Ohjaus
Ohjaus
yhtäkkiä w124:n miellyttävä ohajustuntuma katosi. Ensin ohjaus alkoi tuntua
raskaalta ja nyt siihen on tullut huomattava väljyys. Raskas varsinkin
käännettäessä enemmän. Ohjaustehostimen nesteet on kunnossa.
Mikä vikana?
raskaalta ja nyt siihen on tullut huomattava väljyys. Raskas varsinkin
käännettäessä enemmän. Ohjaustehostimen nesteet on kunnossa.
Mikä vikana?
TEA124
tyhmä kysymys
Aloittelevana mersumiehenä olen ilmeisesti kysynyt tyhmiä kun kukaan ei halua vastata
ei se mitään.
vien auton telakalle tänään ja eurot saa kyytiä...

vien auton telakalle tänään ja eurot saa kyytiä...
TEA124
näin se taitaa olla
Kävin tänään mersutohtorilla ja samaa epäili myös. Leima tuli kuitenkin paperiin joten matka jatkuu...
TEA124
Re: näin se taitaa olla
Ei välttämättä osannut tutkia välystä. Huonoin tilanne tulee, kun pallonivel korkkaa vaudissa kupista ulos. Pyörä retkahtaa poikkiteloin lepattamaan iskarin varassa!veroma kirjoitti:Kävin tänään mersutohtorilla ja samaa epäili myös.
Välyksen löytää vain nostamalla tukivarresta pyörää niin, ettei tukivarsien kulma muutu, siis mahdollisimman lähetä tukivarren ulkopäätä.
Sopiva kanki tukivarren ja pyörännavan väliin ja nitkuttelemaan. Väljyyden näkee myös tunkemalla suu-ja-sorkkaraudan mutkapään renkaan alle niin, että pystyy nostamaan rengasta pari senttiä.
Käsin ravistelu on pelkkää silmänlumetta ja itsepetosta; ei sillä noita väljyyksiä tunne.
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
Ei välttämättä osannut tutkia välystä. Huonoin tilanne tulee, kun pallonivel korkkaa vaudissa kupista ulos. Pyörä retkahtaa poikkiteloin lepattamaan iskarin varassa!
Ja kokemusta löytyy tästä!!
Kannattaa tarkastaa mahdollisimman pian niin välttyy isommilta haaverilta.
E 200 CDI -07
200 D -89
300 CE -88
200+240 D:t -82
190 D -65
200 D -89
300 CE -88
200+240 D:t -82
190 D -65
ohjaus
Kiitos vinkeistä. Itellä vaan niin pirun hankala kun ei ole paikkoja missä katsoa ja ei ole kyllä taitoakaan sen puoleen. Korjaamolla ukot kyllä etsi tosissaan vikaa. Tarkastettiin "ohjausiskarin" toiminta ja nitkuteltiin puolelta jos toiselta jne. vaikka mitä.
Jotain häikkää siinä kuitenkin nyt on vaikka ehdottivat vaan sitä pallonivelhommaa. Pitänee kokeilla vielä toista "tohtoria" eihän tuota jaksa
kohta kääntää mutkissa, on niin pirun raskas. En tiedä tehostimesta sitten, ei siinäkään pitäs vikaa olla...
Kaverin vastaavaa kärryä voi pyöritellä pikkusormella ja omaa pitää vääntää kuin kuorma-autoa prkl..
Jotain häikkää siinä kuitenkin nyt on vaikka ehdottivat vaan sitä pallonivelhommaa. Pitänee kokeilla vielä toista "tohtoria" eihän tuota jaksa
kohta kääntää mutkissa, on niin pirun raskas. En tiedä tehostimesta sitten, ei siinäkään pitäs vikaa olla...
Kaverin vastaavaa kärryä voi pyöritellä pikkusormella ja omaa pitää vääntää kuin kuorma-autoa prkl..
TEA124
Narinaa
Nivelet on mulla narissu nyt toistavuotta ja tämän otsikon takia aloin kyselemään kukahan ne alapallukat vaihtaisi?
1. Kyssäri työpaikalla...vs.: tota joo, mut kuulemma aika pahat vaihtaa, en ala.
2. Kyssäri Mersuhuollossa...vs : totanoin, pallukat n.19 € / kpl ja 2h töitä / puoli olis yhteensä tommonen 270 € noin sovittuna , koska tuot auton?
3. Piti tänään sitte kattoa KUINKA väljät ne pallukat on , mutta kaljottulukshan tää mäni.
1. Kyssäri työpaikalla...vs.: tota joo, mut kuulemma aika pahat vaihtaa, en ala.
2. Kyssäri Mersuhuollossa...vs : totanoin, pallukat n.19 € / kpl ja 2h töitä / puoli olis yhteensä tommonen 270 € noin sovittuna , koska tuot auton?
3. Piti tänään sitte kattoa KUINKA väljät ne pallukat on , mutta kaljottulukshan tää mäni.
MB C126 420 -90
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10