-96 2.3 vito
-96 2.3 vito
Saisin tuollaisen aika halavalla, mutta se on automaatti, onko se vitossa kuin kestävä? nyt ajettu noin 350 000
Re: -96 2.3 vito
Olen kuullut että on ollut 600 000 km ajettuja automaatteja, tai ainakin semmoisia on tullut vaihteistokorjaukseen. Muuta kantaa en oikein osaa sanoa kun itse sain tuommosen automaatin kitkalevyt savuamaan nostettuani tehot yli kaksinkertaiseksi
Suomesta löytyy kyllä korjaustaitoa tuolla automaatille, ainoa hankaluus on se laatikon pois oton suuri työmäärä, eli sieltä otetaan koko kone/laatikko/ohjausvaihdepaketti pois jos jotain pientäkin vikaa tulee.

...ja sitten lähti loota kitkalevyjen vaihtoon ja vahvistukseen. Huomaa kuitenkin, että mulla oli tuossa 200+hp, alkuperäisen 98hp:n sijasta.
Suomesta löytyy kyllä korjaustaitoa tuolla automaatille, ainoa hankaluus on se laatikon pois oton suuri työmäärä, eli sieltä otetaan koko kone/laatikko/ohjausvaihdepaketti pois jos jotain pientäkin vikaa tulee.

...ja sitten lähti loota kitkalevyjen vaihtoon ja vahvistukseen. Huomaa kuitenkin, että mulla oli tuossa 200+hp, alkuperäisen 98hp:n sijasta.
Lisää tietoa: www.skg.fi