
Saksasta tuotu vuonna 2001 ja autoliike oli ensinmäinen omistaja josta setämies sieltä sen osti ja siltä sen sit vuoden 2008 loppupuolella ostin kun ajettu oli 216tkm. Saksasta tuodessa kilometrejä oli jotain n.130tkm
Tekniikkana 2.0 ruisku automaatti
Ostaessani tässä kunnossa




Kesällä 2009 tuli sit hommattua vanteet ja tummennettua ikkunat

Joululahjaksi 2009 itselleni ostin xenonit ja sit lediparkit


Nyt on päässy siihen kuntoon että isompaa rojektia vois tehä.
Tällä hetkellä on käynnissä kannen irroitus ja kannen tiivisteen vaihto kun pääs tiiviste meneen ja öljyä jäähdytin nesteen sekaan.
Alkaa kansi oleen iha just irti ja sit tutulle seetien tarkistukseen ja siinä samassa sit kannen oikaisu ja venttiilivarren kumien vaihto
Konepelti on päässy kulahtamaan todella pahasti joten ostan pellin jos jollain on ylimääräisenä ruosteeton
Uudenkonepellin vaihto kun on edessä niin siinä samallahan se auto voisi maalata kokonaan yli koska on päässy naarmua ja muuta elämää autoon hiukka tulemaan
Ebayta selatessa löytyi kirkkaat valot joten sellaset näytti ainakin mustassa tenavassa todella hyviltä avangarge maskin kanssa joten ton yhistelmän ku hommais sit rojektin edetessä
Kaukosäätöinen keskuslukituskin oli mielessä kun ei kai tuo nyt mikää vaikea oo tehä

Etuiskareiden yläpään laakeritkin vaihtokunnossa kun on se kumi halkeillu ja sit takaa jousesta vähä pois jotta tulis perä alemma. -40mm madallus jouset on papereiden mukaan asennettuna
Hattuhyllyn tein uudelleen kun oli 6x9 asennettuna ja vaihdoin ne spl dynamicsin 6 tuumaseen erkkasarjaan.
Edessä on vakioiden tilalle vaihdettuna 4 tuumanen dynamicsin erkkasarja
Nyt just ei muuta tuu mieleen mutta juttuu tulee minkä homma kerkee vaan edistyy