w211 220 cdi etupää kolisee

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jaakko.er
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w211 220 cdi etupää kolisee

Viesti Kirjoittaja jaakko.er »

ny tarvis jonku kertomaan kellä on ollunna samallainen propleema ku mulla nyt. Eli meseni kolisee etupäästä molemminpuolin autoni on w211 220 cdi olen käyttänyt autoa veholla sekä 2 muussa korjaamossa sekä katsastus konttorilla ja kukaan ei oo löytäny syytä kolinaan kaikki ovat käyneet kokeileen ja kuulleet selvän kolinan mutta syy on vielä epäselvä nyt olisin kiitollinen jos joku osais antaa vinkkejä mistä moinen voi kuulua.liikkeet sanoo et aja menemään vaan mut on se sen verran iso ja häiritsevä ääni et kuntoon se on saatava mun mielestä ainai :?: :cry:

veskola: Kannattaa panostaa otsikkoon, 'Apuva' ei kerää paljon vastauksia :roll: -> Otsikko muutettu ongelmaa kuvaavaski
Marsumarsu
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: AAPUVA

Viesti Kirjoittaja Marsumarsu »

Mulla oli samanlainen juttu mersussa (w211),kävin veholla ja siellä vaihdettiin pallonivelet ja ei kun kolina vaan paheni.
Sitten päätin mennä pienempään mutta mersut tuntevaan liikkeeseen mistä tunnin päästä tuli soitto että auto on kunnossa ja voi tulla hakemaan.
Vika oli vakaajankumit mitkä oli tulleet tiensä päähän.
Kyllähän se ilkeän kolinan piti ja kaikesta hurjinta asiassa on vielä se,että klonksotus alkoi tasan sillon kun auto nostettiin pyörät ilmaan ja vaihdettiin talvirenkaat.
Ajoin rengasliikkeestä pihalle ja ensimmäinen monttu siitä se alkoi,ei kun takas ja pultteja kiristeleen mitkä oli kuitenkin kiinni.
Lieneekö sulla sama vika mutta jos niitä vakaajankumeja ei ole vielä katsottu niin vois kurkata oisko niissä mitään hämminkiä.
Teppo L
Mersumies
Mersumies

Re: AAPUVA

Viesti Kirjoittaja Teppo L »

Kokeileppa kiristää pulttipyssyllä etu iskareiden muttereita siitä konepellin alta,muovisuoja pois ja olikohan 22mm hylsyllä!
eräs W211 hiljeni noin.
ML W164
Vastaa Viestiin