drifting projekti
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
- linttaracing
- Mersumies
- Viestit: 622
- Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
- Paikkakunta: Kokkola
- linttaracing
- Mersumies
- Viestit: 622
- Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
- Paikkakunta: Kokkola
- linttaracing
- Mersumies
- Viestit: 622
- Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
- Paikkakunta: Kokkola
nojoo... tännekki vois jotain laittaa... (innokkaimmat tietty on seurannu kotisivuja
)
Eli nyt on ostettu Eaton m90, joka tulee garretin avuks...
käykää toki kahtomassa uus videoki kotisivuilta, vähä enemmän huumoripainotteinen
http://www.blacksmokeracing.com

Eli nyt on ostettu Eaton m90, joka tulee garretin avuks...
käykää toki kahtomassa uus videoki kotisivuilta, vähä enemmän huumoripainotteinen


Oli kyllä hyvä video! Ja varmaan lähempänä todellisuutta, kun sellanen missä valkoset hansikkaat kädessä rakennetaan valosassa hallissa insinöörien ja uusien avaimien ympäröimänä. 

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
^Tätä menoa kukaan ei varmaan ihmettelisi vaikka tähän se todellisuus olisikin menossaKummeli kirjoitti:Oli kyllä hyvä video! Ja varmaan lähempänä todellisuutta, kun sellanen missä valkoset hansikkaat kädessä rakennetaan valosassa hallissa insinöörien ja uusien avaimien ympäröimänä.

Hyvin näyttää mese liitävän osaavissa hanskoissa!

- linttaracing
- Mersumies
- Viestit: 622
- Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
- Paikkakunta: Kokkola
Re: drifting projekti
tyhmä kysymys mutta tuli mieleen että saako automaatilla vetää käkkää ? ja hyvin pysyy kyllä hallussa itsekkin aina halunnu päästä harrastaa driftingii oikein kunnolla ei autaku treenaa lisää.. 

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:08
- Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
Re: drifting projekti
milläs mallilla mersu on tällä hetkellä mitä uudistuksia??
. onko laatikko asia selvillä?. minkä ahtimen meinaat laittaa remmiahtimen kylkiäisiksi? 


Se mistä ei tuu savua ei voi olla voimaa!! :D
- linttaracing
- Mersumies
- Viestit: 622
- Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
- Paikkakunta: Kokkola
Re: drifting projekti
nonii.. Mese on suht hyvällä mallilla. Imusarja saumoja vaille valmis, jossa eaton on kiinni. Ohjaustehostin on löytäny uuden paikan, tänään tuli sähkönen vesipumppu. Syyläri on kontissa, pitäs vielä koteloida. Laatikko on valmis, pitäs koeajaa se toisessa mersussa, että minkälainen se on... Kysymysmerkki on että pysyykö tuo motti kasassa, ku on vakio kiertokanget.. Tehotavote ei kuitenkaan oo ku 500-550hv.
Re: drifting projekti
Ei muuta kun kuvaa päivityksestä!linttaracing kirjoitti:nonii.. Mese on suht hyvällä mallilla. Imusarja saumoja vaille valmis, jossa eaton on kiinni. Kysymysmerkki on että pysyykö tuo motti kasassa, ku on vakio kiertokanget.. Tehotavote ei kuitenkaan oo ku 500-550hv.

IG: @pyrytakkunen
Re: drifting projekti
laitoitko siirtopumpun syylärille ko paiskasit takakonttiin?
Ralli puolela käyttäneet kormas merkkisiä siirtopumppuja, hyvä teho, kohtuu hinta
Ralli puolela käyttäneet kormas merkkisiä siirtopumppuja, hyvä teho, kohtuu hinta

MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
- linttaracing
- Mersumies
- Viestit: 622
- Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
- Paikkakunta: Kokkola
Re: drifting projekti
juu, on sähkönen vesipumppu, sorvissa ajoin vakio pumpusta siivet pois. Polttoaine puolelle tilasin holleyn sähköpumpun. Tarkotus ois laittaa 8mm elementit, jos vaan semmoset kerkee saamaan, ei kellään ois tarjolla?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:08
- Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
Re: drifting projekti
"Kysymysmerkki on että pysyykö tuo motti kasassa, ku on vakio kiertokanget.. Tehotavote ei kuitenkaan oo ku 500-550hv."
Kyllä tuon pitäisi nuo tehot vielä kestää mutta en menis ainakaan enempää ottamaan ettei vaan tuu kanki kurkaamaan ulkoilmaa:D ja tuo 8 tappinen pumppu olis kyllä hyvä pelaa paljon hienommin kun 7 tappinen. eli 8 tappinen pakko laittaa
eiköhän niitä jollaki oo? :O. paljon ajattelit laittaa kierroksia?
laitas nyt vähä kuvia että miltä se mersu näyttää 
Kyllä tuon pitäisi nuo tehot vielä kestää mutta en menis ainakaan enempää ottamaan ettei vaan tuu kanki kurkaamaan ulkoilmaa:D ja tuo 8 tappinen pumppu olis kyllä hyvä pelaa paljon hienommin kun 7 tappinen. eli 8 tappinen pakko laittaa



Se mistä ei tuu savua ei voi olla voimaa!! :D
Re: drifting projekti
Tuota tuota, milläs perusteella se 8mm paremmin toimii? Ja niinku missä kierrosalueessa? En tosissaan tiiä ku ei oo minkäänlaista kokemusta 8mm ku häävin 7mm:stäkään... 

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:08
- Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
Re: drifting projekti
570hv tehot 50 holsella suhteellisen savuttomasti. Pääasiassa johtuu ahdonalaisesta syötöstä joka lykkää täyden syötön tuolla 3000 kierroksen kohdalla eli ei periaattees oo 7mm mahdotonta. 50 juoksee kiinni jo tuolla 2300-2500 korvilla. Nuolla 570hv tehoilla ei ole pumpusta otettu vielä läheskään kaikkea irti koska pelätään kankien puolestaKummeli kirjoitti:Tuota tuota, milläs perusteella se 8mm paremmin toimii? Ja niinku missä kierrosalueessa? En tosissaan tiiä ku ei oo minkäänlaista kokemusta 8mm ku häävin 7mm:stäkään...



Se mistä ei tuu savua ei voi olla voimaa!! :D
Re: drifting projekti
En mää sitä tarkottanu, vaan sitä ite auton toimintaa... Ryntäilyä, "bonanzaa" jne.Blacklandracing kirjoitti:570hv tehot 50 holsella suhteellisen savuttomasti. Pääasiassa johtuu ahdonalaisesta syötöstä joka lykkää täyden syötön tuolla 3000 kierroksen kohdalla eli ei periaattees oo 7mm mahdotonta. 50 juoksee kiinni jo tuolla 2300-2500 korvilla. Nuolla 570hv tehoilla ei ole pumpusta otettu vielä läheskään kaikkea irti koska pelätään kankien puolestaKummeli kirjoitti:Tuota tuota, milläs perusteella se 8mm paremmin toimii? Ja niinku missä kierrosalueessa? En tosissaan tiiä ku ei oo minkäänlaista kokemusta 8mm ku häävin 7mm:stäkään.... ja kyllähän se on sanomattakin selvää että se 8 tappinen lykkää enemmän ainetta kun 7 tappinen ja siihen tuo riisselin viritys perustuu että mahdollisimman nopeaa ja paljon polttoainetta niin tuloo sitä höögää niin ja tietysti ilmaa pitää saada myös mutta senhän nyt tajuaa kaikki
![]()
.
Tottakai siitä 8mm enemmän lähtee syöttöä, mutta se ei tarkota välttämättä alle 600hv kohdilla paremmuutta. Jos 170kuutiomilliä palaa ainetta savuttomasti ni pitäs olla vähän eri lukemia kun 550hv...?
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:08
- Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
Re: drifting projekti
kyllähän se ryntäilee toki kun turbo heräilee mutta ei niin mahdottomasti omasta mielestäni monia mielipiteitä toki on. No tuo 570 tolla 8 tappisella niin kun lyö lutkun laattiahan niin pieni savu pölly tulee johtuu tosta pitkästä ahdonalisesta perus syöttö suht pienellä niin ei savua. Syöttö ja ahdot tulee aikalailla käsi kädessäKummeli kirjoitti:En mää sitä tarkottanu, vaan sitä ite auton toimintaa... Ryntäilyä, "bonanzaa" jne.Blacklandracing kirjoitti:570hv tehot 50 holsella suhteellisen savuttomasti. Pääasiassa johtuu ahdonalaisesta syötöstä joka lykkää täyden syötön tuolla 3000 kierroksen kohdalla eli ei periaattees oo 7mm mahdotonta. 50 juoksee kiinni jo tuolla 2300-2500 korvilla. Nuolla 570hv tehoilla ei ole pumpusta otettu vielä läheskään kaikkea irti koska pelätään kankien puolestaKummeli kirjoitti:Tuota tuota, milläs perusteella se 8mm paremmin toimii? Ja niinku missä kierrosalueessa? En tosissaan tiiä ku ei oo minkäänlaista kokemusta 8mm ku häävin 7mm:stäkään.... ja kyllähän se on sanomattakin selvää että se 8 tappinen lykkää enemmän ainetta kun 7 tappinen ja siihen tuo riisselin viritys perustuu että mahdollisimman nopeaa ja paljon polttoainetta niin tuloo sitä höögää niin ja tietysti ilmaa pitää saada myös mutta senhän nyt tajuaa kaikki
![]()
.
Tottakai siitä 8mm enemmän lähtee syöttöä, mutta se ei tarkota välttämättä alle 600hv kohdilla paremmuutta. Jos 170kuutiomilliä palaa ainetta savuttomasti ni pitäs olla vähän eri lukemia kun 550hv...?


