Lohkolämppäri + sisäpistoke asennettu, pölykapselit ja
pultit hommattu, talvipyörät vielä varastossa.
Nyt sitten odotellaan talven tuloa, ohessa kuvatuksia tältä päivältä,
työmaan parkkipaikalta.

T. Masa
masa66 kirjoitti:Kitkat on sitten laitettu alle, eihän tuo silmää miellytä
mutta ei voi mitään!!!!
Näillä nyt kuitenkin mennään kevääseen.
[ [url=http://i4.aijaa.com/b/00037/6904882.jpg] ][/URL]
Köyhän miehen Monot on pesty ja odottelee kuivumista
ja siirtoa varastoon.
Josko tässä talven aikana löytyisi jotakin hieman
uskottavampaa alle laitettavaksi.
[ [url=http://i10.aijaa.com/b/00193/6904893.jpg] ][/URL]
T. Masa
Amg monoblock jotakin. Muista sitten metsastää ne aidot, joissa 18" leveydet on 8" ja 9" ja Et muistaakseni 31 ja 34. Luulen, että mielitekosi lienee juurikin noista tommosista tuon kasiväykkäsi alle. Renkaiksi 235/40 ja 265/35. Tulee autosta sitten ryhdikkään näköinen.w210 e420 kirjoitti:mikähän noitten vanteiden "myyntinimi" mahtaa olla jolla vois alkaa haeskella samanmoisia W210:aan ensi kesäksi?masa66 kirjoitti:Köyhän miehen Monot on pesty ja odottelee kuivumista
ja siirtoa varastoon.
T. Masa
RH kirjoitti:Amg monoblock jotakin. Muista sitten metsastää ne aidot, joissa 18" leveydet on 8" ja 9" ja Et muistaakseni 31 ja 34. Luulen, että mielitekosi lienee juurikin noista tommosista tuon kasiväykkäsi alle. Renkaiksi 235/40 ja 265/35. Tulee autosta sitten ryhdikkään näköinen.w210 e420 kirjoitti:mikähän noitten vanteiden "myyntinimi" mahtaa olla jolla vois alkaa haeskella samanmoisia W210:aan ensi kesäksi?masa66 kirjoitti:Köyhän miehen Monot on pesty ja odottelee kuivumista
ja siirtoa varastoon.
T. Masa
Ei mee. Mulla ainakin kulkee suoraan kuin juna juurikin tuolla rengastuksella. Vanteet tosin on vähän modernimpaa vuosikertaa, kun ei tuollaisia havittelemiasi sopivasti mistään viime keväänä löytynyt silloin kun niitä etsin. Rengaskoko, kuten vanteetkin on itse asiassa käsittääkseni E55 AMG:n vakiokamaa. Korjatkaa muut, jos olen väärässä. Bensalle voi kyllä tulla vähän persommaksi noilla isommilla takarenkailla. Mulla ainakin tuli. Mutta mitä sitten? Ei se ihan hajulla kulje nytkään.w210 e420 kirjoitti: thanks. väyryseenpä hyvinkin,pistetään hakuseen....tosin mieli tekisi kyllä pitää rengastus auton ympäri samana eli 235-40/18.....
oliskohan kellään kokemusta meneekö väyrynen kuin känninen kyykäärme kun pistää "eriparia" olevat koot alle?
mistä löysit ja mitä kustansi?RH kirjoitti:Ei mee. Mulla ainakin kulkee suoraan kuin juna juurikin tuolla rengastuksella. Vanteet tosin on vähän modernimpaa vuosikertaa, kun ei tuollaisia havittelemiasi sopivasti mistään viime keväänä löytynyt silloin kun niitä etsin. Rengaskoko, kuten vanteetkin on itse asiassa käsittääkseni E55 AMG:n vakiokamaa. Korjatkaa muut, jos olen väärässä. Bensalle voi kyllä tulla vähän persommaksi noilla isommilla takarenkailla. Mulla ainakin tuli. Mutta mitä sitten? Ei se ihan hajulla kulje nytkään.w210 e420 kirjoitti: thanks. väyryseenpä hyvinkin,pistetään hakuseen....tosin mieli tekisi kyllä pitää rengastus auton ympäri samana eli 235-40/18.....
oliskohan kellään kokemusta meneekö väyrynen kuin känninen kyykäärme kun pistää "eriparia" olevat koot alle?
