W 124 300 td -91. moottori "tsutsuttaa" ja käy huo
W 124 300 td -91. moottori "tsutsuttaa" ja käy huo
Autoni alkoi yht äkkiä "tsutsuttamaan" ja moottori tilasssa huomasin vuotoa 2 suuttimen kohdalla ja mulla oli suutinkin irti jo mutta vuotaa niinkuin vissiinkin siitä suuttimin "jalasta"?/"pohjasta"? tai siitä välistä mikä nimike sille nyt oikea olisikaan, eli siis mikä jää sinne kun ottaa suuttimen veks. elikä mikä tässä kohtaa on vika? auttaako jos vaihtaa tuo "suuttimen pohjan" ja mistä saa tuollaisen "tuhat" kulmaisen työkalun ostaa taikka lainaa. Kiitos jo etu käteen.
- jokkeri-82
- Vakiokalustoa
Re: W 124 300 td -91. moottori "tsutsuttaa" ja käy
elikä oklisiko vika siinä etukammiossa vaiko jossain muualla? tänään tarkoitus varmaankin käydä koneistamolla kysymässä olisko niillä tuollasta työkaluu kun on tässä lähellä....
Kaverilla on irrallaan kansi joka on sama kun mulla autossa kiinni ni siitä saan osia irrottaa jos tarvii, vaikka koko suuttimen.
ja anteeksi pyyntöni jos on hankalasti täällä tekstini tms kun vasta rekisteröitynyt tänne.
Kaverilla on irrallaan kansi joka on sama kun mulla autossa kiinni ni siitä saan osia irrottaa jos tarvii, vaikka koko suuttimen.
ja anteeksi pyyntöni jos on hankalasti täällä tekstini tms kun vasta rekisteröitynyt tänne.