Mieltä voi olla monia mutta SL sopii leppoisan kruisailun lisäksi sikailuun ja nopeaan ajoon kyllä enemmin kuin hyvin..

K4 on 665hv/ 900nm
Edit. Ja esim Topgearistahan voi vaikka tutkailla mikä on heidän mielestään nopea radalla ja mikä ei..
Jäi mieleen ihan koko yöksi, pakko siis kysyä, onko tuo ihan totta ja mistä moinen johtuu?JarkkoN kirjoitti: Jos tuo olisi 2003-mallia, niin ei tarvitsisi edes maksaa tullia eikä alvia.
www.kleemann.fi on osoite josta löytänet vastauksia tuohon tehonlisäysasiaan.Swatti kirjoitti:Mikäs firma tätä K4:stä asentelee? Mielenkiinnosta kyselen... Tuskin ihan perus-SL:ää corollat ohittelee tuossa motarilla.
Taitaa olla suurimmassa osassa, ellei kaikissa? erikois-europeleissä ratti vasemmalla puolella, kuten tuossa kuvan autossakin.Swatti kirjoitti:Vedä vielä Itellan värit pintaan, saat varman duunin millä maksella rahdit. Älä sit ruttaa miun postilaatikkoa, kolmas jo menossa...JarkkoN kirjoitti:Japanissa yhä huutokaupassa SL 55 AMG 2002 103tkm, tarjottu 20.000 e,
myyjä ei myynyt niin halvalla, vaikka lähtöhinta oli 15.000 e.
Jos tuo olisi 2003-mallia, niin ei tarvitsisi edes maksaa tullia eikä alvia.
Kuulostaa siltä, että SL55 on hakemasi auto..tai sitten samaan budjettiraamiin mahtuu kyllä myös 911 (996) Turbo..Swatti kirjoitti: Haussa siis menopeli jolla voi ne kauppareissut heittää ja / kun vähän tekee mieli; purkaa agressiot / angsti ja nöyryyttää pari teini-bemaria radalla.
Juuri tämä yksilö on valmistusnumeron perusteella myyty Saksaan.Swatti kirjoitti:Jäi mieleen ihan koko yöksi, pakko siis kysyä, onko tuo ihan totta ja mistä moinen johtuu?JarkkoN kirjoitti: Jos tuo olisi 2003-mallia, niin ei tarvitsisi edes maksaa tullia eikä alvia.
Annanko sulle lasit, että voisit nähdä että ratti on vasemmalla puolella, vaikka onkin japanissa tuo autoSwatti kirjoitti:Vedä vielä Itellan värit pintaan, saat varman duunin millä maksella rahdit. Älä sit ruttaa miun postilaatikkoa, kolmas jo menossa...
Ehkä Swatti vaan tykkää postinoranssista väristä ja ehdotus on tehtyMacex kirjoitti:Annanko sulle lasit, että voisit nähdä että ratti on vasemmalla puolella, vaikka onkin japanissa tuo autoSwatti kirjoitti:Vedä vielä Itellan värit pintaan, saat varman duunin millä maksella rahdit. Älä sit ruttaa miun postilaatikkoa, kolmas jo menossa...
Luettelo kivoista autoista lienee melkoisen pitkä. Jos ei satu olemaan jotain ajatuksia tyhjentävää haavetta valmiina niin sen "muka oikean" löytäminen on varsinainen ajatusleikki. Kun pelkkä voima, kierrosaika tai kiihtyvys riittää niin valinta on helppo, mutta jos sillä pitäisi käydä mökillä koirien kanssa, kaupassa tai vaimon kampaamossa niin toiveet ja käytäntö eivät ihan heti kohtaa. Tai sitten aloitetaan autotallien määrästä... Tuli vaan mieleen kun luin noita juttuja.Swatti kirjoitti:Arvostan Porschea autona, mutten koskaan ole ymmärtänyt sen vetovoimaa...
Kun viimeksi kävin koeajamassa yhtä kiinnostavaa autoa (Porschea), niin sen ulos saamiseksi piti siirtää, nyt en enää muista oliko se F360 vai F430, mutta jokatapauksessa pörinä oli tosiaan karmea..mutta kyllä se myöskin säväytti.Lakulaku kirjoitti: ps, minä arvostan Ferraria, mutta en ole koskaan ymmärtänyt miksi sen karmeaa pörinää kehutaan hienoksi...
