm89 300 ce
Korjaa äkkiä ettei matka sitte katkea, kun kytkin painuu lopullisesti sinne pohjaan. Nimim. kokemusta.

Joo, mun w108 oli sama vika. MUTTA kytkin painuin suurimman osan alle 50km matkalla. mutta ei painu pohjaan asti lopullisesti, vaan toimii, mutta varaa ei oo ku 1-2cm painella. sillee ajelin 750km ku olin reissunpäällä ulkomailla ja alko reistaamaan jo mennessä. ELi kytkin toimii lähes on/off tyyppisesti... ihan ku joku limp-mode.
w201 mulla tapahtui sitä että kytkin saattoi painua pohjaan ja jäädä sinne. Mutta kengän kärjellä kun sen nosti takas ylös, niin taas pelitti. Niin se teki aina toisinaan, ja myinkin auton jo pois 2v sitten. Mutta nykyinen omistaja ei oo asialle tehny mitää ja sama oire on siis ollu päällä jo n. 40tkm
w201 mulla tapahtui sitä että kytkin saattoi painua pohjaan ja jäädä sinne. Mutta kengän kärjellä kun sen nosti takas ylös, niin taas pelitti. Niin se teki aina toisinaan, ja myinkin auton jo pois 2v sitten. Mutta nykyinen omistaja ei oo asialle tehny mitää ja sama oire on siis ollu päällä jo n. 40tkm

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
jep jep nappasin jo irti sen pääsylkän ja melkoista kuraa oli nesteet siellä sisällä. alempi kumi olikin jo melko huonossa kunnossa. olipa muuten melko kettumainen iroitettava se sylkkä. yleensä on tottunu ku alkaa mersua remppaamaan nii kaikki on suunniteltu sillee että on pultit helpossa paikkaa yms. mut tällä kertaa ei lähteny niin helpolla. no mutta irti lähti kuitenkin ja huomenna kokonaa uus sylkkä tilalle