Nonni, nyt olis taas auto kasassa. Pa-linja isonnettu ja toimii ihan normaalisti. Vähän tiputtaa ööliä, kun (joku...?

) kiristäny helmilähön väärinpäin tuonne suodatinjalalle, niin ei oikeen meinaa kiristyä. Pikkasen nokottaa aina käynnissä ollessa.
Mutta asiaan. Elikkä kävin tuossa yön pimeinä tunteina pari vetoa tekemässä, ja ei siinä kyllä tunnu 400hv olevan. En tiiä mikä on, mutta jostain syystä ei vaan tunnu siltä. Kaverilla oli 602 hx35, 140mm syöttö, ja siinä oli vielä vakio kanget, ja pesä aivan sairaan pieni, että pakopaine hyppäsi varmasti pilviin. Niin tuossa yhistelmässä tuntu olevan paljon enemmän. Se oli heti melkeen niinku lekalla olis selkään päästäyn ku lähti ahin heräämään, ja nyt tässä kutosessa ei tapahu juurikaan mitään. Kyllä renkaat helposti pyörii, että jos kakkosella lähtee paikalta, ja repäsee kolmosen niin ei minkäänlaista pitoa että piirtää niin pitkästi ku haluaa. (getrak ja 3.27) Mutta tosin jostain syystä voima ei tunnu...
Voisko syyt olla siinä, että jos ennakko on vähän pielessä (pitää se tarkistaa/säätää vielä) ja syöttöä kumminki vähän laisesti jos savua ei tule (eilen oli pimeä...), ja sitten myös lyhkäset väli? Kun vetävät kierrokset on nyt siinä 5600rpm, niin jos meno alkaa 3500rpm, niin n.2000rpm on täys rähinä päällä. Niin se on nuilla lyhkäsillä väleillä vitosellakin 1-2s ku se on alueella... Kierrokset nousee liian äkkiä ja vaihteet loppuu kesken.
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.