Hyvä pointti! Varmasti joku Lotus Elise-tyyppinen ratkaisu voisi olla hyvinkin kustannustehokas ratkaisu rata-ajosta pitäville. Kuulemma erinomaiset rataominaisuudet, suhteellisen yksinkertainen tekniikka, joka on lainattu aika pitkälti Toyotalta = todennäköisesti melko edullinen ylläpitää jne.vesajuvonen kirjoitti:Jos tuo rata-ajo kiinnostaa, voihan tällä sielläkin piipahtaa, mutta jos aikoo enemmissä määrin raja-ajella, niin eikös sitten kannattaisi hankkia rata-auto erikseen?
Mites se Evo9 lanseri joka oli postinjakeluautona, postin tarrat ja kaikki.. Taitaa vielä viedä voiton?JarkkoN kirjoitti: Saa sieltä myös niitä autoja, joissa on ratti oikealla, jos oikein tosissaan
aikoo tehdä ennätyksen postinjaon nopeudessa.
.
Mahtoiko Vesa tarkoittaa ihan oikeaa rata-autoa? Miksi viedä kilvellinen auto radalle, kun siellä voi ajaa kilvettömälläkin. Ja sellaisella, mistä puuttuu ABS, ESP, MP3 ja muut ajamista haittaavat tekijät...jva kirjoitti:Hyvä pointti! Varmasti joku Lotus Elise-tyyppinen ratkaisu voisi olla hyvinkin kustannustehokas ratkaisu rata-ajosta pitäville. Kuulemma erinomaiset rataominaisuudet, suhteellisen yksinkertainen tekniikka, joka on lainattu aika pitkälti Toyotalta = todennäköisesti melko edullinen ylläpitää jne.vesajuvonen kirjoitti:Jos tuo rata-ajo kiinnostaa, voihan tällä sielläkin piipahtaa, mutta jos aikoo enemmissä määrin raja-ajella, niin eikös sitten kannattaisi hankkia rata-auto erikseen?
Niin, Lotus Elise/ Exige on mitä ilmeisimmin oikeasti melko hyvä peli rataleikkeihin, oli siinä kilvet tai ei. Se on edullinen, ilman kilpiä hyvinkin edullinen hankkia, hyvin edullinen ylläpitää ja viriosaa jos jonkinlaista löytyy vaikka kuinka paljon markkinoilta heille jotka haluavat autoaan jalostaa.pekkavee kirjoitti:Mahtoiko Vesa tarkoittaa ihan oikeaa rata-autoa? Miksi viedä kilvellinen auto radalle, kun siellä voi ajaa kilvettömälläkin. Ja sellaisella, mistä puuttuu ABS, ESP, MP3 ja muut ajamista haittaavat tekijät...
Toi sl on sipilällä myynnissä kuullun mukaan auto maksoi vajaa 50 k€.. siitä voi päätellä lisää..jva kirjoitti:Hyvä pointti! Varmasti joku Lotus Elise-tyyppinen ratkaisu voisi olla hyvinkin kustannustehokas ratkaisu rata-ajosta pitäville. Kuulemma erinomaiset rataominaisuudet, suhteellisen yksinkertainen tekniikka, joka on lainattu aika pitkälti Toyotalta = todennäköisesti melko edullinen ylläpitää jne.vesajuvonen kirjoitti:Jos tuo rata-ajo kiinnostaa, voihan tällä sielläkin piipahtaa, mutta jos aikoo enemmissä määrin raja-ajella, niin eikös sitten kannattaisi hankkia rata-auto erikseen?
Tai sitten kaikki (käyttöauto, kauppakassi ja ratatykki) samassa paketissa: 911 Turbo
Viime kuun veropäätöksissä näytti muuten olleen yksi SL55. Vm oli 2002, kilsoja vain 18t. Verot pyöreästi 32t. Siitä voi vähän laskeskella hinta-arviota.
Unelmilla on taipumus toteutua..ne pitää vaan toteuttaa ja usein se on paljolti kiinni myös uskalluksesta se unelmien toteutuminen/ toteuttaminen..gulfstream kirjoitti:Hienoista autoista puhutte... Itselläni raha riittää juuri ja juuri C-sarjalaiseen.
Itse olen haaveillut lähinnä diesel-moottorisesta CLS:stä, joka on edelleen silmiähivelevän nätti 4-ovinen...
Mulle on syntynyt tuohon asiaan suureksi ihmetyksekseni hiukan toisenlainen käsitys..ensimmäistä kertaa tasan koskaan meikäläisen autoikäelämässägulfstream kirjoitti:Mun CLS:n ostoaikeet stoppasi fakta. Kokonaan uusi malli tulee ensi vuonna. Sitä saisi nyt ensi vuonna iäisyyden vanhentuneen kärryn. Noinniinkuvertauskuvallisesti...