Petehri kirjoitti:Pari kuvaa omasta käyttöfarkusta:
muuten loistava mutta anteeksi nyt että haukun nuo kaikkien suosimat vanteet mutta ne on vaan hiukan nähty jo enkä muutenkaan kyseisiä arvosta tuon koriseen autoon.... 123:sen alla sitten ihan eri juttu
Petehri kirjoitti:Pari kuvaa omasta käyttöfarkusta:
Mä en löydä tästä muuta huomautettavaa paitsi antennin,vetokoukun ja umpiot vähän eriparia vilkkujen kans.
Vanteethan ne vasta sopiikin,paremmin kun ne kesällä olevat Olis muuten kiva laittaa sellaset vanteet mitä kukaan ei oo nähny
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Lipsanen kirjoitti:Mä en löydä tästä muuta huomautettavaa paitsi antennin,vetokoukun ja umpiot vähän eriparia vilkkujen kans.
Vanteethan ne vasta sopiikin,paremmin kun ne kesällä olevat Olis muuten kiva laittaa sellaset vanteet mitä kukaan ei oo nähny
Anteeni lähtee talven aikana, kun takakyljet maalataan uudestaan. Vetokoukku on irroitettavaa mallia, mutta en jaksanut kuvia varten sitä irroittaa.
Viimetalvena oli noiden vilkkujen kanssa "samaa sarjaa" olevat kiinan ihmeet keulalla, mutta niillä ei nähnyt mitään joten vaihdoin tilalle alkuperäiset. Tämä kun on käyttis eikä näyttelyauto.
Nuo kuvissa näkyvät RH:n vanteet on kesävanteina. Ne borbetit on nastakumeilla.
Petehri kirjoitti:Pari kuvaa omasta käyttöfarkusta:
Monivena tai turbo se on, mutta mikä?
Onkos tuolla takakilven alla mersuforum.net läpyskä? (ei nää vaikka kuinka läheltä tihrustais)
Plussaa peileistä ja vanteista. (etenkin siitä että takana ei ole saman levyiset kuin edessä)
JeremyH kirjoitti:Monivena tai turbo se on, mutta mikä?
Onkos tuolla takakilven alla mersuforum.net läpyskä? (ei nää vaikka kuinka läheltä tihrustais)
Plussaa peileistä ja vanteista. (etenkin siitä että takana ei ole saman levyiset kuin edessä)
Vakio OM603 turbokone löytyy pellinalta. Kyllähän siellä mersufoorumin mainos läpyskä on.
henavaanjuujep kirjoitti:Mikäs orkkistakavaloissa on vikana
Eihän niissä mikään ole vikana. Sitä vain meinasin, että nuiden ajovalojen kanssa ei passaa. Jommatkummat pitäisi vaihtaa...
Joo eiku tuli laitettua noi tuuninki umpiot, kun katsuri ei tykännyt hiekkapuhalletuista orkkisumpioista. Jotkut kirkkaat puna-smoket ois tarkotus lyödä taakse, mut nyt kun perheessä on myös tuo sedani, ni sen kanssa tulee vietettyä aikaa
itsellä oli kesäksi aikomus ostaa taas w124, madaltaa laittaa AMG vannetta jne. Mutta noiden vanteiden kanssa täytyy kyllä miettiä jotain muuta. Järkyttävää huomata että joka kolmannessa w124:ssä EI ole noita amg vanteita, vaan että ne ovat lähes poikkeuksetta joka autossa. Ihan siistit vanteet sinänsä, mutta yhtä omaperäiset kuin crocksit jalassa kesällä.
Ompa tässä kyllä vielä aikaa suunnitella.
All my devotions betrayed
I am no longer afraid
I was too blinded to see
How much you've stolen from me
Järkyttävää huomata että luulet kopiovanteita aidoiksi aaämgeiksi.
E: itteasias tässäkin sivulla on Lorinserit ja RH:t, RS90:t on harvinaisemmat kuin monoblokin AMG:t ja RH:n kopiovanteet on ainakin koossa 17x10 kohtuu harvinaiset.
