Lähtee kyllä yrittämään käyntiin, välillä pöhää suihkukone käyntiäkin hetken ja sitten hyytyy.. Taas alkuun ja starttia kehiin. Letkut lämpenee, puhaltaakin lämmintä jos jaksaa ikuisuuden odotella mutta onhan se selvää kun ei käy pöhäämällä kokoajan ei lämpenekään kunnolla ja lisäksi tupsahtelee! Eli välillä kun poltosta hyytyy niin kuuluu 'TUPS', vähän kuin tuikkais magnesiumia tuleen tikulla..
Tankissa ollut varmasti kesälöpöt, nyt talvilaatu, en ole vielä ehtinyt talvilaadulla käyttämään. Akku on umpipaska = ei riitä jännite käyttämään palotapahtumaa tai tulppaa kunnolla? Viikkokello versio eli toimii myös kun auto on sammutettuna. Joskus olen kuullut että pieni jännite niin eivät toimi ollenkaan (automerkistä riippumatta) tai toimii oudosti = mahdollinen vian ratkaisu minun tapauksessa?
Eli käy pätkien. Akku menee asap vaihtoon, mutta onkohan itse lämppärissäkin jotain häikkää? Kiertovesipumppu ainakin toimii ja pakokaasut tulee konehuoneeseen!

Auto mallia 110cdi vm 2000 ajettu reilusti jotain 330tkm (lcd mittari paskana eli ei tiedä tarkalleen, ostan sen lcd näytön mittaristoon jos jollain on ylimääräinen ehyt facelift(?) malli jouten eli kierrosluku vasemmassa reunassa ja lämpö & polttoaine oikeassa)