Forumin siistein W124
Täytyy ihmetellä kun tuning osastolla ollaan, että miksi ihmeessä aina puututaan peileihin jos ne on vaihdettu. 124 orkkispeilit on aivan järkyttävän rumat, oli sitten lontoomallit eli ei, eikä 123 peilit ole kyllä yhtään sen hienommat. Sama kun tiiliskiveen liimaisi peilinpalasen 2 puoliteipillä... Makuasioita tosin mutta silti...
Ehkä se on se,kun 124 on muotoilultaan niinku tiiliskivi niin siihen sopii peilit jotka on ku tiiliskivi,ehkä niitten peilien pitäis noudatella auton linjoja...Jani_m kirjoitti:Täytyy ihmetellä kun tuning osastolla ollaan, että miksi ihmeessä aina puututaan peileihin jos ne on vaihdettu. 124 orkkispeilit on aivan järkyttävän rumat, oli sitten lontoomallit eli ei, eikä 123 peilit ole kyllä yhtään sen hienommat. Sama kun tiiliskiveen liimaisi peilinpalasen 2 puoliteipillä... Makuasioita tosin mutta silti...
Mutta niinku sanoit ne on maku asioita ja jokainen pistää sellaset peilit ku omasta mielestä on hyvän näköset.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
mun silmään ainakaan W124 ei sovi kuin ne sen omat "tiiliskivet", tuninki peilit on niin jotain muuta, mitä w124 omat/muut linjatLipsanen kirjoitti:Ehkä se on se,kun 124 on muotoilultaan niinku tiiliskivi niin siihen sopii peilit jotka on ku tiiliskivi,ehkä niitten peilien pitäis noudatella auton linjoja...Jani_m kirjoitti:Täytyy ihmetellä kun tuning osastolla ollaan, että miksi ihmeessä aina puututaan peileihin jos ne on vaihdettu. 124 orkkispeilit on aivan järkyttävän rumat, oli sitten lontoomallit eli ei...



W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Nessu kirjoitti:Noniin nyt ollaan saatu parit edustuskuvat autosta, ja otetaan vastaan ruusuja sekä risuja. Eli menopeli löytyy alla olevasta linkistä
TÖKS
Pirun siisti!Mutta vaihtoon peilit,vanteet ja kilvet!
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Kyllä jos laittaa autonsa kuvan näkyviin foorumille, niin saa varautua myös niihin "en tykkää" kommentteihin. Itse myös sitä mieltä, että lankkuun lankun muotoiset peilit. Saahan niitä laittaa vaikka päärynän mallisia peilejä jos haluaa ja omaa silmää miellyttää.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Petehri kirjoitti:Hieno on koupe. Aina kuitenkin pitää jostain valittaa, niin pokemonipeilit vois vaihtaa alkuperäisiin. Toki oikeanpuoleinen peli pitäisi olla englannin mallista. Myös etupuskurin istuvuuteen voisi vähän panostaa. Ei muuta valittamista.![]()
Hyvän näköinen kokonaisuus jokatapauksessa.
Kiitoksia, Joo tota en tiennytkään että jossain tuonnissa on ollut saman kokoisia peilejä molemmin puolin olisi nimittäin voinut vaikuttaa peilien vaihto asiassa



Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Arvosteltavaksi näitä kuvia kaiketi laitetaan niin arvostellaan sitten?
On se tuo sininen sisusta vaan niin... sanotaanko että luotaantyöntävän näköinen
Pintavärinä tuo vaaleansininen vielä menisi mutta nuo vanteet mielestäni pilaavat kokonaisuuden ulkoisesti, ja vieläpä erittäin tehokkaasti
Jotain Mersun tyylistä vannetta ja maltillista madallusta niin paranee jo monin verroin, vaikkakin sehän on tärkeintä että itse tykkää!
On se tuo sininen sisusta vaan niin... sanotaanko että luotaantyöntävän näköinen

Pintavärinä tuo vaaleansininen vielä menisi mutta nuo vanteet mielestäni pilaavat kokonaisuuden ulkoisesti, ja vieläpä erittäin tehokkaasti

Jotain Mersun tyylistä vannetta ja maltillista madallusta niin paranee jo monin verroin, vaikkakin sehän on tärkeintä että itse tykkää!

