Moi kummallahan koneella tuota kyseistä autoa kannattas miettiä? onko kulutuksessa isosti eroa? toisella mitä olen katsellut on ajettu alle 100tkm ja toisella 140tkm.Onkos noi xenonvalot mersulla kuinka kestäviä tai ylipäätään millään merkillä onko hinnasta tietoa jos joutuu uusimaan?
tietty yhtenä vaihtoehton ois 170hv diesel oisko näistä kertomista...
clk 320 vm.-03 vai clk 240 170hv-02
Mielestäni 240 on "turha" kone CLK:hon, ainakin nykynäkökulmasta katsottuna. 200K tarjoaa käytännössä saman suorituskyvyn, mutta neloskoneen kulutuksen. Ajoin omallani parhaimmillaan 5.7l/100km kulutuksella 80-100km/h rajoituksilla noin 180km:n pätkän..eli todella pienellä 200K tarvittaessa menee.
Se on selvä, että kutoskone istuu ajatuksena CLK:hon neloskompuraa paremmin, mutta edelliseen viitaten 320 on kutoskoneista se, joka tarjoaa myös vastinetta rahalle ja suuremmalle kulutukselle.
Eli mielestäni vaihtoehdot kannattaa etsiä väliltä 200K vs 320 V6 ja jättää 240 V6 kokonaan pois laskuista. Toki tietysti jos sattuu löytymään erinomainen 240 V6-yksilö josta saa hyvän kaupan aikaiseksi, niin kannattaahan se kauppa tehdä. Mutta siis lähtökohtaisesti kutoskoneista 320 on se, jota kannattaa etsiskellä, muussa tapauksessa sitten 200K.
Se on selvä, että kutoskone istuu ajatuksena CLK:hon neloskompuraa paremmin, mutta edelliseen viitaten 320 on kutoskoneista se, joka tarjoaa myös vastinetta rahalle ja suuremmalle kulutukselle.
Eli mielestäni vaihtoehdot kannattaa etsiä väliltä 200K vs 320 V6 ja jättää 240 V6 kokonaan pois laskuista. Toki tietysti jos sattuu löytymään erinomainen 240 V6-yksilö josta saa hyvän kaupan aikaiseksi, niin kannattaahan se kauppa tehdä. Mutta siis lähtökohtaisesti kutoskoneista 320 on se, jota kannattaa etsiskellä, muussa tapauksessa sitten 200K.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-