Aku P kirjoitti:
Itsellä oli edellisessä S124:ssa sellainen juttu kuin "reinforced driver seat"
Eli vahvistettua kuskinpenkkiä meinaa suomeksi, mitä mahtaa sitten käytännössä tarkoittaa. Nahkaa oli, vaan eipä tuo sen kummemmalta nykyiseen, vakioiseen verraten persiissä tuntunut
Mullakin tuossa -93:ssa vahvistettu kuljettajan istuin.
On kyllä todella jämäkkä,melkein kuin Recaro
joo luekelin mielenkiinnolla tätä palstaa itekkä on 124 farkku -96 heinäkuussa tehty oikea karvalakki malli ei oikeastaan mitään varusteita.Mutta kumminkin irroitettava alkuperäinen vetokoukku. hyvä varuste.
..."reinforced driver seat"...on sillä eroa kuin yöllä ja päivällä ...korostuu tietenkin paljon ajetuissa autoissa ...siis paremmuus ...makso muuten vuonna 94 500mk lisää ...siellä on ainakin paksumpi "fylli" koko istuin osassa ja olisko jousetkin mallia jäykkä
- etuistuimen istuintyynyn etureunan 30 mm eteen- ja 20 mm korkeammaksi topattuna. Verhoilusta riippumatta.
- istuintyynyn sivutuen 20 mm korkeammaksi topattuna (ei MB-TEX)
- erityisen alas asennettuna (W/S124 n. 3 cm, C124 2 cm).
Eli istuimestakin sai varmasti mukavan, jos vain osasi pyytää ja oli rahaa maksaa ja pärstäkerroin oli sopiva . W126:een oli sitten muutamia muita, kuten ortopediset istuimet takana...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
cuuno kirjoitti: ...vieläkö KOS sun autossa on tallella pikakiinitettävät poikittais kiskot alkuperäiseen "kattotelineeseen" ...vai onko omistajan vaihtojen yhteydessä kadonneet
Eipä oo tallessa...
Btw. tiedätkö tuon mun auton vai onko ne aina noitten kattolistojen yhteydessä..??
Tarvikepenkit, eli Recarothan nuo näyttää olevan - ei saanut tehtaan lisävarusteena. Tuo on aika hauska tuo R129-tyyliin laitettu keskikonsoli.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Miltäs sellanen yhistelmä näyttää, jos on reiserechner ja pelkääjän air bag? Meinaan että kun jälkimmäisen mukana hansikaslokero jää pois ja keskikonsoliin tulee se lukittava lokero, mutta eikös siinä keskikonsolissa pitäis myös mahtua olemaan ensin mainitun hantaakit. Vai ovatko nämä varusteet toisensa poissulkevia?
Joo, kyllä se saksassa on ihan jees. Siellä nuo näädät pesii autojen konehuoneisiin ja syövät tulpanjohdoista lähtien kaiken kumisen. Onneksi nixmanni on viisas ja viritteli ainakin Bemareihin mainiota sähköverkkoa moottoritilan alle. Ilmeisesti mieto sähkö kulkee tuossa ja se karkoittaa näädän. En tiedä miten Mercedeksessä on totteutettu.
Mulla oli kerran (ihan Suomessa) w124 konepellin äänieristeen alle tehnyt joku myyrä tai orava tehnyt pesän. Yli muovipussillinen tuli vuorivillaa ja superlonia ja muuta roskaa. Ei ihme. että alkoi äänieriste roikkumaan. Auto oli jokapäiväisessä käytössä ja ei varmaan seisonut muutamaa päivää enempää käyttämättä.
jackie kirjoitti:Miltäs sellanen yhistelmä näyttää, jos on reiserechner ja pelkääjän air bag? Meinaan että kun jälkimmäisen mukana hansikaslokero jää pois ja keskikonsoliin tulee se lukittava lokero, mutta eikös siinä keskikonsolissa pitäis myös mahtua olemaan ensin mainitun hantaakit. Vai ovatko nämä varusteet toisensa poissulkevia?
Se säilytyslaatikko ei vaikuta mahtumiseen, koska ne reiserechnerin kontrollit tulee takaikkunannostimien käyttökytkimien väliin.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Lappeenrannan vahvistus kirjoitti:Se säilytyslaatikko ei vaikuta mahtumiseen, koska ne reiserechnerin kontrollit tulee takaikkunannostimien käyttökytkimien väliin.
No niinpä se muute onki Hokasin ton itse asiassa yks päivä ku katoin kuvia siun SECistä.