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
- kristian_k
- Vakiokalustoa
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe 19.08.2005 17:52
- Paikkakunta: Tampere
Ei kai kaikkien Mersujen tarvitse olla mustia/hopeita AMG-vanteilla
Tuo Teemun taivaansininen kaunotar on hieno yksilö, ei paljon uutta häpeä.. Itse kyllä päivittäisin alustaa hieman maanläheisemmäksi, mutta hyvä noinkin!

"Tähti kirkkain, tähti kaunein mulle loistaa, yössä kuljen vain sen hohde seuranain.."
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
eepi kirjoitti:Kivirannan coupe on tyylikäs lukuunottama muidenkin mainitsemia peilejä.![]()
Tohon kun sais Carlssonin 3/6 leveillä kehillä...
Kiitoksia. Tosta tulikin mieleen että ensikesälle voisi ottaa vastaan rimssi ehdotuksia, noi Carlssonitkaan ei varmaan ois pahat

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
muuten helvetin komeen näkönen, etenkin väristä ISO PLUSSA, mun ehdoton kestosuosikki. vanteet on vaan sen verran karmeet et pistä yv:tä mulle ja kaiva lompakosta nippu pesetoja niin saat alle miesten mitoissa olevat atp:n "20" kuulat joilla autos muuttuu vielä huomattavasti reuhakkaammaksi 

w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ti 26.05.2009 12:04
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3167
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
- Aurinkoinen
- Sisäänajossa
- Viestit: 19
- Liittynyt: To 02.09.2010 00:37
- Paikkakunta: Kankaanpää
Pistinpä pari kuvaa lisää omasta kulkineesta kun annoin sille vähän vahaa pintaan ja onhan paikalla jo uudet takavalot ja vilkut.


Pari kuvaa vielä lisää:
http://i36.photobucket.com/albums/e44/A ... 121241.jpg
http://i36.photobucket.com/albums/e44/A ... 121324.jpg
edit: Ja ton takaluukun heijastinpalan kohtalo on vielä vähä auki...


Pari kuvaa vielä lisää:
http://i36.photobucket.com/albums/e44/A ... 121241.jpg
http://i36.photobucket.com/albums/e44/A ... 121324.jpg
edit: Ja ton takaluukun heijastinpalan kohtalo on vielä vähä auki...

W124 200D -92
C124 230CE
C124 230CE
Mustaks vaan kuten DuPu ehdotti, tai kokonaan pois.Ja ton takaluukun heijastinpalan kohtalo on vielä vähä auki...
Kromikaaret ja kynsikupit rumat = pois, etuvilkut hyppivät pahasti silmille eli joko umpioiden muutos tummempiin tai kirkkaat vilkut.
Ulkonäöllisesti keula liian korkealla noille vanteille.
Ja nämä on vaan mun mielipiteitä, ei missään tapauksessa totuus

Aurinkoinen kirjoitti:Pistinpä pari kuvaa lisää omasta kulkineesta kun annoin sille vähän vahaa pintaan ja onhan paikalla jo uudet takavalot ja vilkut.
[ http://i36.photobucket.com/albums/e44/Aurinkoinen_/Johtotahti/2010-10-12121251.jpg ]
[ http://i36.photobucket.com/albums/e44/Aurinkoinen_/Johtotahti/2010-10-12121230.jpg ]
Pari kuvaa vielä lisää:
http://i36.photobucket.com/albums/e44/A ... 121241.jpg
http://i36.photobucket.com/albums/e44/A ... 121324.jpg
edit: Ja ton takaluukun heijastinpalan kohtalo on vielä vähä auki...
Katos kuka se täällä jo on

Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
- Aurinkoinen
- Sisäänajossa
- Viestit: 19
- Liittynyt: To 02.09.2010 00:37
- Paikkakunta: Kankaanpää
kyllä tuo vakioalusta vain on paras... ei niillä linttaan poljetuilla pahemmin sivu/metsäautoteille ole asiaa... eikä kaupunkienkaan kadut aina niin tasaisia oleAurinkoinen kirjoitti:Korkeahan se on, mutta kun toi vakioalusta on niin pirun mukava ajaa....

minä taidan ihan piruuttani yrittää omaa vieläkin korkeammaksi, kun kaikki muut aina niitä madaltelee


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Niin tässä nyt kuvia tuosta meidän merssusta. Eli auto on -89 250DA ja mittarissa 484tkm.
http://s1084.photobucket.com/albums/j41 ... 1/MB250DA/

http://s1084.photobucket.com/albums/j41 ... 1/MB250DA/

Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06