Ite ainaki tykkään semi umpinaisista vanteista ja tietty huulta pitää olla Ja ooämgee yms luukit ja lorinserit passaa kyseiseen korimalliin makiasti IMO Unelmoin silti aina aidoista purettavista AMG:istä <3
Timzy187 kirjoitti:Ite ainaki tykkään semi umpinaisista vanteista ja tietty huulta pitää olla Ja ooämgee yms luukit ja lorinserit passaa kyseiseen korimalliin makiasti IMO Unelmoin silti aina aidoista purettavista AMG:istä <3
Samalla kannalla muuten, mutta mitä tarkoittaa IMO?
Mulsu kirjoitti:itsellä oli kesäksi aikomus ostaa taas w124, madaltaa laittaa AMG vannetta jne. Mutta noiden vanteiden kanssa täytyy kyllä miettiä jotain muuta. Järkyttävää huomata että joka kolmannessa w124:ssä EI ole noita amg vanteita, vaan että ne ovat lähes poikkeuksetta joka autossa. Ihan siistit vanteet sinänsä, mutta yhtä omaperäiset kuin crocksit jalassa kesällä.
Ompa tässä kyllä vielä aikaa suunnitella.
Jos omaperäistä pitää olla, niin W124 taitaa olla vähän väärä valinta.
(jos joka korttelin välillä vastaan tuleva automalli sopii, niin miksei yleinen vanne malli?)
ei kai sillä ole väliä, onko auto yleinen vai ei, kyllä se voi silti olla "omaperäinen"... odotas esim. sitä kun julkaisen tuon oman w124 "4 valo maskin" eli 7" + 5 3/4" pyöreät H4 umpiot tungettuna mersun omiin umpion kuoriin toisaalta annan itselleni paljon anteeksi tuossa asiassa pelkästään tiedostamalla, että onhan väyrysen keulan muotoilijallekin maksettu ihan palkkaa siitä hommastaan... eli jos jotku kehtaa ajaa väyrysellä, niin miksi ei sitten itse tehdyllä 4 valo maskilla olevalla w124...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
eepi kirjoitti:Järkyttävää huomata että luulet kopiovanteita aidoiksi aaämgeiksi.
E: itteasias tässäkin sivulla on Lorinserit ja RH:t, RS90:t on harvinaisemmat kuin monoblokin AMG:t ja RH:n kopiovanteet on ainakin koossa 17x10 kohtuu harvinaiset.
Tuootaa mistäs muuten erottaa aidot ja kopio Monoblockit? Mahdollista antaa kuvavertailua tänne Itse olen nähnyt aika monia Monoblockeja enkä oo kyl huomannu mitään eroa..
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Qtio kirjoitti:aidoissa lukee "AMG" kun taas replikoissa ei eipä niissä muuta eroa vissiin olekkaan?
Taitaa materiaaleissa olla. En ole koskaan tavannut kieroa AMG vannetta, vaikka tiedän millaisessa käytössä ne ovat tyypeillä olleet. Uskomattoman kestäviä kiekkoja. Kopiovanteissa on tullut tavattua perus kolme - neljästä, vanteita autossa kieroja.
Ja tosiaan, sen verran yleinen vannetyyppi kyseessä ,että noita tulee vuositasolla pyöriteltyä kymmeniä tasapainokoneessa.
All my devotions betrayed
I am no longer afraid
I was too blinded to see
How much you've stolen from me
Ei kussut, koska uusi foorumi ei vaan anna laittaa liian isoja kuvia lay-outtia hajottamaan, pienentelee niitä ja vielä muutta kuvat linkeiksi lainauksissa.
Hommasin H&R 30mm jouset ja tuollainen se on nyt korkeimmilla kumeilla, ihan sopiva minusta käyttöautoksi ja kun vaimo sillä enempi ajeleekin niin parempi ettei liikaa madaltele. En nyt mitenkään halua tuunailla autoa pilalle, mutta ehkä lasien tummennus tulee vielä. Tarkoitus olisi saada vielä alle talveksi leveemmät peltivanteet ja "ufot" jotenkin sopisi niin.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06