![Kuva](http://i1225.photobucket.com/albums/ee384/Antti-S/MB/230-6-Lang/IMG_1755.jpg)
Auto on siis alunperin M180 koneella ja rattiautomaatilla, mutta 80-luvun dieselöintivimmassa muutoskatsastettu 240D 3.0 koneelle. Oikeaa tekniikkaa ei mukana tullut. Jos jollain on ylimääräisenä M180 kone jossa paikka tasonsäätöpumpulle ja/tai sopiva automaattilaatikko, niin tarjotkaa vaikkapa YV:llä.
Muita mielenkiintoisia varusteita mm. beige nahkasisusta, sohvapenkki, keskuslukko, sävylasit ja tuo rattiautomaatti..
Hitsattavaa löytyy ainakin takapyörien sisäkaarista, vasemmasta helmasta ja kuskin lattiasta. Jarruremontti on tehty edellisen toimesta, ja mm konehuoneeseen on vaihdettu pyöränkotelon korjauspeltejä. Niin, myös tuohon kuskin lattiaan saa tarjota korjauspeltejä.
Jotain noviisin kysymyksiä tulee heti mieleen: miten ja mistä saakaan helpoiten ns kantakortin hankittua? Miten tuo tasonsäätö pitäisi toimia? Nuo automaattilaatikot, ilmeisesti 722.1 on oikea: pystyykö sellaisen kunnon toteamaan jotenkin helposti? Kojetaulun namiskat, mitähän nuo mahtaa olla hätävilkkujen ja takalasin lämmittimen alapuolella? http://i1225.photobucket.com/albums/ee3 ... G_1773.jpg
Tavoitteena on museokunto - sitten joskus. Ensialkuun vähän kerrassaan rekisteröintikuntoon ja kesäajoon.