

nh1131 kirjoitti:NISSENS 62797A oli. Asennusta ei vielä ole tehty, kun ei vielä ongelmaa lygoolien kanssa ole ollut. Varuille hommasin
PaHa kirjoitti:Saakohan noita rautaputkia muualta kuin veholta???jussilampi kirjoitti:Syyläristä lähtevät ensimmäiset öljy putket piti myös vaihtaa mun autoon kun eivät saaneet ehyenä entisiä irti.
Mitä sinä höpötät,nehän makso Vehollakin alle 80eken ne lähtö putket!nh1131 kirjoitti:Soitin käyttöautoon, molemmat putket noin 150 euroa ja KL-varaosissa non 110 euroa muistaakseni.
Joo aikamonessa eri paikassa siellä näkyy olevan ~1500€ 5v ja ~2000€ 7V takkukunostettuRikuK kirjoitti:Eikös joku täällä huudellut tuossa jokin aika sitten, että Saksasta kunnostettuja automaattilaatikkoja saa 1500 euroon 5 vaihdetta, ja 2000 euroa 7 vaihteinen?
edustaja lähtee lähi päivinä pakulla hakemaan tavaraa(säänölisen epäsäänölisesti käy)Tomp kirjoitti:Jokuhan juuri oli lähdössä Saksaan. Mahtaisko tuoda sellasta mukanaan. Olisko ollut CDI203 tai vastaava. En muista niin tarkkaan, tais olla nyt jo matkallakin.
r3333 kirjoitti:Onko täälä foorumilla hajonnut keltäkään -04 mallisen laatikkoa tuon ongelmallisen Valeon vuoksi ? Syylärihän on parannettu 09/2003 jälkeen.kttopar kirjoitti:Ei ne kestä uuden mallisetkaan Valeot !
Kertaalleen jo sekin vaihdettu. Paras ja halvin konsti on ottaa jäähdyttäjän korkista O-rengas pois.
Laittaisin omani kiertoon ennen kuin postaa.
E 320 CDI -04, joka on pelannut tähän asti ,kuin kello
Tuossa mersun alkuperäinen termostaatilla. Se kiinitetään jäähdytäjään popniitillä muoviraamiin.r3333 kirjoitti: Olikos täällä jossain kuvat ja putkien mittoja ym.erillisestä lauhduttimesta ?
Jos epäilet jotain teetä klykooli testi.Vito_ kirjoitti:Onkohan vastaavaa ongelmaa CLK270 Cdi:ssä? Auto vm 03 ja jäähdyttäjä on VALEON A2035002503 31/7/2003.
Mitä kannattaisi tehdä?