Ongelmana on silminnähden liian suuri negatiivinen Camber-kulma sekä etu- että taka-akselilla (W168). Tuloksena sisäreunasta loppuun kuluneet kesärenkaat.
Onko tiedossa
- voiko W168 Camber-kulmia säätää?
- Jos voi, miten?
- Missä ko. homman voisi pääkaupunkiseudulla tehdä kerralla kuntoon? Tai siis kuka (muu kuin Veho) tuntee W168:n pyöräntuennan?
Vuosi sitten säädätin pyöränkulmat paikallisella Teboililla. Tuomiona oli, että Cambereita ei voi säätää. Syötettiinkö tuolloin pajunköyttä?
W168 Camber-kulmien säätö?
Kyllä siitä ainaki edestä pystyy säätämään iskarien alapään kiinnitystä löysäämässä. Tuossa ei vaan oo mitään epäkesko-pultteja, vaan ne pitää vaa löysätä "iholleen" ja sit kääntää pyörä kohalleen. Mie käytin tänä syksynä meijä Aan Imatran Vianorilla iskarien vaihdon jälkee säädettävänä, eikä nuo siellä valittanu ettäkö ei ois pystyny säätää.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)