W203 automaattilaatikko

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5495
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja S202 »

Niin ookko kokeillu sitä kakkosella kiihdytystä? Laita vaikka tipillä 2:nen päälle, ajele niin että kierrokset ovat jossain 1000 päälle ja kaasu pohjaan. Ei kuitenkaan niin että vaihtais ykköselle!
Aaltospoika
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Ma 27.09.2010 16:31
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Aaltospoika »

Sitä en ole vielä kokeillut. Enkö voi kokeilla, kun auto on Laakkosella viikonlopun ylitse... =)

Pitää polkea sitten torstain jälkeen, kun Veho on tehnyt taikansa.

-Mikko
Mikko Aaltonen
Tampere
Aaltospoika
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Ma 27.09.2010 16:31
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Aaltospoika »

Päivitystä.

Auto oli Laakkosella pe -> ti sen polttoainepumpun vaihdon takia, kun eivät saaneet kerralla oikeita o-renkaita. Tänään auto oli Veholla ja nyt on korjattu vianluvun ilmiantamat oireet laatikon ja lisälämmittimen suhteen. Toivottavasti oli sitten tuossa parin vuoden remontit.

Lisäksi ynnätään ohjauskulmien säädön jo koeajon jälkeen, niin vissiin lähempänä kolmea tuhatta on kulut. Mun osalle tuli karvan vajaa 600e ja Laakkoselle loput. Oppivat tutkimaan ottamansa vaihtoautot paremmin.

Mutta tähän asti kaikki sujunut Laakkosen / Vehon kanssa hyvin. Ja onhan tässä vielä 5½kk aikaa ilmetä vikoja, johon voi saada tukea myyjältä. =)

Onkin ensimmäinen näin paljon korjattu käyttöauto (ykkösauto) näillä kilometreillä. Yleensä on näissä lukemissa ollut jarrupalaa ja -levyä ja jokunen lämpöanturi (VW).

-Mikko
Mikko Aaltonen
Tampere
Vastaa Viestiin