200cdi ja 450t, ongelmat? Yms.
200cdi ja 450t, ongelmat? Yms.
Eli, tarjolla olisi vanha sakemanni taksi, 450t ajettu e210 200cdi koneella. Huoltohistorian dokumetointi hämärää, mutta kuulemma on huolleltu.
Eli mikäs noissa tyypillisesti ekana hajoaa, tai mitä on odotettavissa jos tuon innostun ostamaan? Lähinnä moottorin osalta.
Myös abs ja ilonpilaus valot paloi, kuulemma välillä sammuneet ja taas seur. käynnistyksellä syttyneet. Piti olla imm takia vikatilassa, mutta koeajolla kiersi normaalisti, myös yli 3t.
Tekemistähän on, jo korissa ja sisustassa. Alusta näytti siltä, että km:t voisivat jopa pitää paikkansa..
edit: niin ja vm. on 2000
Eli mikäs noissa tyypillisesti ekana hajoaa, tai mitä on odotettavissa jos tuon innostun ostamaan? Lähinnä moottorin osalta.
Myös abs ja ilonpilaus valot paloi, kuulemma välillä sammuneet ja taas seur. käynnistyksellä syttyneet. Piti olla imm takia vikatilassa, mutta koeajolla kiersi normaalisti, myös yli 3t.
Tekemistähän on, jo korissa ja sisustassa. Alusta näytti siltä, että km:t voisivat jopa pitää paikkansa..
edit: niin ja vm. on 2000
Re: 200cdi ja 450t, ongelmat? Yms.
Oma vanha taksi W210 200 Cdi -00 on ajeltu 630 tkmMursudus kirjoitti:Eli, tarjolla olisi vanha sakemanni taksi, 450t ajettu e210 200cdi koneella. Huoltohistorian dokumetointi hämärää, mutta kuulemma on huolleltu.
Eli mikäs noissa tyypillisesti ekana hajoaa, tai mitä on odotettavissa jos tuon innostun ostamaan? Lähinnä moottorin osalta.
Myös abs ja ilonpilaus valot paloi, kuulemma välillä sammuneet ja taas seur. käynnistyksellä syttyneet. Piti olla imm takia vikatilassa, mutta koeajolla kiersi normaalisti, myös yli 3t.
Tekemistähän on, jo korissa ja sisustassa. Alusta näytti siltä, että km:t voisivat jopa pitää paikkansa..
edit: niin ja vm. on 2000
Ainakin meidän yksilössä imm:n takia menee vikatilaan vain välillä, välillä taas kiertää yli sen 3000 rpm. Tuo ei ainakaan ole iso / kallis ongelma, tilasin KL-varaosilta uuden ilmamäärämittarin hintaan 74€. Onko vaihdelaatikko uusittu, vai oliko se edes automaatti? Meillä on laatikko vaihdettu 390tkm kohdalla.
Kyllähän noita löytyy myös huoltohistoriallisia, joten mieti vielä semmoisen ostoa..
GLS 580
Loota on automaatti. Koeajo oli niin lyhyt, ettei kakkosta pidemmälle kerennyt vetää, ääntä ei kyllä pitänyt tai täristänyt tai muuta.
Miten vialliset oireilee?
Tuo nyt sattui kaverilla olemaan kaupan sopuhintaan, sillä kiinnostus heräsikin. Öljyä näkyi jostain päin konetta pohjaan valuneen, yleisinmpiä paikkoja mitkä? Ahdin? Kysytääs samaan mitä ahdinta noihin on tehtaalta tuupattu?
Miten vialliset oireilee?
Tuo nyt sattui kaverilla olemaan kaupan sopuhintaan, sillä kiinnostus heräsikin. Öljyä näkyi jostain päin konetta pohjaan valuneen, yleisinmpiä paikkoja mitkä? Ahdin? Kysytääs samaan mitä ahdinta noihin on tehtaalta tuupattu?
415tkm ajettu meillä. Ruotsin tuonti ilman historiaa. Ilmastointikompura,jarrut,vesipumppu,koiranluut ym laitettu vuoden aikana. Eipä tossa historia olis auttanu. Laatikosta en tiedä mitä on tehty ja koska mut hyvin se toimii. Mitään tehdä ennen ku hajoo niin ei tarvi historiaa:)
W211 A 200cdi 175hp v2005 Avantgarde
Ex:
VW Golf 1.8 CL -92
W201 190D -85
Taunus 1.6 -82
Ex:
VW Golf 1.8 CL -92
W201 190D -85
Taunus 1.6 -82
Ei tossa automaattilaatikossa oo mitään paikkaa mistä hajoais yhtäkkiä, siks niitä vaihdetaan kun pitää ajaa ne 400tkm samoilla öljyillä
Edit: tai siis yhdellä saksantuonti väyrysellä oon käyny koeajolla, tais oikeat kilometrit olla siinä jotain 700 tkm ja miljoonan välissä mutta nätisti se silti veti ja vaihto (automaatti sekin). Laatikosta ei oikeen osaa muuta sanoa kun että miten nätisti vaihtaa ja sit miten turbiinilukko pelittää. Turbiinilukko luistaa yleensä jossain 90 paikkeilla jos luistaa, näkee helpoiten loivassa ylämäessä jos kierrokset soutaa niin ei toimi ihna kunnolla enää.
