Ja kiinnitys päinvastaisessa järjestyksessä? Tartteeko narua laittaa väliin?Timo N kirjoitti:juu ulkoo kromit irti, sisältä verhoilut ja sit pökkiin jollain tylpällä, itellä oli mamman puukauha, siitä varren päällä tökin, muistaakseni aloitin ylänurkasta
niin tosiaankin siis irrota lasi ja tiiviste korista, älä yritä lasia irti tiivisteestä
MB 500 sec -85
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
JarkkoN kirjoitti:Ei näkynyt Mersun värikoodeissa paskanruskeaa... Se olisi kai
Scheissebraun.

Kyllähän ne värivaihtoehdot melkein varmaan on se 199 tai 040, jos alkuperäisenä olisi tarkoitus pitää, ja "mustaksi" muuttaa. Jos taas orggisväri ei ole välttämättömyys. niin löytyyhän noita "mustiakin" monenlaisina, eli vähän metallihohtoa tai helmiäistä seassa, näyttää auringossa ehkä jonkun mielestä kivalle kun ei oo ihan se perusmusta...

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955