itse propleema on levyn paikoilleen saanti. ahistaa uusien kenkien kanssa nii pirusti. hantin puolen sain menemään muutaman vasaran iskun avittamana nihkeesti paikoilleen. sitten auton käyntii ja vaihde silmään takapää pukilla. 10 sekunnin verran annoin pyöriä. tämän jälkeen varmaan kengät kuluvat sen verta että levy tuli pois ja takasinki ihan nätisti.
mutta sitten toista puolta en saanu kirveelläkään

takapään vaijerin päässä oleva linkku on säädettynä aivan alkuunsa. enkä löytänyt polkimen päästä säätöä?? nimittäin poljinta ei käsi voimin saanu ensimmäiseen naksahdukseen edes.. tämä ihmetyttää.
ei mielestäni voi olla muuta vaihto ehtoa kun että vaijeri on aavistuksen päällä ja kengät hitusen auki ettei levy mahdu menemään paikoilleen.
oli näin |--| lähellä etten jo laitta levyä sorviin ja ottanu lastua poies..

niin ja jo enne remonttia ihmettelin kun käsijarrua painettaessa se poljin on nii pirun jäykkä. ei saanu jalallakaan kun pari naksahdusta.
muistan saman ongelman w123 käsijarrun kanssa motonetin osilla seki tuli kasattua. uusilla vaijereillakin. säädöt kaikki pienimmillään ja ei tahtonu mennä millään levy paikoilleen..
kait se täytyy huomenna alkaa ihmettelee niitä vaijereita.. v-mäinen homma vaan jos ne vielä menee vaihtamaan ni sitten saa purkaa molemmista kengät poies ja ne jouset on sitten niin persiistä..