Edit: tai siis yhdellä saksantuonti väyrysellä oon käyny koeajolla, tais oikeat kilometrit olla siinä jotain 700 tkm ja miljoonan välissä mutta nätisti se silti veti ja vaihto (automaatti sekin). Laatikosta ei oikeen osaa muuta sanoa kun että miten nätisti vaihtaa ja sit miten turbiinilukko pelittää. Turbiinilukko luistaa yleensä jossain 90 paikkeilla jos luistaa, näkee helpoiten loivassa ylämäessä jos kierrokset soutaa niin ei toimi ihna kunnolla enää.
Lainataanpa vähän topiccia, kun kyseessä on samanlainen yksilö.
Eli 200 cdi aut -00 oireilee seuraavanlaisesti; välillä vedot katoaa eikä kierrä yli 3000r/min. Meneekö auto johonkin vikatilaan? Oletin alunperin että vika olis ollut ilmamäärämittarissa ja tänään vaihdettiin uusi tilalle. Vika kuitenkin tuli uudestaan päälle myös vaihdon jälkeen. Mitään merkkivaloja ei pala, kulutus on ihan normaali, oireena ainoastaan tuo tehottomuus.. Kun auton sammuttaa hetkeksi niin veto palaa taas normaaliksi.
Eli 200 cdi aut -00 oireilee seuraavanlaisesti; välillä vedot katoaa eikä kierrä yli 3000r/min. Meneekö auto johonkin vikatilaan? Oletin alunperin että vika olis ollut ilmamäärämittarissa ja tänään vaihdettiin uusi tilalle. Vika kuitenkin tuli uudestaan päälle myös vaihdon jälkeen. Mitään merkkivaloja ei pala, kulutus on ihan normaali, oireena ainoastaan tuo tehottomuus.. Kun auton sammuttaa hetkeksi niin veto palaa taas normaaliksi.
GLS 580
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Mikä oli *:rin antama vika koodi millä perusteela ilmamassa mittarinJuza kirjoitti:Lainataanpa vähän topiccia, kun kyseessä on samanlainen yksilö.
Eli 200 cdi aut -00 oireilee seuraavanlaisesti; välillä vedot katoaa eikä kierrä yli 3000r/min. Meneekö auto johonkin vikatilaan? Oletin alunperin että vika olis ollut ilmamäärämittarissa ja tänään vaihdettiin uusi tilalle. Vika kuitenkin tuli uudestaan päälle myös vaihdon jälkeen. Mitään merkkivaloja ei pala, kulutus on ihan normaali, oireena ainoastaan tuo tehottomuus.. Kun auton sammuttaa hetkeksi niin veto palaa taas normaaliksi.
vaihtoon päädyty?
Vika tilassa on jos ei ota 3000 enempää kieroksia
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Ei ole luettu *:illa. Kyseessä oli "varma" tieto ilmamäärämittarin viallisuudesta, siksi vaihdettiin.. Onneksi ei ollut kalliimpi osaCDI203 kirjoitti:Mikä oli *:rin antama vika koodi millä perusteela ilmamassa mittarinJuza kirjoitti:Lainataanpa vähän topiccia, kun kyseessä on samanlainen yksilö.
Eli 200 cdi aut -00 oireilee seuraavanlaisesti; välillä vedot katoaa eikä kierrä yli 3000r/min. Meneekö auto johonkin vikatilaan? Oletin alunperin että vika olis ollut ilmamäärämittarissa ja tänään vaihdettiin uusi tilalle. Vika kuitenkin tuli uudestaan päälle myös vaihdon jälkeen. Mitään merkkivaloja ei pala, kulutus on ihan normaali, oireena ainoastaan tuo tehottomuus.. Kun auton sammuttaa hetkeksi niin veto palaa taas normaaliksi.
vaihtoon päädyty?
Vika tilassa on jos ei ota 3000 enempää kieroksia
Missä nuo koodit saisi Oulussa luettua edukkaasti, onko kenelläkään tietoa?
GLS 580
Mites tuon jutun nimimerkki "petrisa"?Juza kirjoitti:Missä nuo koodit saisi Oulussa luettua edukkaasti, onko kenelläkään tietoa?
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=94526
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)