Virtaavaimesta
Virtaavaimesta
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
K-raudan pihalla katsoin kun varttuneempi herrasmies yritti sisään tummansiniseen astraan. Virheen tajuttuaan ukko suunnisti viereiseen 144 volvoon joka oli samaa väriä.
Itelle kävi kerran niin että sunnuntaina ajoin tyhjän marketin pihalle parkkiin samanlaisen 190:sen viereen jonka kuski oli rahaa nostamassa automaatista, noh se ukko lompsi sitte mun autoon ja virheen tajuttuaan siirtyi kuitenkin omaansa
Molemmat oli siis punasia 190:jä.
Itelle kävi kerran niin että sunnuntaina ajoin tyhjän marketin pihalle parkkiin samanlaisen 190:sen viereen jonka kuski oli rahaa nostamassa automaatista, noh se ukko lompsi sitte mun autoon ja virheen tajuttuaan siirtyi kuitenkin omaansa
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
joskus vuosi sitten olin kavereiden kanssa kahvilla huoltiksella. Katsoin ikkunasta kun autoni taakse ajoi ihan samanlainen Mersu.
Samalla kun hän laittoi ovet lukkoon niin painoin omat ovet uudestaan lukkoon samaan aikaan. Vähän aikaa hän katseli ympärilleen ja kokeili avata ovensa, minä aina painoin samaan aikaan nappulaa sisältä. Samaa jatkui varmaan 5-7 kertaa. Hauska tapahtuma, kaveri varmaan ihmetteli, että mitä v-ittua tapahtuu
Samalla kun hän laittoi ovet lukkoon niin painoin omat ovet uudestaan lukkoon samaan aikaan. Vähän aikaa hän katseli ympärilleen ja kokeili avata ovensa, minä aina painoin samaan aikaan nappulaa sisältä. Samaa jatkui varmaan 5-7 kertaa. Hauska tapahtuma, kaveri varmaan ihmetteli, että mitä v-ittua tapahtuu
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Oulussa sattui joskus vuosi-pari sitten suurinpiirtein tällainen juttu:
Joku nissanisti oli ottanut parkkipaikalta samanlaisen nissanin ja lähtenyt huristeleen. Vanhat japsithan lähtee väärälläkin avaimella(tai jäätelötikulla) liikenteeseen. Kaverit oli ajellu toisten autoilla sen aikaa että oli aikataulut sopinu vaihtaa omat autot takaisin. Oli muistaakseni jossain lehdessä silloin juttu.
Joku nissanisti oli ottanut parkkipaikalta samanlaisen nissanin ja lähtenyt huristeleen. Vanhat japsithan lähtee väärälläkin avaimella(tai jäätelötikulla) liikenteeseen. Kaverit oli ajellu toisten autoilla sen aikaa että oli aikataulut sopinu vaihtaa omat autot takaisin. Oli muistaakseni jossain lehdessä silloin juttu.
S212 & W639
Joskus kauan sitten kavereiden kanssa hengaillessa paikallisen baarin edustalla (ei riittänyt ikä vielä sisälle menemiseen) tuli yksi kundi melko kännissä pyytämään, että ajaisin hänen autonsa viereiseltä kadulta siihen baarin eteen. Nappasin koukut (joo, ei olis vielä ikä riittänyt ajamisenkaan) ja kävin etsimässä kuvauksen kaltaisen auton. Hyppäsin puikkoihin ja ajoin baarin eteen.
No nyt "omistaja" ryntää siihen autolle ja huutaa kovaan ääneen "mitä kettua, ei tää oo mun auto".
Avain kävi oveen ja virtalukkoon takertelematta.
Ei kun ovet lukkoon ja viheltelyä muina miehinä.
Varttitunnin päästä saapui oikea omistaja noutamaan autonsa takaisin.
Eikä siinä vielä kaikki, myöhemmin selvisi, että olin siirtänyt tulevan tyttöystäväni (15 vuotta myöhemmin) silloisen poikaystävän autoa.
No nyt "omistaja" ryntää siihen autolle ja huutaa kovaan ääneen "mitä kettua, ei tää oo mun auto".
Varttitunnin päästä saapui oikea omistaja noutamaan autonsa takaisin.
Eikä siinä vielä kaikki, myöhemmin selvisi, että olin siirtänyt tulevan tyttöystäväni (15 vuotta myöhemmin) silloisen poikaystävän autoa.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Vai kettua?Harri126 kirjoitti:Joskus kauan sitten kavereiden kanssa hengaillessa paikallisen baarin edustalla (ei riittänyt ikä vielä sisälle menemiseen) tuli yksi kundi melko kännissä pyytämään, että ajaisin hänen autonsa viereiseltä kadulta siihen baarin eteen. Nappasin koukut (joo, ei olis vielä ikä riittänyt ajamisenkaan) ja kävin etsimässä kuvauksen kaltaisen auton. Hyppäsin puikkoihin ja ajoin baarin eteen.
Varttitunnin päästä saapui oikea omistaja noutamaan autonsa takaisin.![]()
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia