Nuo luomet ja aaämjee tarrat kuikkaan, niin onhan nätti farkku. Ja vielä ensivuoden mallia. Harmi vain kun on hiukan ylivuoteinen, eli käyttöönotto 2005
niin ja hintaa kun vielä vähän tarkastaa alaspäin (alle 1000...), niin mitä hirveää tuossa sitten enää on
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Ei ollut kellään tietoa autosta, mutta auto muuttaa nyt Espooseen, ei itselleni vaan "perheen jäsenelle".
Taas on yksi autoilija käännytetty Mersumieheksi....
adenauer300 kirjoitti:Onkos kenellekkään tuttu auto tai myyjäliike?
Olisiko jollakin harrastajalla enemmän tai vähemmän tietoa TÄSTÄ CLK 200 Kompressorista?
Myös omat mielipiteet saa tuoda julki - kannattaako Italiantuontia hankkia? Huoltokirja on kuulemma täydellinen myös Italian osalta.
Melko hyvä myynti-ilmoitus. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/367083" onclick="window.open(this.href);return false;
tavallista vähän ripeämpi.n.190/400nm. (tuikutettu)
Taitaa olla foorumilaisia, koska auto on tuikutettu, eikä lastutettu
jartuo kirjoitti:
Ei jumalauta. Tuollainen pistää vihaksi!! Onko kyseessä tosiaan sama auto?
Kyllä siellä näyttää tuo sama kilpi ETF-973 joka kuvassa olevan.
Tuossa toisessa ilmossahan on kyllä maininta että on ajettu 220tkm mutta mittarissa lukema maileina.
Että kyllähän tuo tietenkin voi pitää kutinsa jos autoliike on nyt laittanut mailit kilometrien tilalle ilmoitukseen.
tämäkin oli yllättäen perinteinen "vain ajettu", tasonsäätö ei toiminut, asd valot otettu pois mittaristosta, itse nopeusmittari rikki, vakkari kaput, "saastekompuran" laakeri kaput, jarrupalat loppu, korista parista paikkaa ruoste läpi (muuten ruosteeton), takaluukun imu rikki, takasähkölasit rikki jne. yms. Kone, laatikko ja perä ok, purkuun vois laittaa ni sais vähän ehkä voittoa, itelle jos tekis niin menis samontein 2te korjauksiin.
Nettiautosta on kiva kattella onko omia entisiä autoja myynnissä rek. numeron perusteella
Esim. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/3611088" onclick="window.open(this.href);return false;
kummasti kilsoja tullu lisää ja hinta vaan nousee vanhassa autossa
Ite sain siitä aikoinaan paaljon vähemmän... tai sit oon vaan huono tekee kauppoja
Ihan mielenkiintoinen tapaus.
Siellä myös nettihuutona myös tuo: http://www.huutokaupat.com/fi/v/6655" onclick="window.open(this.href);return false;
Syksyllä olin paikan päällä, kun siellä oli huudettava kuusi mersua.
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
Siinähän sanotaan vaan että tehokas. Onhan se amerikan kansanmersu tehokkaampi kuin suomen kansanmersu . Onko 4-Matic, monitoimiohjauspyörä on näköjään ruksattu . Ja laatikossa shift kit .
Oispa tosiaan mielenkiintosta tietää tästä autosta lisää, ihan mojovasti tuota hintaakin laitettu: 16 900€! Lie tämä taas niitä sokkeella papilla saaressa olleita pyhäautoja... tai voihan se tietysti olla jonkun mannen työautokin, mene ja tiedä näistä
Oispa tosiaan mielenkiintosta tietää tästä autosta lisää, ihan mojovasti tuota hintaakin laitettu: 16 900€! Lie tämä taas niitä sokkeella papilla saaressa olleita pyhäautoja... tai voihan se tietysti olla jonkun mannen työautokin, mene ja tiedä näistä
Juurikin noin. Kaveri oli nähnyt sen pari viikkoa sitten, eikä kuulemma paljon uutta häpeä.
Sisään se on otettu kuitenkin jollain kolmella neljällä tonnilla.
Jos on hyvitetty vaihdossa sitäkään.
Ja vielä muka oikein suomipeli Kilvistä ollut ainakin pois. Talvirenkaat (alla olevat) on Ahtisaaren/Koiviston aikaiset Michelinit.
Voi sitä tolloa joka maksaa tuosta tuon. Liike on tosiaan saattanut 3-4 tonnia hyvittää "on taidettu mittaria ruuvata". Saksasta saa saman verran ajettuja 3kpl tuotuna tänne ja vielä kilpiin asti.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
Ja vielä muka oikein suomipeli Kilvistä ollut ainakin pois. Talvirenkaat (alla olevat) on Ahtisaaren/Koiviston aikaiset Michelinit.
Voi sitä tolloa joka maksaa tuosta tuon. Liike on tosiaan saattanut 3-4 tonnia hyvittää "on taidettu mittaria ruuvata". Saksasta saa saman verran ajettuja 3kpl tuotuna tänne ja vielä kilpiin asti.
Hautausliikkeen ruumis- tai kukka-auto?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi