S211 320 CDI -05 vai S211 220 CDI -07

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Risto L
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 43
Liittynyt: Ke 15.11.2006 19:36

S211 320 CDI -05 vai S211 220 CDI -07

Viesti Kirjoittaja Risto L »

Morjens. Otsikon mukainen vaunu on harkinnassa hankkia ensi vuoden puolella. Tällä hetkellä alla on MB E 270 CDI- autom (S210) - 2002, avantgarde. Varusteita sais olla ainakin seuraavat:
- avantgarde varustelutaso
- automaattivaihteisto
- nahkasisusta
- automaatti-ilmastointi
- webasto ei haittais mutta asennetaan oston jälkeen jos ei ole
- kilometrejä takana noin 100 tkm
- täydellinen huoltohistoria ja luonnollisesti A1 luokan kunto
- hintamaksimi Saksassa 20 k€

Vaunu olisi tarkoitus itse noutaa Saksasta ammattilaisen tukemana. Riittävä suorituskyky tietenkin kiinnostaa varsinkin nyt kun siihen on tottunut. Tuosta faceliftatusta 220 CDI:stä kuitenkin löytyy samat 170 hv mitä nykyisestäkin. Kokonaishinnaltaan nuo otsikon vaihtoehdot tulisivat suurin piirtein saman hintaisiksi. Mitäs mieltä arvon voorumilaiset on vaihtoehdoista?
Avatar
Kylmänraudanseppä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 557
Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
Viesti:

Re: S211 320 CDI -05 vai S211 220 CDI -07

Viesti Kirjoittaja Kylmänraudanseppä »

Risto L kirjoitti:Morjens. Otsikon mukainen vaunu on harkinnassa hankkia ensi vuoden puolella. Tällä hetkellä alla on MB E 270 CDI- autom (S210) - 2002, avantgarde. Varusteita sais olla ainakin seuraavat:
- avantgarde varustelutaso
- automaattivaihteisto
- nahkasisusta
- automaatti-ilmastointi
- webasto ei haittais mutta asennetaan oston jälkeen jos ei ole
- kilometrejä takana noin 100 tkm
- täydellinen huoltohistoria ja luonnollisesti A1 luokan kunto
- hintamaksimi Saksassa 20 k€

Vaunu olisi tarkoitus itse noutaa Saksasta ammattilaisen tukemana. Riittävä suorituskyky tietenkin kiinnostaa varsinkin nyt kun siihen on tottunut. Tuosta faceliftatusta 220 CDI:stä kuitenkin löytyy samat 170 hv mitä nykyisestäkin. Kokonaishinnaltaan nuo otsikon vaihtoehdot tulisivat suurin piirtein saman hintaisiksi. Mitäs mieltä arvon voorumilaiset on vaihtoehdoista?

Osta facelift!
Osta mieluiten V6 280 CDI ja poistata suomessa tehtaan kuristusohjelma
(V6 CDI 280 =V6 320 CDI tehtaan ohjelmalla kuristamana, mekaanisesti samanlaisia.)

Luettelemallasi ehdoilla saat hienon auton.... toki ei vain taida lähteä V6 CDI 20 000 eurolla saksasta.
--------------------------------------------------------

C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/

Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
lkosso
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 215
Liittynyt: To 21.05.2009 13:36
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja lkosso »

Tiukkaa tekee saada Saksasta alle 20 tonnin, ainakaan -07 vuotista. Koneella ei suurta väliä, ellei halua hankkia lisää hevosia jolloin vaihtoehtona V6:nen. Ja itse hankisin viimeisen mahdollisen mallisarjan kulkineen, olipa sitten merkki ku merkki. Yleensä kehitys menee eteenpäin, vaikka tästähän moni riemastuu ja kertoo päinvastaista...ihan vapaasti! Omani toiminut moitteetta ja auto kiittää huolenpidosta. Itse ottaisin isomman, koska vaihteisto 7G eikä 5-portainen. Kestää normiajossa! Hyviä hankintoja molemmat.
EQB 300 4-matic -23
Vastaa Viestiin