eli lyhyestä virsi kaunis vaihdoin c220 perän ja hetialkuun sanottakoon että välitykset on oikeat vanha rikkinäinen oli 3.46 uusi ehyt 3.46.
ja automaattivaihteinen siis ettei tule siitä epäselvyyksiä
niin ongelmahan on SE että vaihdon jälkeen on hävinnyt vaihteet eli pakko3 sella talliin ja se on ainoa mikä pakin lisäksi toimii. VÄLILLÄ vaihtaa 1 2 ja 3 ja siihen jää ja kone huutaa 3500kierroksilla ajettaessa 80km/h jnejne eli ei normaalia. eli missä voisi olal vika? vai alanko vaintutkimaan mikä johto/osa/anturi lähtenyt irti vai onko jollain tullut samat oireet vastaan ja löytänyt ratkaisun?
Viimeksi muokannut finnpower, Ke 06.10.2010 08:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vai voisiko oireet johtua liian vähästä öljynmäärästä SITTENKIN? foorumia selaillesa moisesta huomasin viitteitä mutta kertokaa ihmeessä voisiko se olla SE et pääsisin niinkin helpolla tässä hommassa? kummastuttaa vaan edelleen tuo että perän vaihdon jälken alkoi tuo temppuilu???
ja nyt on tarkattu öljyt ja ne ok ja suoraan helsingin veholle soitin asiasta/oireista niin eivät osanneet sanoa mitään muutakuin sen että se anturin ei pitäisi vaikuttaa vaihteisiin ja välityksenkään ei korkeintaan vaihtoväli vaihtuu muuten pelaa normaalisti. eikö muka kenelläkään ole ollut samanlaista oiretta eli kertauksen vuoksi auto vaihtaa vaihteet 1 2 ja3MUTTA sitten vaihde 3 jää päälle ja sillä mennään sitten tilanne menee taas alkuun kun sammutat auton ja käynnistät 1 2 ja3 pelaa ja pakki,
yksi korjaaja heitti että olisi mennyt joku sähkölevy/piirilevy rikki vaihteiston luota? voisiko olla niin? ja onko tapaa tarkistaa oikeintoimivuus sille muu kuin uuden haku 200e?
ja tosiaan vikakoodit jnejne nollattu ja perän välityskin NYT oikea tiedossa nykyinen 3.07 sokea kun on niin ei näe mutta tämän ei kuuluisi siis vaikuttaa
juu sähköienn on laatikon ohjuu systeemi. elikkä siis meleken ku alkaa vaihto ilmoo rustaamaan jos joku tahtois vaihella tuon 3.07 perän 3.46seen. vai onko antaa kellä vinkkiä ottaisko joku korjaam tuon perän vaihdossa?
ja onko tämä varma tieto etten nyt turhaan sitten laita perää myyntiin/vaihto ilmoa kehiin että se samalal välityksellä alkaa pelaamaan? ei sillä etten uskoisi MUTTA varmistukseksi kysyn ennen kun alan asiaa viemää eteenpäin. itse perän irroitus ja vaihtohan ovat helppoa kauraa mutta tuo rahallinen menetys jne ei ole hyväksi köyhän pussille :S
jaaha eiköhä se oo uskottava et se o välityksestä tarkka näin sanoi jo 3mas ammamies asiaan eli jos jollain löytyy nurkista 3.46 välillinen perä nii ilimottakkee ihmeessä ja vaihdossa saa3.07 välityksellisen 00vm c mersun perän.
Jos on sähkö ohjatu laatiko niin joko vaihto perä. Pitää olla
välitykseltä sama kuin alkuperäisen, tai sitten laatikon ohjaimelle
pitää kertoa uusi välitys(tämän saat varmistettu kun käytät jossain *:rin piuhan päässä"on toden näköisesti talentunt koodi välityksestä ja tai pyörintä nopeudesta)
huh huh
SIIS VEHOLLA EI TEIDETY ETTÄ VÄLITYSTÄ EI VOI VAIHTAA NOIN VAIN
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
juu kyllä huvitti tuo vehon tieto itseänikin kun eivät osanneet sanoa niinkuin oikein mitään asiaan. mutta eli siis sen VOISI ohjelmoida MUTTA mitä se sitten maksaa että onko viisaampaa etsiä jostain tuo 3.46 välillinen ja vaihdella vaan suosiolla ja siit lähtee?
finnpower kirjoitti:juu kyllä huvitti tuo vehon tieto itseänikin kun eivät osanneet sanoa niinkuin oikein mitään asiaan. mutta eli siis sen VOISI ohjelmoida MUTTA mitä se sitten maksaa että onko viisaampaa etsiä jostain tuo 3.46 välillinen ja vaihdella vaan suosiolla ja siit lähtee?
paku puoleela sen pystyy tekemään *:rila ilman mainituja onkelmia
mutta henkilö puolelta ei vastaava kohtaa ole löytynyt(tossa jo mainittinkin juttu mahdolisista onkelmista...tietävästi saksaasa tai englanissa on firmat mitkä nota tekee lisäksi kleenman mainostaa että tekevät jotain muutoksia vaihteiston ohjaus boxsiin)
helpoin/varmin tapa on vaihtaa perä
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
juu ja bestillekkin jo soitin niin sanoi ettei koskaan ole moista tehty mutta huomenna soittaa JOS on mahdollista ja hinnan jos onnistuu. mutta jos ei onnistu niin sitten aletaan etsimään tuolla oikealla 3.46 välillä olevaa murikkaa ja nakataan paikalleen ja toivotaan parasta ja pelätään pahinta
laitetaas nyt uutta vikainfoa sen huomasin kun tänää testailtiin niin et pakilla kulkee huomattavasti pienemmillä kierroksilla ja kovempaa kuin eteen päin? voiko tämäkin oire johtua tuosta välityksestä
no kuulemma oli ihan sama onko w vai s samallailla teki pakila menee kovempaa ja pienemmällä kiekalla? perkele kun tämä unohtui äsken mainita kun asiasta viisaammilleni soittelin. mutta tuskin mikään radikaali erhe?
juu näin arvelinkin eli siis uuden ja oikeanlaisen murikan etsintään vaan ja jos jollain moinen on tuolla 3.46 välillä nii ilmoiteltaa niin teemmä kauppoja
finnpower kirjoitti:juu näin arvelinkin eli siis uuden ja oikeanlaisen murikan etsintään vaan ja jos jollain moinen on tuolla 3.46 välillä nii ilmoiteltaa niin teemmä kauppoja
Vastaavassa farkussa C220 TD -98 ( 5-vaihteinen sähköohjattu automaatin ) onkin 3.67 perävälitys. Joten sinun autosi onkin sedan.
ai siis tuo 3.67 on farkkuun??? minulla kyllä garkku on eli olenko vanhastakin siis katsonut perkele sen välyksen väärin ja turhaan etsiny 3.46 välyksellistä perää?