vito naputtaa
vito naputtaa
eli saakos 99 vitosta säädettyä itte venttiilit välillä tyhjäkäynnillä hiljenee mutta kierroksilla aika dramaattista.
kyseessä 110td ei cdi
kiitokset etukäteeen
kyseessä 110td ei cdi
kiitokset etukäteeen
Re: vito naputtaa
Siellä on sama hydraulinen nostaja mikä on w124:ssä:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=95461
Toivottavasti vika on nostajassa eikä missään vakavammassa paikassa.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=95461
Toivottavasti vika on nostajassa eikä missään vakavammassa paikassa.

Lisää tietoa: www.skg.fi
Ei arvaa lähteä netissa arvuuttelemaan naputusten alkulähteitä, selvännäkijän kyvyt puuttuvat.
Itse en ole harrastanut noita forteja, mutta mä nyt olenkin vähän poikkeava. Vaihdoin koko koneen toisen tyyppiseen kun se vanha ei toiminut kunnolla.
Itse en ole harrastanut noita forteja, mutta mä nyt olenkin vähän poikkeava. Vaihdoin koko koneen toisen tyyppiseen kun se vanha ei toiminut kunnolla.
Lisää tietoa: www.skg.fi
unohda se forte... samaa "pesuainetta" saa aivan eri hintaan jokaisen huoltoaseman diesel pistoolistahemi413 kirjoitti:joo eipä nii tietenkää. mutta itte heittelin ikäänkuin ittelleni mietteen ilmoille.. mutta tänää haen forten ja valvolinen ölpät sinne katotaan mitä tapahtuu..

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Joo tosta oon kuullu kans mutta myös mörkötarinoita siitä kuinka rupee käymään omilla mehuillaan no mutta mutta huomenna valvolinen moottoripesu(purkki maksoi 5e) ja öljynvaihto katotaan miten käy..napa kirjoitti:unohda se forte... samaa "pesuainetta" saa aivan eri hintaan jokaisen huoltoaseman diesel pistoolistahemi413 kirjoitti:joo eipä nii tietenkää. mutta itte heittelin ikäänkuin ittelleni mietteen ilmoille.. mutta tänää haen forten ja valvolinen ölpät sinne katotaan mitä tapahtuu..haet kannun jotain mineraaliöljyä ja teet siitä ja dieselistä 50/50 seoksen ja sitä hetken pyörität koneessa (jotain 15 min. reilulla tyhjäkäynnillä, ajaa ei kannata...), sitten huuhtelet koneen vielä mineraaliöljyllä ja lopuksi normaalisti käyttämäsi öljyt sisään...