Siis mulla ei ole noita alkuperäisiä AMGeja, vaan ostin uudet. Satsin strateriset mitat on edessä 8,5 et 28 ja takana 9,5 et 33. Istuu limpun alle kuin se kuuluisa nenä päähän. Ei tarvi mitään spacereita, eikä ole liioitellun näköinen. Olivat rengasliikettä pitävän kaverin löytö jostakin. Ja kuten sanottu: kaverin... En taida kehdata edes sanoa ääneen, ettei kellään tule paha mieli.w210 e420 kirjoitti:mistä löysit ja mitä kustansi?RH kirjoitti:Ei mee. Mulla ainakin kulkee suoraan kuin juna juurikin tuolla rengastuksella. Vanteet tosin on vähän modernimpaa vuosikertaa, kun ei tuollaisia havittelemiasi sopivasti mistään viime keväänä löytynyt silloin kun niitä etsin. Rengaskoko, kuten vanteetkin on itse asiassa käsittääkseni E55 AMG:n vakiokamaa. Korjatkaa muut, jos olen väärässä. Bensalle voi kyllä tulla vähän persommaksi noilla isommilla takarenkailla. Mulla ainakin tuli. Mutta mitä sitten? Ei se ihan hajulla kulje nytkään.w210 e420 kirjoitti: thanks. väyryseenpä hyvinkin,pistetään hakuseen....tosin mieli tekisi kyllä pitää rengastus auton ympäri samana eli 235-40/18.....
mitkä vanteensuojat (kumit) asensit alle, merkkirenkaat vai kiinarenkaat?
rengastukseksi ajattelin siksi samaa joka nurkkaan että voi kesällä vaihtaa nurkasta nurkkaan tasaisen kulumisen varmistamiseksi...
itsellä oli kesän alla kiinarenkaat (huonot,viimeiset sellaiset) ja nyt talvirenkaiden vaihdon jälkeen kulkee melkein hajulla...kulutus tippui 12 litrasta 10 litraan sataselle!. ja ajo ihan samaa, aamulla espoosta stadiin ja siitä espooseen ja päivällä espoo saitsinkia ja sitten kotiin.
en voi näin kesän kiinarengastestillä suositella välttämättä kenellekään, noissakin on tietty mielettömiä eroja....sekin on koettu.
no ei ne kiinarenkaat nyt ihan niin surkeat ollut kun tarkkaan ajattelee....lähemmäs 40tkm kesti ajoa...tosin ihan kulutuspalassa...ja aluksi oli vähän tasapaino-ongelmaa...
Hei, pystyykö Väykkyyn E320CDI/2000 löytään apaut oikeella ET:llä tollasia upeita AMG-look tai aitoja vanteita?Sergey kirjoitti:kyl mulla mahkuja on. YV:llä lisää aiheesta
Katsotaan, että saanko noista Lorroista tarpeeksi hyviäjukka-tre kirjoitti:Hei, pystyykö Väykkyyn E320CDI/2000 löytään apaut oikeella ET:llä tollasia upeita AMG-look tai aitoja vanteita?Sergey kirjoitti:kyl mulla mahkuja on. YV:llä lisää aiheesta
17 tuumaa, 16 kelpaa kans. Isommat ei. Ja pitää olla viimesen päälle, on jo nuhrusia vanteita "tarpeeksi".
Ahaa. Äkkiseltään nuo näyttäis ihan OK.masa66 kirjoitti:Katsotaan, että saanko noista Lorroista tarpeeksi hyviäjukka-tre kirjoitti:Hei, pystyykö Väykkyyn E320CDI/2000 löytään apaut oikeella ET:llä tollasia upeita AMG-look tai aitoja vanteita?Sergey kirjoitti:kyl mulla mahkuja on. YV:llä lisää aiheesta
17 tuumaa, 16 kelpaa kans. Isommat ei. Ja pitää olla viimesen päälle, on jo nuhrusia vanteita "tarpeeksi".![]()
alle laitettavaksi.
Jos niin käy niin nämä tulevat keväällä myyntiin:
T. Masa
Ei ole tullu käytyä kesän jälkeen, muistaakseni jollakin foorumilaisellavk00 kirjoitti:ootko ollu jyväskylässä tällä farkulla tässä lähiaikoina?