Mikähän on mahtanut tulla viaksi kun w124 230TE:n vm -87 automaattivaihteen vaihtaa ajon jälkeen N tai P asentoon niin kuuluu kun kaksi rautaa kiljuu toisiansa vasten? Ääni on aika ilkeä.
Jos auton sammuttaa vaihde päällä, ja laittaa sitten "vapaalle" niin uudestaan startatessa auto käyttäytyy normaalisti.
Metallinen kirskuva ääni kun vaihtaa vapaalle ????
Re: Metallinen kirskuva ääni kun vaihtaa vapaalle ????
Eikö kenellekkään ole tullut tällaista vikaa? Onko koko vaihteisto hajalla, vai vaan joku pienempi osa? Ehkä vaan likaa tai ruostetta???wachtel kirjoitti:Mikähän on mahtanut tulla viaksi kun w124 230TE:n vm -87 automaattivaihteen vaihtaa ajon jälkeen N tai P asentoon niin kuuluu kun kaksi rautaa kiljuu toisiansa vasten? Ääni on aika ilkeä.
Jos auton sammuttaa vaihde päällä, ja laittaa sitten "vapaalle" niin uudestaan startatessa auto käyttäytyy normaalisti.



Virtalukko jättä startin päälle, vaihteen kun pistää päälle niin vaihteenvalitsin katkaisee yhteyden ja takaisin vapaalle vaihtessa startti yrittää taas mennä hampaalle.
Näin ainakin omassa kävi, hetki kyllä piti ihmetellä vikaa että tajus mistä se ääni tulee.
Näin ainakin omassa kävi, hetki kyllä piti ihmetellä vikaa että tajus mistä se ääni tulee.

Muualla nimimerkillä Turbiini
87 s124 300td ja Toyota
87 s124 300td ja Toyota