APUVA
ilmamassamittari sökönä?
ilmamassamittari sökönä?
Oon foorumeita lukenu ja oireet sopis ilmamassamittarin paskana olemiseen. Millä tuota voi testata onko se oikeasti sökö vai onko ainut mahdollisuus mennä ostamaan kokeeks yli 200 euron hintainen osa??
Eli siis tyhjäkäynti heilahtelee, liikkeelle lähtö vaikeaa kun meinaa sammua, tasakaasulla nykii välillä ja bensa haisee(220ce 16V -93 manual).
APUVA
APUVA
Re: ilmamassamittari sökönä?
Milloinkas on tulpat vaihdettu viimeksi? Puolat ehjiä?termos88 kirjoitti:Oon foorumeita lukenu ja oireet sopis ilmamassamittarin paskana olemiseen. Millä tuota voi testata onko se oikeasti sökö vai onko ainut mahdollisuus mennä ostamaan kokeeks yli 200 euron hintainen osa??Eli siis tyhjäkäynti heilahtelee, liikkeelle lähtö vaikeaa kun meinaa sammua, tasakaasulla nykii välillä ja bensa haisee(220ce 16V -93 manual).
APUVA
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Juu, ilmamassamittarissa ei varmaan vikaa jos oot putsannu spraylla antura langan, eikä se ole poikki...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Taitaa tuossa olla kaksi puolaa? Jos on sama kun kutoskoneessa. Puolien ja tulppien kansi pois ja piuhat irti ja puola irti ja uus takas jne päivastoin. Onnistuu vaikka varaosaliikkeen pihassa parilla työkalulla. Taitaa tarvita kuusiokoloavaimen n. 5mmtermos88 kirjoitti:kuinkas suuri homma tollanen puolien vaihto on?
kun on evoluution seurauksena päässy karkaan peukalo keskelle kämmentä
Summassahan ei kannata puolaa vaihtaa ja kokeilla. Niinkuin yleensäkkään kokeilen vaihtaa ei sovi järkevään remonttiin, "kokeillaan vaihtamalla" sopii merkkiliikkeille, jätetään se heille
Puolasta voi mittailla ensiön ja toision. Se kertoo onko jotain pahemmin pielessä.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Juu, nuo sprayt on vähän lottoomista. saattaa tulla kuntoon, mutta todennäköisempää on että ei vaikutusta.typeyks kirjoitti:Itse en luota noihin spray puhdistuksiin, vaan suosiolla isken UÄ-pesuriin. Jokunen kymmenen MAF:ia "korjattu" tuolla.
Auto käymään tyhjäkäynnille -> MAF:ista töpseli irti -> jos tyhjäkäynti tasaantui, niin vika on MAF:ssa. Jos taas auto sammuu tai ei vaikutusta, niin vika voi olla muualla.
Kun töpseli on irti MAF:sta, niin kaasun painaminen kannattaa jättää tekemättä. (rikkoo katalysaattorin ja ehkä muutakin)
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Käyntivika
ensiks, Onko se 8 vai16 vena kone! Sori jos oon puusilimä,Mut tuo ei sevinny mulle!Mulla 16 v ,ja tietookiii,ota yhteyttä!




