motonetin jarruputkien juntturat w124
motonetin jarruputkien juntturat w124
tossa omassa projektissa näytti olevan korjattavaa jarruputkissa ja juntturoissa, minä reippaana poikana motonettiin ja työkalut ja putket matkaan ja sit kysyyn myyjältä että mitkä juntturat 124:een? yllätys myyjä tiesi yhtä paljon kuin mäkin
tietääkös tästä joku? mikä motonetin juntturatyyppi kävis?
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
-
touhottaja
- Mersumaanikko

Re: motonetin jarruputkien juntturat w124
ota se vanaha junttura völöjyys ja sano sille,että tälläsiäTimo N kirjoitti:tossa omassa projektissa näytti olevan korjattavaa jarruputkissa ja juntturoissa, minä reippaana poikana motonettiin ja työkalut ja putket matkaan ja sit kysyyn myyjältä että mitkä juntturat 124:een? yllätys myyjä tiesi yhtä paljon kuin mäkintietääkös tästä joku? mikä motonetin juntturatyyppi kävis?
mullon pelkkiä romuja vaan
no sillai aattelin huomenis tehä mutta saa siinäkin tarkkaan kattoo kun niitä malleja oli ihan kipeesti, joissakin oli kierre loppuun asti, joissakin joissakin ei, sit oli kierteissä eroo, no kai huomaa onko metrinen hieno vai tuumanen, onkohan halkaisija mitoissa eroja, entäs löytyykö 124:sta erilaisia juntteja, pitääkö ottaa kaikki mukaan mitkä meinaa vaihtaa
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
-
touhottaja
- Mersumaanikko

ne on muistaakseni kaikki samanlaisia junttureita ja jos et ole varma siitä asiasta niin pyydä näytille valamis jarruputki ja katto siitäTimo N kirjoitti:no sillai aattelin huomenis tehä mutta saa siinäkin tarkkaan kattoo kun niitä malleja oli ihan kipeesti, joissakin oli kierre loppuun asti, joissakin joissakin ei, sit oli kierteissä eroo, no kai huomaa onko metrinen hieno vai tuumanen, onkohan halkaisija mitoissa eroja, entäs löytyykö 124:sta erilaisia juntteja, pitääkö ottaa kaikki mukaan mitkä meinaa vaihtaa
jos en ihan mettässä ole niin ne on millisellä kierteellä mutta nousua en muista
muista ostaa samalla se pelti lirpake siihen letkun ja putken kiinnitykseen jos niiltä kohin putki hommissa
Kauan meni suomentaessa teidän juntturoiden kanssa. Täälläpäin kun ihmiset ovat joskus juntturoita elikkäs hankalia, jääriä tms... Motonetin juntturat 
Ainaki mun toimittajan katalookeissa jarruputken nipat/liittimet mersuun olivat jotain 890 ja A tyyppisiä. Kierre ei ala ihan päästä asti ja kierre tais olla just se 10x1.
Ainaki mun toimittajan katalookeissa jarruputken nipat/liittimet mersuun olivat jotain 890 ja A tyyppisiä. Kierre ei ala ihan päästä asti ja kierre tais olla just se 10x1.
Joku mersupurkaamo??
- mika4matic
- Vakiokalustoa

Re: motonetin jarruputkien juntturat w124
Minä leikkasin vanhat putket poikki ja otin liittimet ehjinä irti. Putsasin liittimet teräsharjalla ja asensin vanhat liittimet uusien putkien kanssa. Putkehan ne ruostuu puhki, ei liittimet.Timo N kirjoitti:tossa omassa projektissa näytti olevan korjattavaa jarruputkissa ja juntturoissa...
- laineracing
- Mersumies

iha normi sanonta enttä putken juntturi. junttaa putken kiinniAki P kirjoitti:Kauan meni suomentaessa teidän juntturoiden kanssa. Täälläpäin kun ihmiset ovat joskus juntturoita elikkäs hankalia, jääriä tms... Motonetin juntturat
mullekki tuli mieleen että "No mitähän ne nyt on tehny?" eikä meinannu avautua heti.Aki P kirjoitti:Kauan meni suomentaessa teidän juntturoiden kanssa. Täälläpäin kun ihmiset ovat joskus juntturoita elikkäs hankalia, jääriä tms... Motonetin juntturat .
eikä kyl auennu juntturatkaan coupesta, vaan piti uusia putki tulipellin saumaan asti.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
-
touhottaja
- Mersumaanikko

täällä meilläpäin ne on aina ollu junttureita ja jos ihimisestä ollu kysymys että on juntturi niin se on viäty saunantahaAki P kirjoitti:Kauan meni suomentaessa teidän juntturoiden kanssa. Täälläpäin kun ihmiset ovat joskus juntturoita elikkäs hankalia, jääriä tms... Motonetin juntturat