Se mistä ei tuu savua ei voi olla voimaa!! :D
Re: drifting projekti
Ei pala 170 kuutioo ku se ei toteudu 7mm elementillä.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: drifting projekti
No tämä juttuhan ei varmaan tähän topiciin ylipäätään kuulu, mutta vastaan silti. Mynältä tulee noita 7mm pumppuja 165-170 kuution syötöillä, niin mikäs siinä on että se ei "toteudu"? Jos suuttimista menee läpi ja savu loppuu niin eikös sen pitäs olla jo yli 600hv? Suomen maassa taida kuiteskaan ku sellanen ~190 kuutiota palaa kovimmissakaan vehkeissä ja ollaan jo ainakin 7 alkavissa luvuissa...?
Ongelmana se, että peltolalla taitaa olla ite tehty 7mm pumppu, josta ei lähe tuota mynän määrää syöttöä. Eli ite asennettuna se 550hv vaatii ne 8mm elementit? Eikös näin?
Ja saahan sen 7mm pumpunkin ilman savua toimimaan justiin samallalailla käsikädessä ahdon kans, jos vaan painekelloa rukkaa. Mutta eikait tästä tämän enempää...
Ongelmana se, että peltolalla taitaa olla ite tehty 7mm pumppu, josta ei lähe tuota mynän määrää syöttöä. Eli ite asennettuna se 550hv vaatii ne 8mm elementit? Eikös näin?
Ja saahan sen 7mm pumpunkin ilman savua toimimaan justiin samallalailla käsikädessä ahdon kans, jos vaan painekelloa rukkaa. Mutta eikait tästä tämän enempää...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:08
- Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
Re: drifting projekti
Juurikin näinKummeli kirjoitti:No tämä juttuhan ei varmaan tähän topiciin ylipäätään kuulu, mutta vastaan silti. Mynältä tulee noita 7mm pumppuja 165-170 kuution syötöillä, niin mikäs siinä on että se ei "toteudu"? Jos suuttimista menee läpi ja savu loppuu niin eikös sen pitäs olla jo yli 600hv? Suomen maassa taida kuiteskaan ku sellanen ~190 kuutiota palaa kovimmissakaan vehkeissä ja ollaan jo ainakin 7 alkavissa luvuissa...?
Ongelmana se, että peltolalla taitaa olla ite tehty 7mm pumppu, josta ei lähe tuota mynän määrää syöttöä. Eli ite asennettuna se 550hv vaatii ne 8mm elementit? Eikös näin?
Ja saahan sen 7mm pumpunkin ilman savua toimimaan justiin samallalailla käsikädessä ahdon kans, jos vaan painekelloa rukkaa. Mutta eikait tästä tämän enempää...



Se mistä ei tuu savua ei voi olla voimaa!! :D
Re: drifting projekti
Määvai? 

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:08
- Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
Re: drifting projekti
Juurikin sinäKummeli kirjoitti:Määvai?

Se mistä ei tuu savua ei voi olla voimaa!! :D